is dit mogelijk????

Hoi hoi,

Pffff, ik baal. Gisteren had ik nog een temp van 37,3 en vandaag ineens 37,0!!! Oh, ik zou echt enorm balen als ik weer ongi word. Donderdag is mijn NOD.
Wat wel in mijn lijst te zien is dat sinds mijn eisprong als ik om 5.45 opsta dat ie altijd 37,0 is. Maar ik wil me ook geen hoop geven.
Ik word echt helemaal gek van die onzekerheid!

Hoi Droppy en de rest van de meiden...

Vandaag nog steeds zo'n opgeblazen gevoel, moe en pijn in de onderrug....Heb een gevoel dat het raak is....durf het bijna niet hardop te zeggen maar....

We zien het wel, vind het nu wel spannend worden maar ben er wel klaar voor en heb er ook erg veel zin in, net als mijn mannetje..

Maar jij vertelt dat je ongesteld wordt?? Vandaag al??? Of voel je het aankomen???

Groetjes en liefs

hey dre,

nou ik voel namelijk helemaal niks,ik heb nergens last van dus vandaar dat ik dat zeker weet.

wel ben ik al een 6 dagen enorm moe,maar volgens mij kan je niet goed zwanger worden als je moe bent,want ik heb gelezen dat je lichaam en geest uitgerust moet zijn om een zwangerschap aan te kunnen,en ik voel me wel extreem moe,dus dan zal het wel niet raak zijn

hey ris,

misschien valt t wel mee joh en is je temperatuur morgen wel weer hoger,
die van mij schommelt ook best wel,die van mij was vanmorgen voor mijn doen best hoog(37.04)normaal is mijn hoogste temperatuur 36.90 hoog op!
maar ja t zal wel een griepje zijn die ik onder de leden heb dus zal mijn temperatuur morgen ochtend wel weer lager zijn.

gr.droppy

HAA,

het is me wat...mijn temperatuur was vanmorgen 36,9 (normaal na mijn eisprong..) Hopelijk hou ik de temperatuur vast. Donderdag heb ik ook mijn NOD,
Maar heb helemaal niet het gevoel dat het raak is...wel heb ik inmiddels weer gevoelige borsten, gister was het weg...ik had gister een huildag omdat ik geen gevoelige borsten meer had (klinkt voor mij als WEER mislukt) maar vandaag waren ze er dus weer...Je wordt zo op en neer geslingerd met je gevoel...

Ik ben benieuwd welke temperatuur ik morgenvroeg heb...ik durf bijna niet meer op die thermometer te kijken....zoooo bang.....!

Jullie ook veel succes met die onzekerheid...!!

Nog even iets kwijt: ik had een tijdje terug een vraag gesteld bij Freya over onvruchtbaarheid van mijn vriend, ik was daar namelijk bang voor. Ik kreeg net een reactie.  Even kort door de bocht: hij heeft maar 1 bal (ongelukje als kind) maar dat maakt helemaal niks uit vertelde ze, hij heeft ook nog als kind de bof gehad, maar volgens Freya maakt dit alleen onvruchtbaar als je dit in de puberteit hebt gehad. Dus ik ben nu wel heel erg opgelucht!!! Nu moet het goed gaan!!

KUS XX

Hoi dames,

Vandaag mijn temp weer 37,3!! Morgen, dus donderdag heb ik ook mijn NOD. Echt super spannend dit keer.
De laatste dagen heb ik erg last gehad van mijn buik, dit gevoel heb ik nog niet eerder gehad. Ik heb het idee dat ik last heb van mijn darmen helemaal onder in mn buik.
Geen idee of dat een zw kan uitwijzen, ik hoop het wel natuurlijk. Kan dit alleen nergens terug lezen.

Is er al iemand ongesteld geworden? Ik hoop het niet natuurlijk. Dus voor iedereen nog hoop.

hey,

zoals verwacht was mijn temperatuur vanmorgen weer lager (36.88),maar ja mijn nod is op dinsdag of eerder,maar ik heb verder helemaal nergens last van behalve dat ik nog stront verkouden ben.
t kan zijn dat ik misschien van de week er niet meer op internet ben want mijn pc doet weer raar,ik wordt er niet goed van.

quote: SUZZY reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2009 20:53:10'));

HAA,

het is me wat...mijn temperatuur was vanmorgen 36,9 (normaal na mijn eisprong..) Hopelijk hou ik de temperatuur vast. Donderdag heb ik ook mijn NOD,
Maar heb helemaal niet het gevoel dat het raak is...wel heb ik inmiddels weer gevoelige borsten, gister was het weg...ik had gister een huildag omdat ik geen gevoelige borsten meer had (klinkt voor mij als WEER mislukt) maar vandaag waren ze er dus weer...Je wordt zo op en neer geslingerd met je gevoel...

Ik ben benieuwd welke temperatuur ik morgenvroeg heb...ik durf bijna niet meer op die thermometer te kijken....zoooo bang.....!

Jullie ook veel succes met die onzekerheid...!!

Nog even iets kwijt: ik had een tijdje terug een vraag gesteld bij Freya over onvruchtbaarheid van mijn vriend, ik was daar namelijk bang voor. Ik kreeg net een reactie.  Even kort door de bocht: hij heeft maar 1 bal (ongelukje als kind) maar dat maakt helemaal niks uit vertelde ze, hij heeft ook nog als kind de bof gehad, maar volgens Freya maakt dit alleen onvruchtbaar als je dit in de puberteit hebt gehad. Dus ik ben nu wel heel erg opgelucht!!! Nu moet het goed gaan!!

KUS XX

hey suzy,goed dat je het even gevraagd heb,
ik wist alleen niet dat je man alleen er onvruchtbaar van kan worden als hij dat in de puberteit kreeg,ik dacht dat dat ook al kon als hij dat van af kinds aan had gekregen,niet dus,maar wat een geruststelling voor je zeg!
en hoe is je temperatuur vandaag?

Terug
Bovenaan