Hoi ladies, Ik ben nieuw hier. Wil graag mijn ervaringen delen, ook omdat het gewoon super moeilijk is om er WEER achter te komen dat je ongi bent geworden... Ik heb veel steun gehad aan alle verhalen op de forums.
Wij zijn nu voor ons tweede kindje bezig (eerste is nu ruim 14 maanden). In december weer eerste ronde IUI gehad, morgen kan ik testen (OH MY GOD wat spannend).
Bij onze eerste ben ik bij de eerste IUI poging zwanger geraakt (kans dat dit gebeurt is zooo klein!) Dus geluksvogel hier. Ik weet dat ik zwanger kan worden.
Wel een lange weg geweest want:
- pas 9 maanden na stoppen pil eerste menstruatie
- toen op de natuurlijke manier geprobeerd
- Lukte niet, onderzoeken gehad, endometriose en verstopte eileiders
- Operatie endometriose en alles gelukkig weer open
- Gestart met OI (ovulatie inductie) 6 mnd clomid, daarna 6 mnd gonal f + utro en daarna IUI (was meteen raak).
- dus uiteindelijk vanaf het moment dat we ervoor gingen, tot zwangerschap heeft 3,5-4 jaar geduurd.
Toch blijf ik elke maand weer zoeken naar verhalen van mede-kandidaten... Elk gevoeletje, krampje, hoofdpijntje, kwaaltje, zou het deze maand toch zo ver zijn? Ik kan mezelf hier gek mee maken, maar ik kan het echt niet helpen...... En volgens mij ben ik niet de enige. We willen het zo graag en hebben geen geduld!!!
Hou vol, ik ga duimen voor positieve tests voor jullie en ik lees en praat graag mee
X Mari