is het nou echt zo slecht roken tijdens je zwangerschap

nou sorry hoor heb even gekeken en kan niet laten om ook even te reageren.
ten eerste die reactie hier boven mij.. doe ff gewoon kan ze niet verwijdert worden van dit forum ofzo? echt schandalig om zoiets te zeggen
ook al wil ik wel even melden dat lillian ook niet echt het recht heeft om te zeggen dat zwangere moeders die roken geen kinderen waard zijn.
ik ben meteen gestopt toen ik wist dat ik weer in verwachtig was. ik had er behoorlijk veel stres door en toen lag ineens opa op sterven.
mn stres werd veel erger(begrijpenlijk) en toen heb ik ook wel wat gerookt puur om mezelf wat rustiger te maken.
ik praat mezelf niet goed ofzo maar ja.
als je kunt stoppen met roken stop dan ook dat is altijd beter
ik heb alleen tijdens de crematie erg veel gerookt maar daarna ook geen peuk meer aangeraakt.
mensen ga gewoon normaal met elkaar om en laat elkaar in zn waarde

Nogmaals, ik ben niet bepaald onder de indruk van deze bedreigingen.

Om de goede orde te bewaren heb ik toch maar even een mailtje gestuurd naar de redactie van dit forum hierover.

Zoals ik al in mijn eerdere reacties liet weten naar de anderen toe. Laat iedereen in zijn waarde en iedereen (misschien op 1 na) weet wat ze doet en weet dat bepaalde dingen niet goed zijn. De 1 rookt en de ander neemt wel eens een glaasje wijn tijdens de zwangerschap. Het gaat erom dat je het beste voor hebt met je kind(eren).

Gelukkig rook en drink ik niet, dus voor mij zou het makkelijk praten zijn om te zeggen dat anderen moeten stoppen. Ik heb dan ook niet de bedoeling om anderen te zeggen wat ze wel en niet moeten doen (heb ik volgens mij ook niet gedaan).

Ik wil iedereen (ja, zelfs mammanellie, want dat kindje kan er niets aan doen) een gezond kind toe.

Groetjes Paula

hoi paula en gentil
ik wilde ook een mail sturen naar de redactie maar kon niks vinden....
ik denk dat we slim zijn als we haar en haar mening links laten liggen en vooral niet meer op haar reageren en idd proberen haar van het forum af te krijgen .
ík ben ook tegen roken tijdens je zwangerschap maar ik snap wel als je iets ergs meemaakt dat de stress te groot wordt en dan toch een paar trekkies neemt.
ik ben zelf 5 jaar geleden gestopt en weet hoe moeilijk het is.
groetjes sandra

Dat was ik al van plan. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en dat is klaar nu.

Ik heb dus al een bericht gestuurd, maar voor degenen die dat ook nog eens willen doen kunnen  dat naar forum@jongegezinnen.nl sturen.

Alsjeblieft, forum moderator of wie dan ook,
Haal die onbeheerste Nellie van het forum af!
Overigens, Nellie, van je dreigementen zal niemand onder de indruk zijn. Ik kan hier ook wel van alles gaan zitten beweren over mezelf om anderen bang te maken.
Gelukkig halen de meesten daar geen eer uit en blijft dus soms pittig, maar meestal gezellig hier.
Voor mensen die zich op zo'n manier denken te kunnen profileren is er op een forum van en voor jonge gezinnen mijn inziens geen plaats.

Groetjes Doki

hoi mama van elin
ik heb net een mail gestuurd bedankt voor de tip
dit gaat mij echt te ver hoor....
groetjes sandra

hallo

ik heb net ook even een mail gestuurt.
want dit gaat echt veel en veel te ver!!

Terug
Bovenaan