iui

Hoi dames die vandaag of IUI hadden, hoe was het geweest? Ik duim dat er veel goede zaadjes waren!
*maakt plaats op het wachtbankje*
Ik pas op 13/1 bloedname, nog zooo lang ?
Katy

Heb het aantal zaadjes niet gehoord, werd ook niet genoemd. Werd wel gezegd dat het er heel goed uit zag. Mijn vriend drinkt ook al geen alcohol meer sinds de zomer, qua kwaliteit is het sinds die tijd alleen maar supergoed geweest.
Had afgelopen donderdag bij mn eigen gynaecoloog aangegeven dat het steeds zon pijn doet, omdat andere artsen een klemmetje op de baarmoedermond gebruiken, nu heeft hij zijn collega's ingelicht hoe het minder pijn doet en er werd ook zaterdag rekening meegehouden. Had nu echt zoiets van 'oh, is het al voorbij' ?

Hoi hoi allemaal
Wat spannend allemaal zijn een paar meiden die gelijk lopen met mij ben benieuwd zijn er ook dames waarbij het ook de laatste iui is en dan over gaan op ivf ? Bij ons is het de laatste keer iui en dan worden we doorverwezen naar een ander ziekenhuis die ivf doet  gelukkig ook in dezelfde stad als dit ziekenhuis maar ik ga hard duimen voor ons dat het een positief begin van het jaar word 

Hoi Carolinerkj ik loop denk ik gelijk! Heb tweede keer IUI nu gehad en daarna gaan we hoogstwaarschijnlijk over op icsi, maar over 1,5 week na het gespek met de arts weet ik pas zeker wat het plan gaat worden. 

hoe zit het bij jullie met wachttijden voor ivf? Kun je gelijk beginnen na poging 6? Bij ons is er wel een wachttijd, dus ga er van uit dat we pas in april kunnen starten.. 

Hier nu op het wachtbankje. Vrijdag of zaterdag NOD. Heb sinds vandaag echt extreem last van een slecht humeur, iets wat ik altijd heb als ik ongesteld wordt. Daaruit dus ook maar weer geconcludeerd dat het ook deze maand weer niet gelukt is waardoor mijn humeur nog slechter werd. Opzich te verwachten want bij de inseminatie gaven ze al aan dat het aantal goede zwemmers onder de miljoen was, dus eigenlijk te slecht voor IUI. 

vriend heeft ook nog eens komend weekend vrienden uitgenodigd die al een kindje hebben en inmiddels al weer zwanger zijn van de tweede. Alsof ik daar op zit te wachten als ik net ongesteld ben geworden.. moet ik de hele middag tegen die zwangere buik aan kijken. 

Hoi fleurbo 
Ik moet nog een week langer wachten dan jij ik mag 15 januari testen ik ga duimen dat je menstruatie niet komt 
Ik snap wel dat je niet echt zit te wachten op een zwangere vriendin dat is erg confronteren 
Ik had vrijdag 9 okt een echo dan zou ik 7w+2 zijn maar op de echo was er niks te zien  14 okt hadden vrienden van ons een 20 weken echo en die stuurde ze dus op de app met de mededeling alles goed en het word een meisje ik wilde blij zijn maar dat lukte niet echt daar wil ik ook nog over zeggen dat ze allebei roken en alcohol drinken voor de zwangerschap en ze doen net of het de normaalste zaak van de wereld is om zwanger te zijn heel irritant dus ik snap je gevoel heel goed 

Hoi,
Ben nieuw hier.
Aankomende vrijdag 8 januari horen wij wanneer wij met iui kunnen beginnen. 
We zijn ondertussen al 2,5 jaar bezig en er is niets te vinden waardoor een zwangerschap maar uitblijft, erg vervelend.
Ik kan begrijpen dat je niet zit te wachten op iemand met een dikke buik bij je thuis terwijl je zelf misschien net ongesteld geworden bent.
In mijn omgeving zijn er ook zoveel zwanger nu, dat je jezelf echt afvraagt waarom bij ons niet.
Heel veel succes voor jullie.
Liefs

Spannend voor jullie zo, de laatste iui. Het is jullie gegund!
Welkom nieuwe gebruiker! Wij zijn ook inmiddels 2,5 jaar bezig en dit weekend is mijn menstruatie weer doorgekomen dus iui poging 2 ook mislukt. Flink balen en weer door.. Vandaag ook alweer met de hormonen begonnen en volgende week eerste echo. 
Hoe je lichaam je toch iedere keer zo voor de gek kan houden. Ik had mijzelf inmiddels wel aangeleerd om geen conclusies te koppelen aan alles wat ik voel na de eisprong maar mijzelf toch te veel hoop gegeven deze keer tijdens de vakantie.. Ik voel de eisprong heel goed, soms denk ik zelfs dat ik de eitjes voel bewegen na de eisprong in mijn eileider (of ik word gek), continue steekjes daarna in mijn baarmoeder. 

Ervaren jullie dat ook zo? 

@mimi-lou ik voel ook altijd heel goed mijn eisprong; drukkende pijn en is na enkele uren weg, dan weet ik dat hij geweest is. Kan er mijn klok op gelijk zetten want exact 14 dagen na die pijn krijg ik men regels. Ik voel na de eisprong ook altijd steekjes en menstruatieachtige krampjes in de liezen. Maar deze keer neem ik amelgen (zoiets als utrogestan) voor extra progesteron dus wat ik nu voel, kan ik helemaal niet interpreteren (alsof dat ooit wel gaat ?). Ik wijt alles wat ik voel aan die progesteron. Misschien is dat in een gewone cyclus ook wel vooral daar aan te wijten.

katy 

Terug
Bovenaan