is het nou echt zo slecht roken tijdens je zwangerschap

Hoi Inanna,

Weet je iedereen geeft zijn eigen commentaar dus ook ik. Iedereen heeft ze eigen mening dus ook ik. En dat ik ben blijven roken tijdens de zwanger, was omdat het niet goed ging met mijn ongeboren kind toen ik stopte met roken. Dat kwam idd waarschijnnlijk door de stress. Ik lag mooi in het ziekenhuis hoor omdat het niet goed ging. Daarom ben ik ook in overleg met mijn vk en gyn blijven roken 5 sigarette. Nou en mijn vk en gyn weten heus wel wat ze doen. Er zijn zoveel dingen niet goed voor je ongeboren kind gaan we daar dan ook over discuseren??? IK WILDE ER GEWOON MEE ZEGGEN DAT HET EEN KEUZE IS DIE IEDER VOOR ZICH MAAKT!!!! En als er dan in dit topic gezget word dat je het niet waard ben om als roker kinderen te krijgen vind ik dat echt niet kunnen en daarom reageerde ik op deze discussie.

Groetjes

jeetje hoe dom kun je zijn om zo'n topic te openen.
Je krijgt zo wel de aandacht.
maar je kunt ook positieve aandacht krijgen en wel op een hele andere manier hoor...

ROKEN TERWIJL JE ZWANGER BENT....

Je bent echt niet goed snik....
hoeveel mensen zouden je iets toewensen terwijl hun zoooo hun uiterste best doen en zoooo graag een kindje willen hebben en jij bepaald nu al voor je kind hoe en wat er verder met zijn/haar leventje gebeurd (bijvoorbeeld astma, bronchitus voor de rest van zijn leven) terwijl het kind zelf nog niet kan kiezen......

PFFFFF ik kan je nog veel meer vertellen maar ik hou het geloof ik maar netjes...
maar wat kunnen mensen die zwanger zijn en gewoon doorroken (ookal is het nog zo moeilijk om te stoppen er groeit een wonder in je en jij besluit te roken....
Je mag blij zijn dat je zwanger bent.... )
ze kunnen me zoooooooooooooo boos maken.......

AAN FORUM_BEHEER/ MODERATOR:

Kan er geen slotje op dit topic?

ik heb in het begin ook gereageert op dit topic, met het verhaal dat er zeker een discussie zou los komen, nou dit blijkt natuurlijk ook.

Is het iemand opgevallen dat degene die deze topic heeft geopend niet meer heeft gereageert, misschien voor iedereen dan ook verstandig om het hier lekker bij te laten!

Volgens mij is dit een leuke site en willen we het ook leuk houden toch??

Suus

Maar dit is toch ook juist leuk om te lezen???? Spannend toch?, laten we wel wezen, iedereen vind het stiekem wel leuk!
En het moet toch ook kunnen...

Haha, flauw hoor....effe snel zelf reageren en dan vragen om het topic af te sluiten....je kan het ook gewoon niet lezen of niet reageren. Ik vind de discussie ook nergens over gaan. Sommige rokers zullen zich altijd willen verdedigen, sommige niet-rokers zullen altijd schelden en extreme uitspraken doen, en dan heb je idd de rokers die gestopt zijn - al dan niet tijdelijk tijdens de zwschap (EN JULLIE VERDIENEN EEN GROTE PLUIM EN HEEL VEEL RESPECT), en de niet-rokers die op een nette manier herhalen wat iedereen weet: dat het idd niet gezond is.

Geniet van jullie weekend en zwschap en duim effe voor al die meiden die proberen zwanger te worden en waar het niet zo meteen bij wil lukken :)
Saskia

Nu gaat het toch een beetje irriteren, ik word persoonlijk echt niet goed van vrouwen die roken tijdens de zwangerschap.
Als iemand dan nog zegt ' ik weet dat het slecht is, maar het lukt me echt niet', kan ik daar nog een beetje begrip voor opbrengen. Ik me voorstellen dat het moeilijk is.
Maar al die excuses! Ik vind het echt heel erg, arme kindertjes, denk ik dan. Wat een pech dat ze in zo'n gifbuik moeten opgroeien. Ik vind het echt shockerend.
Als ik een zwangere vrouw zie roken word ik echt verdrietig en denk wat kan de wereld toch lelijk zijn.
Maar er gebeuren nou eenmaal nare dingen met kinderen in deze wereld, ik moet accepteren dat ik daar niets aan kan doen.
En in discusssie gaan heeft al helemaal geen zin. Ik heb nog nooit gezien dat een rokende zwangere zich laat overhalen. Nog nooit.
Dat ga ik dus ook niet proberen, ik wil jullie alleen maar deelgenoot maken van mijn zorgen.

Ik kan er echt somber van worden.

Toetje

Terug
Bovenaan