iui

Hi allemaal!
Ik heb alle jullie berichten vanaf het begin gelezen. Wat heftig allemaal zeg.. Fijn om hier elkaars verhalen te kunnen lezen en elkaar te steunen.
Hopelijk krijgen jullie allemaal snel positief nieuws! 

Wij zijn nu 2 jaar en 3 maanden bezig en starten komende maand met de eerste iui (als het hopelijk door kan gaan vanwege Corona). Ik mag Gonal-F gaan spuiten en Ovitrelle. Uit de onderzoeken is bij ons niets geks gekomen. Mijn linker eileider is minder goed doorgankelijk dan de rechter maar 24 uur na de hsg zagen ze toch dat de vloeistof was doorgelopen dus ze noemen de doorgankelijk gewoon ok.  

Nu wachten op nod komend weekend en als het dan niet raak is beginnen met de hormonen. Ben heel benieuwd! Ik heb er wel een positief gevoel over dat er voor mijn gevoel eindelijk iets ondernomen wordt.. 

Yes ik mag woensdag  weer voor een eitjes check ben vanocht ongesteld geworden dus wel gehoopt maar had ook in mijn achterhoofd dat het wel eens langer kon duren omdat ik afgelopen vrijdag  te horen kreeg dat de bloeding 2week terug toch een vroege miskraam was geweest omdat er niks te zien was op de echo en in mijn bloed geen hcg waarde meer zat en dan ook weer menopur spuiten denk ik maar wel.weer spannend is onze 3e iui 
Zijn er al meer positieve verhalen?
Houd het niet meer bij allemaal☺️

Lang niet hier geweest, maar wilde er even afstand van nemen, daarnaast ook megadruk op het werk :).
Ik heb nu zo'n 3.5 week geleden 3e iui gehad, vorige week woensdag getest, nadat ik 5 dagen overtijd was. Test was negatief, ik heb vervolgens direct de arts weer gebeld, want ik wil snel verder. Ben bang dat het ivm corona weer opnieuw dicht gaat... 
Vandaag weer geweest, echo gehad en baarmoederslijmvlies was wel dik genoeg, dus daarna maar bloed geprikt om te kijken of er iets van hcg in mn bloed terug te vinden is. 
Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, gynaecoloog zag ook niks op de echo, maar hij wil het bloedonderzoek in ieder geval nog wel even afwachten. Heb wel weer primolut meegekregen, 3x daags week lang, om menstruatie weer op te wekken, daarna stap ik af van de clomid en over naar Letrozol, omdat dit er voor kan zorgen dat het baarmoederslijmvlies sowieso dikker wordt. Bijwerking van clomid is dat het baarmoederslijmvlies niet zo goed opbouwd (bij mij). 

Wat vervelend dat je zo geen duidelijkheid krijgt annemt... pff.
hopelijk weet je snel meer!
ik heb gister de inseminatie gehad. 21miljoen zaadjes en alles zag er perfect uit! Ik voelde er niks van dus dat was ook heel fijn. Vanmorgen had ik heel veel afscheiding en het was ook wat roze. Hebben jullie dit ook ooit gehad ?

@Vogeltjee ik heb ook altijd wat lichtroze afscheiding de dag na een IUI behandeling. Dit kan komen doordat de baarmoederwand geraakt is tijdens de inseminatie, waardoor het een klein beetje kan gaan bloeden.
@Annemt heb jij al weer wat meer duidelijkheid? Zo vervelend als je niet weet waar je aan toe bent.  

Hoi allemaal 
Woensdag echo gehad alles leek rustig groeide weer eitjes dus gelijk begonnen met menopur en dinsdag weer  terug komen om te kijken of ze gegroeid zijn hopen dat ze groot genoeg zijn en ik pregnyl mag spuiten en donderdag 3e iui door kan gaan

Hoi allemaal,
Vandaag iui nr3 gehad. Na 12 dagen 125 gonalf sluiten had ik een eitje van 19mm en 16mm. Positief aangezien het telkens bij 1bleef dus de 125 slaat aan! Afgelopen 2 dagen, na pregnyl spuiten,een druk op beide kanten eierstokken alsof ik vol zat! Vanochtend zag alles er gelukkig goed uit! 
Wel vertelde de geanacoloog dat er witte bloedlichaampjes in het sperma (in medium) waren gevonden waardoor er na de 1e spoeling een 2e spoeling moest en van de 22miljoen nog 2,7 miljoen overbleef. Nou is dit geen probleem 2,7 is meer dan genoeg maar die witte bloedlichaampjes kunnen op een infectie bij manlief duiden. Er is dus een 'kostbare' druppel op kweek gezet om te kijken of er een infectie aangetroffen wordt.
We hebben dit eerder in ons eerste traject mee gemaakt, en door antibiotica is dit toen verholpen.
Hij is afgelopen maand erg verkouden geweest met 1 dag koorts ( heeft zich ook laten testen) en dit kan ervoor zorgen dat ze dit daar zien. We wachten af! 2,7 miljoen zit igg veilig nu in mij ?! Nu dus weer op het wachtbankje! 
@carolinerkj: succes morgen! Gezellig we gaan samen op het wachtbankje zitten ?
@vogeltjee & mootje: Wanneer mogen jullie gaan testen? 
@mimi-lou: Welkom, hoop voor jou dat het nu mag slagen na zo'n lange tijd!
@annemt: phoe Annemt, 5 dagen overtijd en dan toch negatief....wat oneerlijk, succes verder! 

Ben heel benieuwd annemt wat eruit gaat komen bij jullie. 
mijn vriend had 21 miljoen zaadjes vond dat zo een gekke gedachte dat die daarna in mijn buik zaten.
ik zou morgen eigenlijk mogen testen omdat ik normaal altijd 2 weken na de ovitrelle ongesteld word maar ik had donderdag ochtend en vrijdag ochtend een klein beetje roze bij mijn afscheiding en gisteravond bij een keer afvegen even een dikke flinke streep roze bloed. Dus ik verwacht helaas gewoon ongesteld te worden ?? 

Terug
Bovenaan