Ik word ondertussen ook weer helemaal gek van de zwangerschapsaankondigingen, vooral ook op sociale media. Ik vraag me wel een beetje af of we niet met z'n allen gewoon moeten stoppen met grote zwangerschapsaankondigingen online. Of sla ik nu door? Ik gebruik alleen "passief" instagram en zou het daar zelf dus sowieso niet delen als ik zwanger ben.
Ik ga morgen trouwens weer voor de eerste echo en dan verwacht ik zaterdag of maandag weer de IUI. Bij mij is de timing elke keer een beetje ongelukkig in het weekend.
@S-vrouw100 Ik ben heel benieuwd wat er uit die studie komt waar je aan meedoet. Ik heb namelijk mijn arts meerdere keren gevraagd om progesteron omdat ik het idee heb dat mijn baarmoederslijmvlies niet goed blijft na mijn ovulatie (voor het hele traject veel last gehad van tussentijds bloedverlies). Helaas is hij ervan overtuigd dat het geen toegevoegde waarde zou hebben. Aan de andere kant, als ik dat zo hoor van die capsules die er weer uit komen lijkt me dat inderdaad geen pretje..