quote: inanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2008 17:42:00&apos

);
Hoi linda,
Nog MAAR 5 sigaretten???Maja zoals ik al eerder zei; wat boeit het ook!
Het is jouw kindje in je buik, niet de mijne dus zoek het zelf uit!
Daarnaast de info die je zegt...was die al niet eerder genoemt????
Ga je een hele waslijst aan dingen opnoemen, wat ook slecht is...maar oooook daar is al tich keer op gereageerd!
En als je het zo vervelend vind om dit te lezen, waarom reageer je dan???
Kijk dan liever bij een andere topic.
Sorry, kan het niet laten om te reageren, vin sommige mensen hier zoooo vermoeiend!
misschien moet deze mevrouw ook maar verwijdert worden van de forum ze is misschien niet mensen aan het bedreigen maar het scheelt niet veel.
waarom kan jij mensen niet in hun waarde laten besef jij niet hoe moeilijk het voor een roker is om te stoppen of te minderen ik vind het een hele prestatie die linda verricht heeft en wie weet stopt ze misschien wel helemaal.
in plaats van haar helemaal de grond in te praten zou je haar ook kunnen prijzen voor wat ze al bereikt heeft en haar aan te moedigen dat ze zo vooral door moet gaan dat geeft mensen meer respect voor jou dan wat je nu allemaal aan het verkondigen bent.
DUS BIJ DEZE LINDA IK VIND HET GOED DAT JE AL TOT ZOVER HEBT WETEN TE MINDEREN EN IK HOOP DAT JE HIERMEE VERDER KUNT GAAN.
en trek je niks aan van wat andere zeggen, ze hebben er geen idee van hoe het is om een lichamelijke verslaving te hebben.
daarom ook het spreekwoord verder kijken dan je neus lang is en dus niet alleen maar in jouw hokje denken inanne