iui

Hoi nootje
Bedankt voor je berichtje ben vandaag voor een echo geweest  en er zijn 2 gelijke grote eitjes gezien dus vandaag gestopt met menopur  en vanavond pregnyl gespoten woensdag onze 2e iui behandeling dus heb maar niet gevraagd over menopur en mijn hyperventilatie als deze keer ook niet lukt vraag ik wel even of er ook een ander hormoon is ik hoop dat het niet nodig is en het raak is natuurlijk 

Hoi Carolinerkj,
Wat fijn dat er twee mooie eitjes zijn. Vandaag dus de IUI gehad, spannend nu de wachtweken. Hoop met je mee dat het raak is! Ik ga morgen weer starten met Gonal-f, poging 7 is helaas niet gelukt :-(

Hoi gister 2e iui gehad nu op het wachtbankje zo spannend allemaal 
Mootje balen dat het weer niet gelukt is en nu dus naar ronde 7 van de behandeling dat lijkt mij ook frustrerend wij waren van al slag bij  de eerste keer dat we iui gehad hadden dat kwam omdat ik de maand voor iui positief getest had en dacht nu krijgen we hulp en zou het wel lukken maar we kunnen snel schakelen gelukkig dus nu afwachten over 2week mag ik testen 
Lentekind jammer weer met goede moet naar de volgende rond bij ons gaat het gewoon elke maand door met behandelen geen stop door corona ben ik op zich blij mee dat het gewoon door gaat 

Nomade dat zijn wel heel veel spermacellen  hebben ze die allemaal gebruikt of is dat het totaal aantal en hebben ze daar de goede uitgehaald? Bij ons zei de gynaecoloog dat we 5miljoen hadden en dat dat heel.goed was ik begin nu te twijfelen of we nu wel echt goed zaad  hebben of dat ze ons voor de gek houden wat mij eigenlijk wel raar voorkomt dat ze dat doen maar  goed  

Nomade dat zijn wel heel veel spermacellen  hebben ze die allemaal gebruikt of is dat het totaal aantal en hebben ze daar de goede uitgehaald? Bij ons zei de gynaecoloog dat we 5miljoen hadden en dat dat heel.goed was ik begin nu te twijfelen of we nu wel echt goed zaad  hebben of dat ze ons voor de gek houden wat mij eigenlijk wel raar voorkomt dat ze dat doen maar  goed  

@Carolinerkj: de 2e iui (2jaar geleden)  had mijn man 950duizend spermacellen! Dat was een slechte score! Ik heb het briefje erbij gepakt daar staat een compleet overzicht?! 1e iui 19 miljoen, 2e 950duizend, 3e iui 52 miljoen, 4e 4miljoen, 5e iui 15 miljoen, 6e iui 44miljoen ( zwanger ?) en nu de eerste iui 22 miljoen, dit is na bewerking in het lab en opgevangen in medium! Je ziet dus dat het ontzettend wisselt! Als het onder de miljoen zit moet je je zorgen maken maar dan gaan de doktoren ook op onderzoek uit! De gezondheid van je man heeft invloed op de hoeveelheid en op het aanmaken van verse zaadcellen! Toen hij 950duizend had had hij eerder een ontsteking aan zijn luchtwegen met koorts en dat heeft voor die dip gezorgd!  Maar als je boven de miljoen zit is prima hoor dus maak je daar niet zorgen over! ? Heel veel succes op het wachtbankje, daar zit ik nu ook een dikke week op!
@mootje: Jeetje je gaat dus je 8e iui poging in! Heftig joh! Wij mochten 6 pogingen en dan over naar ivf( verzekeringstechnisch) uiteindelijk 2x een poging niet door gegaan! 1x door lab dat staakte en 1x door overstimulatie eicellen. Maar deze hoefden we niet te rekenen! Succes! Hopen nu op een goede afloop! 

Ik ga inderdaad voor mijn 8ste IUI. Bij de 2e IUI in mei vorig jaar ben ik zwanger geraakt van een tweeling, maar dit is helaas niet goed gegaan. Geen teken van leven op 8 weken echo, bij 12 weken heb ik medicijnen gekregen om het op te wekken. In ons ziekenhuis tellen ze opnieuw na een miskraam qua behandelingen en ze hebben nog wel hoop dat het op deze manier lukt, vanwege mijn eerdere zwangerschap. Ik mag dus nog even door. Succes op het wachtbankje dames.

@mootje: jeetje meid, dat is niet niks, pfff! Fijn dat je door mag gaan en dat ze opnieuw tellen! 
Ik ben een beetje in de war....het is super herkenbaar maar ik durf niet te hopen! 
Bij mijn zoontje, bijna 2 jaar geleden heb ik een innesteling bloeding gehad! Dacht dat ik ongesteld werd maar het zette niet door, stopte zelfs!ik mocht 4 dagen later testen en een hele dikke yes!
Ik ben al 2 dagen doodmoe, lig nooit overdag op bed maar nu al 2 dagen ff tussendoor plat! Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik last van de geur in de keuken, van pannen op het vuur, vandaag ook! Ik heb vlagen van misselijkheid! Ik heb al een aantal dagen hoofdpijn! Ik heb zitten janken om een filmpje wat mijn zoontje aan het zien was ?, en vanavond had ik bloed , bruin bloed bij het afvegen en lichte krampen?! Ik moet officieel pas over 3/4 dagen ongesteld worden en mag pas de 11de gaan testen!
Ik herken dit zo van mijn eerste zwangerschap! Ik durf niet te hopen! Waarschijnlijk als ik morgen naar de wc ga heb ik roodbloed....maar toch hoop ik...weg nuchterheid! Maar toch hier even delen!

Terug
Bovenaan