quote: SUZZY reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2009 20:53:10&apos

);
HAA,
het is me wat...mijn temperatuur was vanmorgen 36,9 (normaal na mijn eisprong..) Hopelijk hou ik de temperatuur vast. Donderdag heb ik ook mijn NOD,
Maar heb helemaal niet het gevoel dat het raak is...wel heb ik inmiddels weer gevoelige borsten, gister was het weg...ik had gister een huildag omdat ik geen gevoelige borsten meer had (klinkt voor mij als WEER mislukt) maar vandaag waren ze er dus weer...Je wordt zo op en neer geslingerd met je gevoel...
Ik ben benieuwd welke temperatuur ik morgenvroeg heb...ik durf bijna niet meer op die thermometer te kijken....zoooo bang.....!
Jullie ook veel succes met die onzekerheid...!!
Nog even iets kwijt: ik had een tijdje terug een vraag gesteld bij Freya over onvruchtbaarheid van mijn vriend, ik was daar namelijk bang voor. Ik kreeg net een reactie. Even kort door de bocht: hij heeft maar 1 bal (ongelukje als kind) maar dat maakt helemaal niks uit vertelde ze, hij heeft ook nog als kind de bof gehad, maar volgens Freya maakt dit alleen onvruchtbaar als je dit in de puberteit hebt gehad. Dus ik ben nu wel heel erg opgelucht!!! Nu moet het goed gaan!!
KUS XX
hey suzy,goed dat je het even gevraagd heb,
ik wist alleen niet dat je man alleen er onvruchtbaar van kan worden als hij dat in de puberteit kreeg,ik dacht dat dat ook al kon als hij dat van af kinds aan had gekregen,niet dus,maar wat een geruststelling voor je zeg!
en hoe is je temperatuur vandaag?