is het nou echt zo slecht roken tijdens je zwangerschap

Bedankt meiden. Het hoort hier gezellig te zijn. Dit gaat echt te ver inderdaad.

groetjes Paula

Ik dacht ik ga ff gezellie op het zwanger zijn forum kijken, maar dit gaat echt te ver. Mijn mond valt hier gewoon echt van open. Dit is gewoon niet normaal meer.
Al die bedriegen, slaat echt nergens op. Een beetje meer respect voor mensen kan geen kwaad en iemand geen zwangerschap wensen gaat wel heeeel erg ver vind je zelf ook niet.

mamaellie wat ben jij stoer zeg hahahhahhahaha!!!! hihihi hahahha hiuhihihi hahahhahahah hihihi ahhahahahhahahahahha
ik zou bijna gaan bibberen hahahhahahahhihihi

nou meiden reageren op zo'n iemand heeft weinig nut....laten we zeggen ": laag niveau!!! kwa denken maar vast ook de rest!!"
dus bij deze ....dag meisje!!...

ps ik heb echt medelijden met jou, dreigen via de pc whoooooo stoer hoor..                                     !!![hhahaha]...

ik denk als we gewoon niet meer met jou praten dat je wel heel alleen zal zijn...!!oooh zo zielig...

Hallo dames,

Is het misschien verstandig om niet meer op dit topic te reageren. Iedereen weet dat roken slecht is net zo als alcohol en noem het maar op. Laat iedereen in zijn waarde en hou er mee op om iemand geen kinderen te gunnen want als dit redenen zijn om iemand geen kind te gunnen dan zijn een heleboel mensen geen kinderen waard denk ik.

Groetjes frietje

Voordat ik zwanger werd al een aantal stoppogingen ondergaan en helaas niet gelukt.
Maar op de dag dat ik een positieve test in m'n handen had ging er een knop om.
Nee ik wil het allerbeste voor mijn kindje en mijn kindje mag niet het slachtoffer zijn van mijn rookverslaving.
Dus nu al weer 15 weken gestopt en dat ga ik vol houden, ook na de bevalling. heerlijk een rookvrije omgeving, voor ons gezin, wie wil dat nou niet!
Ook wordt echt makkelijker , volhouden dus!!
Dus knop om en denk aan je kind!!
Succes.
xxLinda

Wat een idiote, kortzichtige reacties worden hier soms gegeven zeg.
Er word een serieuze vraag gesteld en dan word er soms zo hatelijk gereageerd,
beetje radicaal, niet voor iedereen is het een eitje om te stoppen met roken.
Tuurlijk staat het vast dat roken slecht is voor het ongeboren kind, dat wil niet zeggen
dat sommige dingen wel erg opgeblazen worden. De 1 vermeld dat roken het slechtste is wat je een kind kan aandoen, de ander geeft weer aan dat als er teveel stress in het lichaam ontstaan dmv stoppen met roken dat weer net zo negatief uit kan pakken als een paar sigaretjes roken...
Ik vind het dus niet zo vreemd dat deze vraag gesteld word, en kan sommige reacties hier echt niet uitstaan.

Ik volg dit topic al enige tijd. Nooit gereageerd omdat ik me hier gewoon niet in wil mengen. Mijn mening stond er al tussen.
Wat ik wél bijzonder vind, is dat diegene die het topic gestart is, nooit gereageerd heeft. Waarschijnlijk is deze discussie gewoon bedoeld om iedereen even weer lekker uit de tent te lokken. Nou, dat is gelukt...

Terug
Bovenaan