is het nou echt zo slecht roken tijdens je zwangerschap

Hey mammanellie/ Nellie Scholten uit Brielle,

Ik weet niet wat je hier mee wilt bereiken maar ik zou die dreigementen maar voor je houden.
Zo maak je hier geen vrienden.
Heb je zo een last van je zwangerschaps hormonen dat je hier niet eens meer normaal kan reageren.
1 tip reageer dan niet!!!!

Ik ga zo ook meteen een mail sturen naar de redactie. Zulke achtelijke mensen zouden hier geweigerd moeten worden!!
En dat je al een keer vast gezeten hebt dat zegt meer over jou dan over de anderen hier!!!

quote: Gossee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 10:39:07'));

Oeioeioei, wat heb ik het lang vol kunnen houden om niet te reageren op dit topic... Maar nu moet het toch even...

Tineke, ik begrijp je punt. Maar het is toch geen reden om te blijven roken??? Zo van: er zijn ook vrouwen die op 35-jarige leeftijd een kindje krijgen, DUS ik mag gewoon doorroken?

Roken is slecht. Slechter dan stress. Een kind op latere leeftijd krijgen is meer risicovol dan op jongere leeftijd. Maar deze twee dingen staan los van elkaar.

Ik hoop dat iedereen hier die zwanger is en rookt de kracht vindt om te stoppen. Ik snap dat dit doorzettingsvermogen kost, maar dat heb je er toch voor over???!!!

Groetjes, Jose

ik geef ook geen reden om te blijven roken dat moet ieder voor zich weten
ik ben het alleen zat dat iedereen alleen maar afgeeft op de rokers

quote: tineke240 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2008 08:18:18'));

quote: Gossee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 10:39:07'));

Oeioeioei, wat heb ik het lang vol kunnen houden om niet te reageren op dit topic... Maar nu moet het toch even...

Tineke, ik begrijp je punt. Maar het is toch geen reden om te blijven roken??? Zo van: er zijn ook vrouwen die op 35-jarige leeftijd een kindje krijgen, DUS ik mag gewoon doorroken?

Roken is slecht. Slechter dan stress. Een kind op latere leeftijd krijgen is meer risicovol dan op jongere leeftijd. Maar deze twee dingen staan los van elkaar.

Ik hoop dat iedereen hier die zwanger is en rookt de kracht vindt om te stoppen. Ik snap dat dit doorzettingsvermogen kost, maar dat heb je er toch voor over???!!!

Groetjes, Jose

ik geef ook geen reden om te blijven roken dat moet ieder voor zich weten
ik ben het alleen zat dat iedereen alleen maar afgeeft op de rokers
ik gun iedereen hier op deze forum haar kinderen maar wat ieder doet in de zwangerschap moet ieder voor zich weten. ik geef alleen aan dat er meer situaties slecht zijn voor een zwangerschap en niet alleen roken.
ik had niet verwacht dat mijn reactie zoveel los zou maken bij mensen en bij deze spijt mij dat ook maar elkaar kinderen misgunnen vind ik een beetje ver gaan van bijde kanten van de rokers en de niet rokers
voordat ik erachter kwam dat ik weer zwanger was heb ik een broodje filet american gegeten terwijl ik later dus al zwanger bleek te zijn  dit is ook niet goed maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen kinderen waard ben
ik ga nu niet meer reageren op deze topic want hoe we elkaar afgeven hier vind ook niet normaal van bijde kanten niet zoals ik al eerder aangaf zijn er meer dingen niet goed voor een zwangerschap en niet alleen roken.dat was het enige wat ik aan wou geven ik heb gelukkig nooit gezegd dat iemand geen kinderen waard is in tegenstelling tot anderen.

Hé mammanellie,

Ik vind je steeds zieliger klinken. En dat terwijl ik je eerste berichtje las en dacht, nou dat lijkt me een aardige meid, lekker straight to the point. Maar wat je later schrijft vind ik echt onbegrijpelijk, dat je hier gaat lopen dreigen, en dat je je lillian en ons ook al geen kinderen waard vindt hebben.

Ik hoop dat iedereen, ja zelfs jij gewoon gezonde kinderen op deze wereld mag zetten. En ik geloof niet dat er iemand is, die mag zeggen dat een ander geen kinderen waard is.

Lieve lillian ik hoop dat je er weer vlug bij mag zijn, wanneer je eraan toe bent.
X

Eigenlijk wil ik helemaal niet op dit topic reageren omdat het totaal niet meer gaat over het onderwerp roken tijdens je zwangerschap!
Iedereen heeft een mening, goed of slecht... Ik hou die van mij gewoon voor me, iedereen moet voor zichzelf beslissen wat het beste is voor haar kind!
Nu gaat t over roken tijdens de zwangerschap, straks over borstvoeding ja of nee dan weer over opvoeden, dan weer over prestaties op school en ga zo maar door! T houd nooit op!
We zitten in dit land veel te veel op elkaars lip en iedereen denkt dat hij zich maar mag bemoeien met het leven van een ander! Tja dan kan je dus dit soort shit verwachten....
Iedere moeder wilt voor haar kindje het allerbeste dat is 1 ding dat voorop staat, laten we elkaar gewoon respecteren of je het nu eens bent of niet!
Zolang je zelf maar weet dat je de beste moeder van de hele wereld bent dan kan je alle commentaar aan!
Geloof me ik ben echt niet vies van een heftige discussie maar dit gaat nergens over!
Sluit dit topic af en laten we gewoon lekker verder kletsen over andere zaken!

Liefs L81

Hallo meiden,

Zoals jullie kunnen zien is mammanellie van het forum verwijderd, gelukkig, kunnen we weer gezellig gaan doen. Ze zal waarschijnlijk wel weer terug komen met een andere gebruikersnaam. In dat geval zal ze zich wel rustig houden en anders is ze zo weer verwijderd natuurlijk.

Ik wil iedereen vanaf nu een fijne en gezellige tijd toewensen op dit forum.

Groetjes Paula

Hi Paula,

Ik ben het helemaal met je eens.
Ze is verwijderd en haar achtelijke berichten ook.
Nu kan iedereen weer gezellig zijn!

Gr

zit zo te lezen en wil toch even reageren

waar gaat dit in jezus naam over

iedereen weet dat roken slecht is weet ik ook

maar heb bij alle twee gerookt spijt nee heb nooit ergens spijt van het is toch al gebeurd en leven is te kort om spijt te hebben

ik wist ook dat het slecht was ben geminder mar niet gestopt  heb ook nooit bortvoeding geven mijn kinderen zijn nooit ziek me zoon was op gewicht me dochter was te klein maar dat wisten we van te voren had niets met roken te maken was iets medichs

ik vind om iemand te oordelen die rookt ergvervelend waar bemoeien jullie eiglijk mee het is toch niet jullie kind   het is heus niet zo dat we ons kinderen vermoorden hoor er komen ook kindjes te overlijden waarvan de ouders niet gerookt hebben en wat is daar de oorzaak vannee dan is het gewoon domme pech maar als het een kindje is waarvan de moeder gerookt hoe bedoel je voor oordelen het is al erg genoeg dat een nieuw leven overlijd en dan nog een chuld evoel gaan aan praten nee sorry

iedereen heeft een eigen menig en die mag je geven maar sommige dingen kunnen niet door de beugel heen reageer dan niet als het je niet bevalt ik heb ook sommige dingen war ik niet mee eens ben maarreageer er niet op

ik vind om zo mensen aan te vallen op iets nee dat is niet eerlijk wij zijn heus geen slechtere moeders door dat we roken

Terug
Bovenaan