iui

Ik klets ook weer mee na een pauze.. het heeft de afgelopen keer 54 dagen geduurd (gelukkig opgewekt met primolut) voordat ik weer ongesteld werd. Herkende ik helemaal niet, maar goed.  Afgelopen vrijdag iui poging 3 gehad, mn vriend had 16 miljoen zaadcellen geproduceerd, was op zich prima zei de gynaecoloog ons. En we moesten het verder het weekend maar gezellig maken. Nu is dat helaas niet gelukt, mn vriend was echt te moe waardoor het niet lukte ??
Ben ook naar de osteopaat geweest, hij heeft check gedaan of mn lichaam in balans is nu en dat is het nu weer, dus hopelijk lukt het nu zonder dat extra gezellig maken.
Caroline gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk blijft het goed gaan! Geniet ze

Hoi hoi hier nog steeds alles goed vind  het zo spannend en het duurt nog zoo lang tot de eerste echo elke keer toch bang dat het een miskraam word we kunnen het ook nog niet helemaal laten landen zo onwerkelijk is het maar zo super blij natuurlijk en ontzettend moe en af en toe steekjes 
Zijn hier ook al.weer meiden die positief nieuws hebben ik kan het allemaal niet meer bij benen? en wil toch ook graag iedereen positieve energie geven wij gingen er haast al.van uit dat het niet meer ging lukken ook door onze leeftijd 40 en 42 maar uiteindelijk is het toch nog gelukt en ook nog met een bloeding dus dames kom op geef de moed niet op dikke knuffel van mij ♥️♥️♥️

Dag dames, hier weer even een update voor mij. Ik heb de afgelopen twee weken vanalles gevoeld en wist bijna zeker dat het deze keer raak was, mede doordat we natuurlijk een goede kans hadden met twee mooie follikels. Helaas vandaag toch ongesteld geworden en mij zojuist weer aangemeld voor poging 9, wat tevens onze laatste IUI poging is. Ik merk aan mijzelf dat ik toch een beetje op begin te raken, we hebben al 10 jaar een kinderwens, lopen inmiddels 2,5 jaar in het ziekenhuis en nog steeds geen resultaat. Na de miskraam van vorig jaar, na IUI poging 2, had ik toch wel een beetje de hoop/verwachting dat ik nog wel een keer via deze methode zwanger kon raken. Mijn man en ik zijn op het moment aan het beslissen of we ook nog een IVF traject in willen gaan. Als je mij dit een jaar geleden gevraagd had, had ik stellig nee gezegd. Ik merk dat ik mijn grenzen dus toch steeds maar weer verleg. Zojuist bij het maken van mijn eerste echo afspraak al vast wat info gevraagd en besproken dat we bij de laatste inseminatie vast een gesprek inplannen voor een vervolgtraject. Nooit gedacht dat ik ooit hierin terecht zou komen, maar voor ons is het echt nu of nooit in verband met onze leeftijd. Hopelijk is het niet nodig en lukt alsnog de laatste poging. Mijn emoties vliegen alle kanten op en weet me soms geen raad wat nu het beste is, maar ik wil niet over 5 jaar zeggen.... hadden we toen toch maar... Ook al hebben we geen garantie dat IVF wel zal lukken. Ik ga in ieder geval vol goede moed de laatste IUI poging in.
Hoe gaat het bij jullie?

@mootje: blijf hoop houden, snap dat dit zo cliché klinkt!  Voordat wij IVF traject in zouden gaan was het bij de laatste iui poging ook raak, maar ik snap je gevoel! Vanaf hier een virtuele knuffel! 
@Carolinerkj: ja zo spannend wachten op die echo!  Ook hier waar de leeftijd van beide kanten een rol is gaan spelen! Maar ik zie om mij heen best wat 40+'ers die een kindje verwachten of hebben gekregen!
@annemt: succes op het wachtbankje!!!
Hier ook van alles gebeurd!
In totaal 12 dagen gonal f gespoten! 6x langs geweest voor een echo, uiteindelijk een eitje van 18mm! Er werd een iui ingepland! En dan was het nog afwachten of zaad van manlief okay zou zijn aangezien hij koorts had gehad....
De avond voor de iui word ik 'ongesteld'! Ik bel gelijk die ochtend! Manlief al naar het lab met potje, wou het niet riskeren dat het als het toch door zou gaan er geen zaad zou zijn! Ik mocht komen voor een echo! Prachtig eitje van 26mm die op ploffen stond maar wel bloed maar ook doorzichtig slijm( sorry voor details) en nog dun randje baarmoederslijmvlies!
Alle reden om er vanuit te gaan dat de eisprong nog moet komen...dus iui ging door! Ondanks koorts was zaad goed! 7miljoen is prima! Ze verwachten een ovulatie bloeding....nog nooit gehad en de symptomen zijn hetzelfde als bij ongesteld zijn, ik heb mijn twijfels....
dus met grote twijfels op wachtbankje! 

Hoi Nomade, ja we houden nog wel hoop anders zou ik het helemaal niet meer trekken denk ik. Dank voor je virtuele knuffel, doet me goed. Het is fijn om hier te "praten" met lotgenoten. Ik heb veel lieve vriendinnen om mij heen, maar het is toch anders, omdat zij er geen ervaring mee hebben. 
Bij jou ook een hoop gebeurd lees ik, wat fijn dat de IUI wel doorgegaan is. Maar wel apart van die bloeding. En jeetje wat een groot ei! Bijzonder dat ie nog niet gesprongen was, gelukkig maar... anders weer een maand verloren. Heel veel succes op het wachtbankje, ik ga voor je duimen.

Hier nu al een dikke week op het wachtbankje! Afgelopen 2 dagen erg last van ongesteldheid krampen gehad en ik dacht: ' daar gaan we weer, ongesteld' maar niks..... Aangezien ik een bloeding tussendoor heb gehad en 12 dagen moest spuiten is mijn cyclus nu helemaal in de war, dus ik weet nu ook niet wanneer ik ongesteld moet worden...morgen maar even bellen wanneer ik evt zou mogen testen! Ik verwacht zaterdag of zondag omdat het dan 16 dgn na iui is! Maar nog een lange week.....
@annemt: is is het met jou gegaan...? 
@mootje: helpt zeker om met lotgenoten te praten! Mensen om mij heen , die het weten, vragen vaak hoe het gaat! Vind ik superfijn maar het uitleggen wat het met je doet is best lastig! Laatst hadden we een gesprek in de wachtkamer van de poli! Een van de dames was super open en stelde echt vragen, dat voelde zo goed om met 3 ' lotgenoten' open je ervaringen te kunnen delen! 
@carolinerkj: zit je nog steeds op die heerlijke roze wolk, lekker van genieten meid dat heb je verdiend! 
Iedereen die ik vergeet! Succes met spuiten, wachten en hopen! ❤️

Hallo, 
ik zou me heel graag willen mengen in dit forum als dit mag. 
Wij zijn 27 maanden bezig en dit is onze eerste iui. 
Ben op dag 4 begonnen met spuiten gonal f75 e.h en nu op dag 8 en eerste echo gehad. 2 eitjes... 13 en 14 mm. Overmorgen weer terug ben heel benieuwd en heel blij. 

heeft iemand ook eens twee eitjes gehad en zijn ze niet allebei doorgegroeid? Ben in ieder geval al heel erg blij!

groetjes m  

@Nomade, wat is het toch spannend elke keer dat afwachten. Voor jou nu helemaal, omdat deze ronde toch wel wat anders verliep. Nog 2/3 dagen wachten voor jou of weet je inmiddels al wat meer? Wat fijn om inderdaad zo je ervaringen te kunnen delen. Mijn omgeving is ook wel op de hoogte en echt wel geinteresseerd, maar het is toch anders praten met iemand die echt weet waar je het over hebt.
@Vogeltjee, welkom op het forum. Wat een mooi resultaat al 2 mooie eitjes op dag 8. Als ik het goed begrepen heb ben je vandaag weer voor een echo geweest? Hoop dat alles goed is gegaan en dat ze beiden mooi doorgegroeid zijn. 
Ik heb afgelopen dinsdag (dag 8) de eerste echo gehad van mijn 9e IUI. Had zowel links als rechts wel wat activiteit, maar er gebeurde nog niet heel veel. Eitje van 9mm was het grootst. Morgen weer terug, dus ben wel benieuwd.

Terug
Bovenaan