is het nou echt zo slecht roken tijdens je zwangerschap

Dat bedoel ik nu. Niet bepaald beheerst. Meteen oordelen over anderen en fel reageren. Je voelt je nogal aangevallen blijkbaar.

Hoezo zou IK in de problemen komen, ik ben niet degene die nogal vreemde taal uitslaat.

Gossee, ken ik jouw naam niet van het mei 2006 forum? Of iets in die buurt? Ik zat daar namelijk ook.

Groetjes Paula

Opgepakt door de zwangerschapsforumpolitie?
Van d'r bed gelicht door het roken-tijdens-de-zwangerschaps-promotieteam?
Achterna gezeten door het spelfouten-united-front?

Okee, ik hou al op...

gniffel....

Sorry, Paula, zag je post te laat.
Nee, ik ben nu zwanger van mijn eerste en zit ook niet in zo'n deel-forum. Waarschijnlijk zijn er meerdere Jose's...

Mooie naam, trouwens, Elin. Maar dit effe off-topic....

ik wil even zeggen dat ik het eens ben met lillian en paula !mama van ellie je zou geboycot moeten worden op deze site je spoort niet!
en normaal ben ik helemaal niet fel   ofzo maar wat een taal mens!
schaam je diep ! en als er 1 geen kindje verdient ben jij het wel je vergiftigd je kind!
en ik gun lilian dat ze heel snel weer zwanger is en ik weet zeker dat ze een goede lieve moeder zal zijn!
hoe haal je het in je hoofd te suggeren dat ze haar aankomende kindje wat aan zou doen!

iedereen moet het voor zich weten, maar je weet gewoon dat het niet gezond is...
daar, wordt je ook op gewezen...

meiden allemaal een fijne zwangerschap...

p.s gelukkig rook ik zelf niet

liefs mama van 1

Dank je. Elin is ook niet zo erg moeilijk te schrijven en als je het dan nog voor elkaar krijgt om er Alien van te maken....zeker teveel in de spiegel gekeken, haha!! Zou kunnen dat het iemand anders is geweest, waamee ik in de war ben.

Ik las in ieder geval wel dat je elk moment kan bevallen, succes in ieder geval en geniet van de komende tijd.

Groetjes Paula

Nellie Scholten (alias mammanellie) is niet erg goed bij haar hoofd. Ik ben benieuwd of ze ook zo tegen haar kinderen praat.

Deze bedreigingen over een 9mm kan ik natuurlijk erg serieus nemen en bij de politie neerleggen. Maar ja, het lijkt me vrij nutteloos om iemand op deze manier bang proberen te maken.

Ik ben niet erg onder de indruk van deze bedreigingen. Kampers, ja, niet altijd even fijne mensen. Ik wil niet meteen oordelen, want ik heb zelf naast een kamp gewoond en dit waren prima mensen.

Volgens mij moet je op zo'n forum iedereen in zijn waarde laten en mensen die op zo'n manier reageren moesten maar eens ergens anders ruzie gaan zoeken.

Terug
Bovenaan