Jeetje wat verdrietig allemaal. Ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken en dat de miskraam snel op gang komt. Heel veel sterkte!Ben ik weer. Even een paar dagen rust genomen. Ook de 2e echo was helaas niet goed. Afgelopen weekend gestart met het slikken van pillen om de miskraam op te wekken. Lijkt gelukt te zijn gelukkig, maar aankomende donderdag weer een echo om dit zeker te weten.
@Dromer / @Mijsjes wat ontzettend verdrietig dat het weer niet gelukt is. Een hele dikke knuffel voor jullie. Echt balen dit weer. Hopelijk wat afleiding en kunnen jullie de teleurstelling een beetje verwerken. Goed je rust pakken en dan met zijn allen door naar de volgende ronde!! We can do this!!
Dank voor dit mooie verhaal. Heb vandaag ook een peptalk gehad van de arts, want was het vertrouwen een beetje verloren dat het met IUI nog ging lukken. Nu weer iets meer hoop.Hi meiden, even een positief verhaal. Vorig jaar na de 2e iui zwanger geraakt. Mijn partner en ik prop eerde al 8(!) jaar zwanger te raken op de natuurlijke manier maar dat lukte op de een of andere manier niet. Inmiddels is onze dochter 3 maanden en genieten wij iedere dag van haar!
Vandaag weer de eerste echo gehad, moet vrijdag nog een keer terugkomen, dan waarschijnlijk dit weekend de IUI.