IUI - ervaringen delen?

Ben ik weer. Even een paar dagen rust genomen. Ook de 2e echo was helaas niet goed. Afgelopen weekend gestart met het slikken van pillen om de miskraam op te wekken. Lijkt gelukt te zijn gelukkig, maar aankomende donderdag weer een echo om dit zeker te weten.

@Dromer / @Mijsjes wat ontzettend verdrietig dat het weer niet gelukt is. Een hele dikke knuffel voor jullie. Echt balen dit weer. Hopelijk wat afleiding en kunnen jullie de teleurstelling een beetje verwerken. Goed je rust pakken en dan met zijn allen door naar de volgende ronde!! We can do this!!
Jeetje wat verdrietig allemaal. Ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken en dat de miskraam snel op gang komt. Heel veel sterkte!

Hi meiden, even een positief verhaal. Vorig jaar na de 2e iui zwanger geraakt. Mijn partner en ik prop eerde al 8(!) jaar zwanger te raken op de natuurlijke manier maar dat lukte op de een of andere manier niet. Inmiddels is onze dochter 3 maanden en genieten wij iedere dag van haar!
Dank voor dit mooie verhaal. Heb vandaag ook een peptalk gehad van de arts, want was het vertrouwen een beetje verloren dat het met IUI nog ging lukken. Nu weer iets meer hoop.

Vandaag weer de eerste echo gehad, moet vrijdag nog een keer terugkomen, dan waarschijnlijk dit weekend de IUI.
 
Balen Dromer. Hoe ben je eronder? Kan je de teleurstelling een beetje aan? Hele dikke knuffel voor jou

Hier helaas ook gaan menstrueren. Op naar de volgende ronde!
Het was wel weer een behoorlijke teleurstelling en heb een paar dagen in een soort donkere wolk geleefd. Hoe gaat het met jou? Ook weer bezig met de volgende ronde?
 
Het was wel weer een behoorlijke teleurstelling en heb een paar dagen in een soort donkere wolk geleefd. Hoe gaat het met jou? Ook weer bezig met de volgende ronde?
Ik snap je teleurstelling helemaal Dromer. Maar als er iets is dat ik heb geleerd is dat niet alle dromen bedrog zijn. Heb vertrouwen, in jezelf, de artsen en de mensen om je heen. Achter iedere donkere wolk schijnt de zon.
Probeer je te focussen op de zon en alles komt goed, dat weet ik zeker. Je klinkt als een mooi mens. En vergeet niet, wie goed doet, goed ontmoet ;-)
Sterkte met de rest van je traject!
 
Het was wel weer een behoorlijke teleurstelling en heb een paar dagen in een soort donkere wolk geleefd. Hoe gaat het met jou? Ook weer bezig met de volgende ronde?
Snap ik helemaal. Het is toch elke keer weer op krabbelen na een flinke teleurstelling. Hopelijk gaat het nu weer een beetje oké met je in deze volge de ronde.

Wij zijn inderdaad ook bezig met de volgende ronde iui, dat zal waarschijnlijk onze laatste zijn voordat we over mogen op ivf. Ik verwacht ergens deze week de inseminatie te hebben
 
Terug
Bovenaan