iui

Carolinerjk: al getest? Of kun je het toch nog volhouden tot de 15e?? voel je je ook anders dan normaal?

Annemt: Hoe gaat het met je? Weer iets positiever? Ik hoop het wel!
Wachten duurt lang he.. ik voel helaas niks anders dan normaal.. ??‍♀️ 

Hoi ladies, Ik ben nieuw hier. Wil graag mijn ervaringen delen, ook omdat het gewoon super moeilijk is om er WEER achter te komen dat je ongi bent geworden... Ik heb veel steun gehad aan alle verhalen op de forums.
Wij zijn nu voor ons tweede kindje bezig (eerste is nu ruim 14 maanden). In december weer eerste ronde IUI gehad, morgen kan ik testen (OH MY GOD wat spannend).
Bij onze eerste ben ik bij de eerste IUI poging zwanger geraakt (kans dat dit gebeurt is zooo klein!) Dus geluksvogel hier. Ik weet dat ik zwanger kan worden.
Wel een lange weg geweest want:
- pas 9 maanden na stoppen pil eerste menstruatie
- toen op de natuurlijke manier geprobeerd
- Lukte niet, onderzoeken gehad, endometriose en verstopte eileiders
- Operatie endometriose en alles gelukkig weer open
- Gestart met OI (ovulatie inductie) 6 mnd clomid, daarna 6 mnd gonal f + utro en daarna IUI (was meteen raak). 
- dus uiteindelijk vanaf het moment dat we ervoor gingen, tot zwangerschap heeft 3,5-4 jaar geduurd.
Toch blijf ik elke maand weer zoeken naar verhalen van mede-kandidaten... Elk gevoeletje, krampje, hoofdpijntje, kwaaltje, zou het deze maand toch zo ver zijn? Ik kan mezelf hier gek mee maken, maar ik kan het echt niet helpen...... En volgens mij ben ik niet de enige. We willen het zo graag en hebben geen geduld!!! 
Hou vol, ik ga duimen voor positieve tests voor jullie en ik lees en praat graag mee :)

X Mari

Hoi summergirl 
Gezellig dat je er bij komt kletsen
Jullie hebben ook al een hele weg bewandeld zo te lezen maar jullie hebben Al wel een kindje waar je van kunt genieten en afleiding van hebt gelukkig en je weet idd ook dat je zwanger kunt worden en dat is ook een fijn gevoel 
Hoe gaat het bij jou amnent?
En DBA ik heb sinds gister iets bruine afscheiding en gisteravond met afvegen rood met stukjes (sorry voor het detail) maar vanochtend iets bruin en test negatief nu is dat bijna weer weg als het morgen nog weg is weer testen lijkt op een innestelingsbloeding en dat hoop ik nu ook nog steeds meestal als het rood word zet het door maar nu niet ik heb goede hoop voor deze ronde

Ben weer de positiviteit ten top ?, zo gaat het namelijk steeds. Dag 4 5 al denken, het is weer mislukt, paar dagen later dit nog steeds denkend en nu weer schouders er onder en doorzetten. Weet niet hoe lang dit nog zo kan door blijven gaan hoor. Ga denk ik toch maar vragen deze ronde om aanmelding voor ivf, zit vast een wachttijd op en nu helemaal met corona..
Zaterdag of zondag denk ik ongesteld. 
Wel altijd vreemd dat ik 1 of 2 dagen na iui altijd van dat lange draderige slijm heb, terwijl op de dag van iui de eisprong is, want gebruik pregnyl... hebben jullie dit ook?   Summergirl, welkom!

Leuk dat je gezellig mee kletst Summergirl. Gut jullie hebben ook al veel voor de kiezen gehad voordat je in verwachting was van nr 1.. duimen dat je snel positief test voor nr 2?

carolinerkj: Klinkt positief! Nog anderhalve dag wachten.. ik duim voor je..??
Annemt: Goed om te horen!! Ik heb zelf ook altijd last van een tussentijds 'dipje'...
Ja ik zou ook doorvragen naar ivf.. even iets positief waar je weer vertrouwend in krijgt... heb ik ook gedaan.. 
mij gebruik geen pregnyl...
jij ook succes met testen hopelijk is er nog een gelukje voor je??

DBA vanmiddag zat er rood in mijn verband had goede hoop op een innesteling maar het bloeden stopt niet maar is niet super veel maar dat is mijn menstruatie ook altijd ik ga morgen denk ik het ziekenhuis bellen dat het niet gelukt is en dat we nu ivf gaan doen en ze dus een verwijsbrief kunnen sturen naar  het andere ziekenhuis dan kunnen we hopelijk snel weer verder op zich is even rust mooi maar ik zit ook met mijn leeftijd (41)dat ik toch wel snel door wil hopelijk gaat het nog lukken de moed zakt me nu wel in de schoenen bij ons niks te vinden alles echt super goed zeggen ze steeds bij elke behandeling en toch lukt het niet. ze zeggen alleen de leeftijd is het probleem dat worden de kansen steeds kleiner helaas

@caroline, zo herkenbaar inderdaad.. bij ons is ook altijd alles goed en de gynaecoloog had zelfs tegen mijn vriend gezegd dat, als hij elke zaadcel ging verkopen we dik multimiljonair waren geweest.. Lekker gegeven, want het voelt bij mij daardoor nog meer als falen. 
het vervelende is altijd, op het moment dat ik weer eenmaal in het ziekenhuis alle afspraken heb, gaat het steeds prima, zie ik alles weer zitten, weer zo optimistisch/positief maar in die week daarna zakt me de moed weer in de schoenen. 
Ik ben 34, maar het duurt allemaal gewoon zo lang en het liefst wil ik dat het voor mn 35e lukt, anders voel ik me zo oud (sowieso vind ik leeftijd echt een heel groot ding, vroeger al..) 

Terug
Bovenaan