iui

[quote quote=10397640]Ik heb morgen weer een afspraak voor uitgangsecho op dag 3. Op naar ronde 7 iui. Of het ooit gaat lukken? Mijn vriend is zo optimistisch, die gelooft er echt in dat het gaat lukken. Ik inmiddels echt niet meer.[/quote]
Dat gevoel heb ik ook vaak. Bij andere lukt het dan wel en bij jezelf niet. Mijn partner is net zo, denkt we heel nuchter over. Ik voel me dan al schuldig omdat het aan mij ligt -alhoewel ik er niks aan kan doen. Elke maand die teleurstelling voor hem, hoe goed hij het ook probeert te verbergen het is van zijn gezicht te lezen.. pijnlijke momenten..
ik wens je morgen heel veel succes. Niet geschoten is altijd mis. Volgens mij heb ik hier vaker gelezen dat het pas bij de 9de keer is gelukt, dus wie weet!!

Ben vandaag weer geqeest, zag er goed uit. Wel even keihard gehuild bij de gynaecoloog dat ik het allemaal niet meer zo zie zitten, had sowieso vandaag een dipdagje door het thuiswerken (ben docent, dus mocht voor de kerstvakantie steeds wel naar school).
Wel besloten dat we tot de 8e iui gaan en daarna doorverwijzen voor ivf

Oh soms lucht het echt op even goed huilen..  heb ik ook gedaan van de week.. helaas ongesteld geworden.. morgen afspraak in het ziekenhuis en dan kijken wat we gaan doen...

Ah balen DBA! 
@annemt: je gevoelens uiten is juist heel goed af en toe. Soms moet al die frustratie, onzekerheid en het geduld er gewoon even uit.
Deze ronde (iui 3) lijkt bij mij alles tegen te zitten. Op dag 14 was er nog niets gegroeid terwijl mijn cyclus altijd heel regelmatig was en ook met de hormonen vrijwel een identiek verloop. Daarom hormonen opgehoogd. Dinsdag zag alles er goed uit: een follikel van 1.1 en een van 1.3. Vandaag terug (bij iemand anders) en opeens 5 follikels boven de 1.3 waarvan de grootste 1.7. Echt zo bizar! Iui kan dus niet doorgaan. 

Ik heb al eens eerder gehad dat iemand anders meerdere follikels zag die groot waren en de volgende dag terug en toen bleek er niets aan de hand. Daarom heb ik er op aangedrongen dat ik morgen toch nog een echo krijg door iemand anders. Voel mij zo'n eigenwijs verschrikkelijk mens maar ik had nog zoveel vragen dat ik mij er niet bij neer kon leggen. Dus ik hoop op een goede echo morgen, wel een beetje tegen beter weten in..

Hoi Meiden,
Graag wil ik me hier aan toe voegen. Ik heb eerst 9 maanden letrozol gebruikt en toen 3 maanden ovulatie inductie. Ik heb toen even 2 maanden pauze genomen. Nu ga ik over op ovulatie inductie in combinatie met IUI. Ik vind het best spannend. Ik heb vandaag op CD9 een echo gehad en spuit 75 eenheden, hierop was natuurlijk nog niks bijzonders te zien wat ik ook niet had verwacht. Maar in verband met het weekend en ze liever geen echo's maken was vandaag de eerste echo. Maandag ochtend mag ik voor echo 2 op cd12. Hoe zit het eigenlijk met IUI, hoeveel dagen moet je partner onthouding hebben gehad als hij het zaad inlevert? En adviseren rondom de IUI ook nog normaal gemeenschap te hebben of juist niet? Krijgen jullie ook utrogestan? Ik krijg dit wel maar als de bijwerkingen te heftig zouden worden mocht ik er ook mee stoppen. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. ?

Terug
Bovenaan