Ik heb je eerdere post denk ik niet goed gelezen, ik zie nu dat jij alleen Pregnyl krijgt en zelf nog ovulatietesten doet. Ik denk dat daar het verschil in zit, omdat na je positieve test je eisprong binnen 24 al kan plaatsvinden. Mijn cyclus wordt volledig gestimuleerd met Gonal-f en krijg dan bij goede mm echo te horen wanneer ik Pregnyl moet zetten, verder doe ik geen testen meer. Ik krijg trouwens ook 5000 ie. Maar misschien dat het ook per kliniek verschilt. Geen idee, ik vertrouw er maar op dat ze weten waar ze mee bezig zijn, haha.
Vanmiddag mag ik om 15:00 voor de IUI, voor het eerst in de middag. Ik moest nu zaterdag om 23:00 Pregnyl zetten. Had vrijdag twee goede follikels (al waren ze iets kleiner dan gehoopt/verwacht, denk daarom latere behandeling, dat ze nog iets door konden groeien) en een die wat kleiner was en nog een kleinere. Ik moest daarom ook gelijk bloedprikken om bepaalde hormoonwaardes te bekijken. Was alweer een beetje bang dat de behandeling niet door zou gaan. Gelukkig was de uitslag goed. Dus vanaf vanmiddag beginnen de spannende wachtweken weer.
Hopelijk een goede echo voor jou vandaag Oliviaatje!
Vanmiddag mag ik om 15:00 voor de IUI, voor het eerst in de middag. Ik moest nu zaterdag om 23:00 Pregnyl zetten. Had vrijdag twee goede follikels (al waren ze iets kleiner dan gehoopt/verwacht, denk daarom latere behandeling, dat ze nog iets door konden groeien) en een die wat kleiner was en nog een kleinere. Ik moest daarom ook gelijk bloedprikken om bepaalde hormoonwaardes te bekijken. Was alweer een beetje bang dat de behandeling niet door zou gaan. Gelukkig was de uitslag goed. Dus vanaf vanmiddag beginnen de spannende wachtweken weer.
Hopelijk een goede echo voor jou vandaag Oliviaatje!