[quote quote=10400898]@xxlara, ik heb eigenlijk geen idee hoeveel zaadcellen mijn vriend heeft na opwerking. Noemen nooit echt aantallen, tenzij mn vriend daar specifiek om vraagt. Wordt altijd gezegd, ‘het is goede kwaliteit’. Zouden dit wel in het digitale dossier in kunnen zien hoor, maar ik vertrouw erop dat als ze zeggen dat het goed is, dat dat ook zo is. Ik krijg geen Utrogestan na de iui, maar ik wil morgen wel eens vragen wat we nog extra kunnen doen, zodat het dit keer eens wel zal slagen. @Sanne Beau: Ik zit morgen op dag 10, dan krijg ik de 2e echo, uitgangsecho op dag 3 heb ik standaard nadat ze 1x een cyste hadden gezien. Ik denk dat ik dan nog op dag 11 of dag 12 terug moet komen voor een extra echo en daarna plannen we meestal de afspraak voor iui. Ovulatietests gebruik ik ook niet meer nu we zo onder controle staan van het ziekenhuis. Ik zou dan alleen maar in de stress schieten, omdat dan volgens zo’n test de ovulatie al is begonnen. Succes morgen![/quote]
Dankjewel!!!
Nou het viel me gelukkig allemaal de eerste IUI. Ze hebben niet nog een echo gemaakt maar ging het meteen inbrengen. Had wel aangegeven dat de testen nu weer iets anders aangeven en ze zei dat die niet altijd even betrouwbaar zijn en ik ze beter niet kon gebruiken.. Mijn eigen gynaecoloog zei juist van wel weer.. Echo was niet nodig omdat voor hetzelfde geldt de ovulatie pas over een uur is. Dus ze heeft ook niet meer gekeken naar die extra eiblaasjes van 14 mm. Het inbgrengen zelf voelde ik wel even, naar prikkend gevoel.
Omdat ik teveel op de Clomid reageer gaan ze waarschijnlijk de volgende maand -afhankelijk van de uitgangsecho- dosis verlagen. Ik slik nu 50 mg. Hoop dat dat niet nodig is.
Overigens weten wij ook niet waarom het tot op heden niet is gelukt. Uit de onderzoeken hebben ze niets kunnen vinden. Wel een lage AMH alleen dat speelt nu geen rol..
Dankjewel!!!
Nou het viel me gelukkig allemaal de eerste IUI. Ze hebben niet nog een echo gemaakt maar ging het meteen inbrengen. Had wel aangegeven dat de testen nu weer iets anders aangeven en ze zei dat die niet altijd even betrouwbaar zijn en ik ze beter niet kon gebruiken.. Mijn eigen gynaecoloog zei juist van wel weer.. Echo was niet nodig omdat voor hetzelfde geldt de ovulatie pas over een uur is. Dus ze heeft ook niet meer gekeken naar die extra eiblaasjes van 14 mm. Het inbgrengen zelf voelde ik wel even, naar prikkend gevoel.
Omdat ik teveel op de Clomid reageer gaan ze waarschijnlijk de volgende maand -afhankelijk van de uitgangsecho- dosis verlagen. Ik slik nu 50 mg. Hoop dat dat niet nodig is.
Overigens weten wij ook niet waarom het tot op heden niet is gelukt. Uit de onderzoeken hebben ze niets kunnen vinden. Wel een lage AMH alleen dat speelt nu geen rol..