iui

Hallo,
de eitjes hebben moeite gehad met groeien maar vandaag een van 15 en 16 moet morgen weer terug en waarschijnlijk dinsdag de inseminatie! 
zit nu op dag 14. 

Hoi nomade
Afgelopen vrijdag eerste echo gehad ik zou volgens mijn eigen berekening 6w en 5d zijn en volgens de gyn 7w en 2 d maar helaas was er niks op te zien hebben gelijk bloed geprikt en er zat ook geen hcg meer in mijn bloed dus die licht rode/roze bloedverlies blijkt nu een miskraam te zijn geweest dus nu wachten op de menstruatie en weer de volgende behandeling waren er allebei wel even van slag van maar goed erover gepraat en weer relativeren en door gaan vond de reactie van de gyn wel erg zakelijk bijna afstandelijk en dat zal.ik ook aangeven bij de volgende keer .maar hoe gaat het bij jullie?

Hoi nomade
Afgelopen vrijdag eerste echo gehad ik zou volgens mijn eigen berekening 6w en 5d zijn en volgens de gyn 7w en 2 d maar helaas was er niks op te zien hebben gelijk bloed geprikt en er zat ook geen hcg meer in mijn bloed dus die licht rode/roze bloedverlies blijkt nu een miskraam te zijn geweest dus nu wachten op de menstruatie en weer de volgende behandeling waren er allebei wel even van slag van maar goed erover gepraat en weer relativeren en door gaan vond de reactie van de gyn wel erg zakelijk bijna afstandelijk en dat zal.ik ook aangeven bij de volgende keer .maar hoe gaat het bij jullie?

@Carolinerkj: och joh meis wat verdrietig nieuws! En wat naar dat de reactie van de gyn zo koud was....Spreek dit zeker uit naar je gyn, zij zijn soms zo alleen maar met resultaten bezig dat het gevoel vaak wegvalt! Dit mag ze best weten! Sterkte met het verwerken, dit moet weer een plekje krijgen❤️
@vogeltjee: welkom hier! In mijn vorige traject waar mijn zoontje uit is geboren had ik eigenlijk altijd 2 soms 3 eitjes! De 2 groeiden eigenlijk altijd wel door! Wel is ons toen de vraag gesteld of we wel een meerling zouden willen! De kans met 2 eitjes om zwanger te raken van een 2ling is gewoon groter! Mijn zoontje was 1 van een tweeling maar bij de 6 weken echo bleek het 2e vruchtje al te verdwijnen! 
Ben wel benieuwd of ze pregnyl gaan spuiten bij jou? Want als je morgen een echo hebt dan zou het te kort zijn voor de pregnyl, daar moet zo'n 36 tot 40 uur voor de iui gezet worden!  Heb jij iets gehoord over pregnyl? 
@mootje: hoe was je bezoekje bij de gyn, was het eitje gegroeid?
Hier op de dag dat ik mocht testen toch ongesteld geworden, heel flauw!Je leeft toch naar de testdag toe en als het dan pas gebeurd.... het zal wel met die rare cyclus te maken hebben gehad. Ik ben alweer een aantal dagen aan het spuiten en ik mag morgen weer voor een echo. Mijn gonalF is van 112,5 naar 125 gegaan. Dit is dezelfde dosis waarmee ik bij iui 6 ons eerste traject zwanger mee ben geraakt...wie weet! Hoop op iig op meer eitjes!  
Succes allemaal weer ?

Oh balen nomade toch ongesteld geworden helemaal op de testdag dan heb je toch nog hoop dat het raak is  hoeveelste iui is dit bij jullie ?
Iedereen die weer in de behandeling en spuiten zitten succes en degene die wachten hopen op een knaltest 
Hier wachten op de ongesteldheid na een vroege miskraam vandaag wel iets afscheiding dus hoop dat het gauw komt dan kunnen we weer beginnen 

@Carolinekj wat een naar bericht, natuurlijk is het in het begin allemaal spannend en weet je niet of het goed zal gaan, maar zodra ze bij je eerste echo vertellen dat het niet goed is stort je wereld even in. Tenminste, zo heb ik dat vorig jaar ervaren bij mijn 8-weken echo. Goed van je dat je er wel weer positief in staat. Ik hoop voor je dat je gauw weer kunt starten met een nieuwe ronde!
@Nomade he wat flauw inderdaad precies op je testdag, dan liever een dag eerder of beter helemaal niet natuurlijk! Misschien dat de hogere dosis meer voor je kan doen. Ik vind het sowieso bijzonder hoe het lichaam elke maand anders reageert op de hormonen. Hoe ging de echo vandaag?
@Vogeltjee bij jou al bekend wanneer je IUI plaatsvindt?
Afgelopen vrijdag moest ik voor een echo: folikkel van 13,2 mm en zaterdag weer terug 15,2 mm dus de groei ging wel volgens het boekje. Deze ronde hebben ze ervoor gekozen om het eitje toch iets verder te laten groeien, anders had ik waarschijnlijk gisteren pregnyl moeten zetten en dan morgen IUI. Maar ik moest vanmorgen weer terug naar het ziekenhuis, erg druk ziekenhuisweekje heb ik deze ronde, vanmorgen was ie 19,3 mm dus dat was een hele mooie folikkel. Vandaag mag ik Pregnyl zetten en dan woensdag IUI. Ik ben nu toch wel een beetje zenuwachtig dat de IUI straks te laat is of zou dat bij deze grootte niet veel verschil maken? (normaal zet ik Pregnyl rond 17/18 mm) Iemand ervaring mee?
Succes allemaal!

Terug
Bovenaan