iui

Ik duimen voor veel goed nieuws in 2021! 
carolinerkj: oh spannend weer he.. pff ik heb vandaag de inseminatie gehad van iUi 6e poging. Hierna kunnen wij gelijk starten met ivf.. maar ik hoop zo het ons bespaard blijft.. duimen maar weer 20e testen.. 
gaan jullie ook gelijk starten met ivf? Blijf je in Nederland of ga je naar Duitsland?

Fleubo: Is er bij jullie ziekenhuis zo'n lange wachttijd? Hopelijk is het niet nodig en is ons allemaal een gelukje gegund.. maar vaak klopt je eigen gevoel wel he.. ik duim nog even voor je.

Mimi-lou: oh wat balen weer.. altijd kl*ten als je weer ongesteld wordt bah..  Je lichaam kan hele gekke signalen afgeven.. heel apart... en niet leuk in ons geval..

Dba, ik loop paar dagen voor op je. Ik kan rond de 16e testen, al zei de gynaecoloog rond de 23e (week overtijd dan). Heb nu weer het gevoel dat het niet is gelukt, na 6 pogingen word ik hier gewoon ervaringsdeskundige in ?. Alles is namelijk precies hetzelfde als de voorgaande cyclussen..

Hoi dbo 
Wij mogen de 15de testen en zodra het mislukt is  moeten we naar een ander ziekenhuis dit ziekenhuis stuurt dan een brief met alle gegevens daar heen moeten we een vragenlijst invullen net zo een als van de iui en de arts zei dat we dan vrij snel.bericht terug kregen dat we kunnen starten denk ik was geen wachtlijst stond op de site 

Hoi hoi
Komt en zo voor gevoel dat het raak is kreeg 5 dagen na de pregnyl pas last van mijn borsten en ik had de vorige keer gelijk de volgende dag al last  mijn buik rommelt ook steeds en het voelt op.menstruatie maar niet heel erg en vandaag ontdekte ik wat witte afscheiding die hard was op gedroogt ik kan vanaf 9 jan testen met een extra vroege test maar van het ziekenhuis pas 15 jan ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen ik wil.ik.wel.testen masr ben ook bang dat het te vroeg bah maak mezelf helemaal gek pff

Annemt: je loopt net is voor mij.. maar inderdaad dat voel je gewoon.. Als er niets anders is dan anders dan weet je het gewoon.. maar houd nog even goede hoop!? duim nog even!
carolinerjk: oh spannend... duimen dat het allemaal niet nodig is.. en hopelijk zit het gelukje aan onze zijden...? fingers crossed??

Ik zit er echt even zo doorheen... heb gewoon weer het gevoel, zoals ik eerder deze week al schreef, dat het niet is gelukt.
Het voelt zo hard als falen, kan alleen maar in stilte huilen want ik wil mijn vriend er niet nu (5 dagen na iui) al mee belasten ??
Het idee dat we hierna nog een paar keer ditzelfde traject moeten doorlopen, maakt me alleen maar nog verdrietiger. 
Zie het gewoon niet meer zitten, maar een pauze voelt bij voorbaat al als een verloren maand. Daarnaast zijn vrienden van ons die tegelijkertijd ongeveer zijn gestopt alweer zwanger van de 2e of net bevallen van nummer 2. Zo ontzettend oneerlijk ?
Sorry voor mn gezeik, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje maar het is zo frustrerend 

oh wij snappen je allemaal hoor Annemt..
snap ook heel goed dat je even doorheen zit.. heb ik een maandje terug gehad.. zat ook over pauze na te denken en toen dacht ik nou een over slaan No way... 
Maar nu denk ik als de 6 iUi niet lukt stop ik een maand.. even tot rust komen denk ik.. 

iedereen om je heen is zwanger of net bevallen.. lijkt wel alsof we voelsprieten voor hebben.. 

hopelijk kun je de knop weer omzetten in wat positiviteit.. hou vol.. je bent niet alleen..❤️

Terug
Bovenaan