@Carolinekj wat een naar bericht, natuurlijk is het in het begin allemaal spannend en weet je niet of het goed zal gaan, maar zodra ze bij je eerste echo vertellen dat het niet goed is stort je wereld even in. Tenminste, zo heb ik dat vorig jaar ervaren bij mijn 8-weken echo. Goed van je dat je er wel weer positief in staat. Ik hoop voor je dat je gauw weer kunt starten met een nieuwe ronde!
@Nomade he wat flauw inderdaad precies op je testdag, dan liever een dag eerder of beter helemaal niet natuurlijk! Misschien dat de hogere dosis meer voor je kan doen. Ik vind het sowieso bijzonder hoe het lichaam elke maand anders reageert op de hormonen. Hoe ging de echo vandaag?
@Vogeltjee bij jou al bekend wanneer je IUI plaatsvindt?
Afgelopen vrijdag moest ik voor een echo: folikkel van 13,2 mm en zaterdag weer terug 15,2 mm dus de groei ging wel volgens het boekje. Deze ronde hebben ze ervoor gekozen om het eitje toch iets verder te laten groeien, anders had ik waarschijnlijk gisteren pregnyl moeten zetten en dan morgen IUI. Maar ik moest vanmorgen weer terug naar het ziekenhuis, erg druk ziekenhuisweekje heb ik deze ronde, vanmorgen was ie 19,3 mm dus dat was een hele mooie folikkel. Vandaag mag ik Pregnyl zetten en dan woensdag IUI. Ik ben nu toch wel een beetje zenuwachtig dat de IUI straks te laat is of zou dat bij deze grootte niet veel verschil maken? (normaal zet ik Pregnyl rond 17/18 mm) Iemand ervaring mee?
Succes allemaal!