iui

Nomade wat spannend! De laatste dagen duren dan zo lang he. Ik hoop voor je dat het bloeden niet doorgezet heeft en dat het een innestelingsbloeding is. Hou je ons even op de hoogte?
Ja het was een heftige tijd vorig jaar. Na de miskraam duurde het lang voordat mijn lichaam weer een normale cyclus had. Bij de IUI's daarna ging het ook niet van een leien dakje en ook een keer een behandeling gestopt vanwege overstimulatie. Daarna had ik zelf nog een medisch probleem, lag alles weer stil... net weer opgestart, alles weer stilgelegd door Corona. Wat een pech. Inmiddels zijn we dus alweer bijna 14 maanden verder na de miskraam en nog steeds zonder resultaat. Soms zakt de moed je wel even in de schoenen, maar ik blijf nog wel hopen :) Deze ronde zit ik weer op de dosis waarmee ik overstimulatie heb gehad (maar dit was ook de dosis waarmee ik zwanger ben geraakt). Ze zijn hier naar teruggegaan, omdat de lagere dosis eigenlijk net weer te weinig deed. Ik ben heel benieuwd hoe mijn lichaam er dit keer op reageert. Morgen mijn eerste echo weer, fingers crossed.

Nou mijn lichaam heeft mij flink voor de gek gehouden! Helaas vanmiddag is het toch echt bloed geworden en ben ik ongesteld geworden ?! Okay ff slikken en weer doorgaan! Ik heb dit al vaker meegemaakt dus deze dag ff flink balen en dan overmorgen weer verder met spuiten! 
@mootje: ja dan heb je in 14 maanden echt wel alles meegemaakt! Goed dat je de hoop niet opgeeft, positief erin blijven staan is niet makkelijk maar oh zo belangrijk! Succes met je echo morgen! Ik hoop voor je op 2 (misschien 3?) mooie eitjes!

Jammer nomade dat de ongi toch heeft doorgezet lastig om nu weer door te gaan maar kom op positief blijven wanneer mag je nu weer voor een echo? Hier 1week geleden pregnyl gespoten en 5 dagen na de iui dus nog 9 dagen wachten voordat ik mag testen ik vind die echt zo erg die wachtdagen heb zo geen geduld? dus dan maar  even van me af afschrijven normaal heb ik wel redelijk afleiden met men werk maar  is nu erg rustig dus moet ik echt afleiding zoeken  thuis om niet er teveel mee bezig te zijn 

@Nomade wat een teleurstelling, helemaal als je lichaam wel aanvoelt alsof je zwanger bent. Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Hopelijk de volgende ronde meer geluk!
@Carolinerkj de wachtweken zijn echt frustrerend he. De eerste week vind ik altijd wel snel gaan, maar als je dan nog een aantal dagen moet wachten is het geduld ineens op. Hoop dat je nog wat afleiding kunt vinden. Het van je afschrijven scheelt ook al een beetje.
Vanmorgen dus mijn eerste echo gehad, ik zit nog vrij vroeg in de cyclus (dag 8), dus heel groot waren ze nog niet.... maar wel 2 :) Het is nog even afwachten of ze allebei door gaan groeien. Vrijdag moet ik weer terug. Al heel opgelucht dat er in ieder geval ook weer niet teveel gebeurt waardoor alles weer stopgezet wordt.

Jammer nomade dat het toch door heeft doorgezet bij mij is dit altijd een teken dat ik ongi word nooit innestelingsbloed gehad 
Mooi twee eitjes  als het goed gaat mootje  zou mooi zijn succes vrijdag hier nog een week wachten als ik wel.ongi word kan ik meestal eind van de volgende week weer iui krijgen heb een korte tijd naar mijn piek zit tussen de 10en 12 dagen en deze cyclus op dag 9 al grote ritjes zodat ik avonds pregnyl moest spuiten en 2 dagen later alweer mocht beginnen met de behandeling

Hi! Ik zou ook wel in dit topic mee willen schrijven. Wij zijn vorige maand gestart met onze eerste IUI poging, enkel pregnyl gespoten voor daadwerkelijke eisprong. Helaas weer menstruatie gehad en voor poging 2. Aanstaande vrijdag (dag 9 cyclus) weer een echo. Vorige rond op dag 10 al goede mm follikels en pregnyl gespoten, dag later inseminatie dus hoop eigenlijk dat het weer zo snel gaat. 

Succes allemaal die in hun wachtweken zitten, duurt altijd zooo lang!

Hai Oliviaatje, dat gaat inderdaad lekker snel bij jou. Succes met je echo morgen, hopen op 1 of 2 mooie follikels!
Ik heb nu al vaker gelezen dat de dag na pregnyl de inseminatie plaatsvindt? Ik moet altijd om 18:00 pregnyl zetten en krijg dan ongeveer 40 uur later pas de inseminatie. Weet iemand wat hiervan de reden is of heeft dit ook met de dosis te maken?

Dankje! We hebben nog geen inseminatie gehad, mijn 'natuurlijke' eisprong is namelijk meestal oas vanaf dag 18. Ze wilden nu toch wat langer wachten en kijken naar de groei van de follikels. Nog geen positieve ovutest dus morgenochtend weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
Wat betreft je vraag. Wij moeten bij een positieve test (of goede mm op de echo) een pregnyl spuit zetten en die dag daarna terugkomen voor de inseminatie. Vorige keer om 11:00 pregnyl gezet en dag erna rond 12:00 inseminatie gehad. Ik dacht dat het altijd zo ging... oh en ik zet 5000 ie geloof ik. Misschien per kliniek verschillend?

Terug
Bovenaan