@Dromer wat vervelend voor je. Hopelijk kan je tijdens je pauze maand weer voldoende opladen. Werken ze bij jou ook met ovulatietesten erbij?

@f9GApK5Lg6ZYX77u en @fc5hy0I3c2INYxdt spannend voor jullie. Ik duim voor jullie dat er een positieve test mag komen.

Bij ons is helaas iui-11 ook niet gelukt. We zijn ons aan het voorbereiden op ivf, maar dat duurt allemaal zoooo lang voordat je intake, advies, voorlichting en prikinstructies hebt gehad. Konden kiezen of een maand wachten of toch nog een iui te doen. Wij kiezen voor die laatste. Zou 12 ons geluksgetal worden?
 
@Dromer wat vervelend voor je. Hopelijk kan je tijdens je pauze maand weer voldoende opladen. Werken ze bij jou ook met ovulatietesten erbij?

@f9GApK5Lg6ZYX77u en @fc5hy0I3c2INYxdt spannend voor jullie. Ik duim voor jullie dat er een positieve test mag komen.

Bij ons is helaas iui-11 ook niet gelukt. We zijn ons aan het voorbereiden op ivf, maar dat duurt allemaal zoooo lang voordat je intake, advies, voorlichting en prikinstructies hebt gehad. Konden kiezen of een maand wachten of toch nog een iui te doen. Wij kiezen voor die laatste. Zou 12 ons geluksgetal worden?
Ah balen zeg. ik hoor van meer mensen dat de intake heel lang duurt. Heeft de intake van iui bij jullie lang geduurd? Ik zou ook voor het laatste gaan en ik hoop en duim voor je dat het lukt.
 
IUI 2 mislukt. Menstruatie kwam pas na 16 dagen na de IUI, dus afgelopen zaterdag. Ik had deze maand nul klachten. Ik denk toch dat de inseminatie en de Gonasi te laat was.

We gaan nu komende maandag meten. Dus ik hoop dat we nu op tijd zijn. En niet al een ei hebben van 20.
 
Ah kak. Ik lees nu dat jullie IUI’s ook niet gelukt zijn….

Ik wil de hoop niet verliezen. Maar ik voel me over het algemeen wat neerslachtig. Ik weet niet zeker of dat hierdoor komt.
 
Wij hebben gisteren onze 5de iui-D gehad. De 4de iui-D in juni was gelukt, maar op 7 weken was er een lege vruchtzak, op 8 weken toch een vruchtje en op 9 weken klopte het hartje niet meer. Toen hebben we de miskraam opgewekt met medicatie. Nu voel ik mij heel onzeker bij deze iui. Ik heb bang voor weer een teleurstelling en vind de 2 wachtweken precies nu nog erger dan voordien. Het is al zo een lange weg geweest, want we zijn al 2 jaar bezig in het ziekenhuis. Een weg van al veel teleurstelling. Ik probeer de hoop te houden dat we binnenkort toch een positief verhaal hebben, maar soms is dat positief blijven moeilijk.
Wat ontzettend heftig zeg! Ik kan me voorstellen dat je het lastig vind om positief te blijven.
 
Wauw, wat een emotionele achtbaan de afgelopen dagen gehad. Nadat mijn early test negatief was en ik last had van pms klachten waren we ons al voor aan het bereiden op een volgende ronde. Omdat ik overtijd was toch weer een test gedaan en die is hartstikke positief

Ik kan het bijna niet geloven, maar ik ben zwanger! Naast mega veel vreugde voel ik mij ook wel erg onzeker en hoop ik maar dat alles goed is en we op onze eerste echo een kloppend hartje zie ❤️
 
Wauw, wat een emotionele achtbaan de afgelopen dagen gehad. Nadat mijn early test negatief was en ik last had van pms klachten waren we ons al voor aan het bereiden op een volgende ronde. Omdat ik overtijd was toch weer een test gedaan en die is hartstikke positief

Ik kan het bijna niet geloven, maar ik ben zwanger! Naast mega veel vreugde voel ik mij ook wel erg onzeker en hoop ik maar dat alles goed is en we op onze eerste echo een kloppend hartje zie ❤️
Gefeliciteerd!!! Wat een fijn nieuws zeg!! Dus 12 was wel jullie geluksgetal!! Inderdaad hopen dat alles goed gaat en er een kloppend hartje is!
 
Terug
Bovenaan