iui

@Carolinerkj succes op het wachtbankje! 
@Nomade spannend weer op het bankje, is er al iets uit gekomen van de kweek? Hoop dat het allemaal meevalt.
@Vogeltjee he wat een teleurstelling. 
Ik mag donderdag testen, maar mijn gevoel zegt dat dat niet nodig is. Qua symptomen gaat het weer precies hetzelfde als voorgaande keren. Na IUI vrij snel al zere borsten en 1 a 2 dagen voor menstruatie neemt dat weer wat af. De pijn/gevoeligheid neemt nu alweer wat af, dus ben al wel wat voorbereid op de teleurstelling. 

Hoi allemaal,
Nou, zat ik er even naast in mijn vorige bericht. Ik begon de afgelopen dagen toch weer te twijfelen. Vanmorgen om 5 uur werd ik wakker en dacht laat ik toch maar testen, dan weet ik waar ik aan toe ben. Zwanger!!! Ik kan het nog niet geloven en ben dan ook nog heel voorzichtig blij.
Hoe gaat het bij jullie?

Ik heb vandaag weer een iui gehad (poging 4), ik voel me beter dan de afgelopen keren. Dit keer geen kramp en ook nog geen aspirine in hoeven nemen.
Na overstap van clomid op letrozol was ook eindelijk het baarmoederslijmvlies dik genoeg, waardoor de gynaecoloog ook echt hoopvol is. Er waren 2 goede follikels afgelopen woensdag (1tje van 20mm en 1tje van 18mm) en zaadkwaliteit van vriend was ook in orde :).
Nu 14 lange wachtdagen weer... 

Hoi allemaal ik ben deze topic steeds kwijt en kan het nu dus niet meer bijhouden ? ik zie dat er mensen op het wachtbankje zaten met mij wij hadden 22 okt iui gehad mocht anders afgelopen donderdag testen masr helaas woensdsg ongi geworden vandaag weer voor een echo geweest en leek alles rustig volgende week donderdag weer terug voor echo vanaf vandaag weer spuiten met menopur en dan hopelijk volgende week zaterdag voor poging 4 van de iui hopelijk hebben de andere positief nieuws en anders kom op eens zou het ons ook gegund zijn ♥️♥️♥️

@mootje: yes!!!! ? Wat goed om te horen, gefeliciteerd, ondertussen zijn we een week verder, hoe voel je je? 
Hier ook afgelopen donderdag testdag van iui 3, helaas was ik de maandag al ongesteld geworden...
Doordat ik quarantaine zit, door naaste collega die corona heeft, kreeg ik te horen van assistent dat ik misschien beter een maand kon overslaan. Ik kon geen medicatie ophalen omdat manlief ook verkouden was. Maar uiteindelijk 2 dagen later contact gehad en mocht ik ineens wel beginnen, van geanacoloog, en hebben buren medicatie opgehaald! Aankomende dinsdag eerste echo! Ook de eerste dag dat ik weer naar buiten mag na 10 dagen binnen zitten....pffff! 
Carolinerkj: laten we ook weer voor jou gaan duimen! ?
Annemt: succes op het wachtbankje! ?
Deze week is het de week van vruchtbaarheid! Dan lees je toch veel verhalen op internet! 1op de 6 hebben mooiste met zwanger worden! Veel meer dan ik ooit had gedacht!

@Nomade dank je wel voor de felicitaties! Ik ben nog steeds vol ongeloof. Ik voel mij verder best wel goed, wel wat moe, maar (nog) niet misselijk ofzo. Ik voel me wel erg onzeker en bezorgd of het deze keer wel goed mag gaan. Weet dat ik daar geen invloed op heb, maar het blijft spoken. 20 november hebben we de eerste echo en mijn man mag vooralsnnog mee, dat is echt super!
Wat fijn voor jullie dat je toch wel mocht starten! Wat is het toch allemaal nog moeilijker geworden door Corona. Veel succes morgen met je eerste echo.
@FleurBo welkom op het forum. Wat spannend om het IUI traject in te gaan, wel fijn dat je geen gestimuleerde cyclus hebt. Dus dan heb je al de "ellende" van het hormonen spuiten niet. Ik weet niet goed watvoor tips/adviezen ik je nu kan geven, maar ik weet nog dat ik mijn eerste IUI ook erg spannend vond, achteraf viel het allemaal mee. Als je vragen hebt kun je ze natuurlijk altijd stellen.
De andere dames veel succes weer op het wachtbankje en met de behandeling.

Proficiat Nomade wat een goed nieuws! Wat fijn dat je partner mee mag. 
vandaag heb ik de 2de iui gehad en meteen gevraagd als mijn partner ook mee mocht, mocht het lukken deze keer. Met twijfel zei ze dat het mocht dus ben benieuwd. 

deze iui was wel wat vervelender met wat krampen tijdens het inbrengen. Verder was alles goed. De gynaecoloog schrok van het aantal vcm na bewerking 47 miljoen zaadjes. Super dus! Ze had nog nooit zo een hoog aantal gezien zei ze. Spannend weer het wachtbankje. 

Terug
Bovenaan