iui

Mijne ging ook goed, van tevoren wel aspirine gehad maar kan ook geen kwaad.
Daarna thuis ging het ook prima, wel inderdaad weer af en toe knoop open gehad vanmiddag.
Bij mijn vriend was het ook weer goed na bewerking, ze noemde iets van 19 miljoen geloof ik ?
Heb verder niks gekregen voor na die tijd.

@annemt, waarom paracetamol? En hoezo je broek knoop open? Hier inderdaad ook 20 miljoen maar dat geeft allemaal geen zekerheid zie je wel bij jou. Dit was je 7e x toch?

Vorige keren moest er steeds klemmetje aan te pas komen, dus preventief paracetamol ingenomen vorige keer en deze keer en daardoor ook na die tijd stuk minder last. 
En knoop open omdat mn buik zich toch wel beetje opblaast, ten minste zo voelt het.. met knoop open heb ik minder last van mn buik ?

[quote quote=10402555]Mijne ging ook goed, van tevoren wel aspirine gehad maar kan ook geen kwaad.
Daarna thuis ging het ook prima, wel inderdaad weer af en toe knoop open gehad vanmiddag.
Bij mijn vriend was het ook weer goed na bewerking, ze noemde iets van 19 miljoen geloof ik ?
Heb verder niks gekregen voor na die tijd.[/quote]Ja dat opgeblazen gevoel heb ik ook nog steeds, voor aan het einde van de dag. Maar wel fijn te horen dat het goed is gegaan.

Oh dat is toevallig, zoiets had mijn man ook. Waren voor de spoeling 88 miljoen en daarna 22 miljoen. Je zou dan toch denken, zo moeilijk kan het niet zijn. Je hebt er immers maar 1 nodig ?.

Voor na de IUI heb ik ook niks gekregen. Nu afwachten... Heb wel allemaal symptomen, zoals gespannen borsten en gevoelige tepels, maar dat kan net zo goed van de Clomid zijn.

Haha ja precies, er is er maar 1 nodig, moet toch lukken met dat aantal.
Ik ben al vanaf zaterdag steeds in de ochtend misselijk, maar dat komt echt door de pregnyl. Innesteling is pas tussen de 5 en 9 dagen, dus dat is het nog niet eens. 
Hopelijk dit keer beide succes. 

[quote quote=10403458]

Haha ja precies, er is er maar 1 nodig, moet toch lukken met dat aantal.

Ik ben al vanaf zaterdag steeds in de ochtend misselijk, maar dat komt echt door de pregnyl. Innesteling is pas tussen de 5 en 9 dagen, dus dat is het nog niet eens.
Hopelijk dit keer beide succes.
[/quote]

Hahaha ja toch? Was het maar zo makkelijk ?.
Misschien verse gemberthee gebruiken tegen de misselijkheid? Ik hoop voor je dat het deze maand lukt! Wanneer mag je testen?

Omdat de buikpijn toch aanhield, voelt als spierpijn (ook bij het plassen) contact opgenomen met het ZH. Waarschijnlijk heb ik toch last van overstimulatie (OHSS). Naarmate de dag vordert nemen de klachten en mijn buikomvang toe. Bukken doet ook pijn. Ben ook misselijk, duizelig (licht in mn hoofd), heb hartkloppingen, continu dorst en weinig eetlust. En toch aangekomen... moet nu veel water drinken en mijn gewicht in de gaten houden..

Overigens had ik vandaag wel (sorry voor dr onsmakelijkheid) hele dikke slijm (gelei/eiwit-achtig). Het was een flinke klodder ook. Dit heb ik nooit eerder gehad. Is dat ook een bijwerking van de Clomid? Na de eisprong wel de gewoonlijke vlokjes/afscheiding in de urine gehad zoals elke maand.

En die rauw tepels zijn ook geen pretje. Normaal alleen last van mijn gespannen borsten. Nu lijkt het alsof mijn tepel een blauw plek is.

Maar verder dan dat geen andere klachten ????

Mag officieel pas ergens rond de 19e testen, dan zou ik een week overtijd zijn, maar de voorgaande keren was dat steeds niet nodig. 

Het zou denk ik wel een bijwerking van clomid kunnen, ik had dat ook vaak en nu met letrozol ook een dag na de iui steeds. 
Normaal gesproken kon ik nu al heel duidelijk zeggen, het is niet gelukt, maar nu ben ik daar niet zo zeker van.. Hoop zo dat het eindelijk wel gelukt is. 

Hoe gaat het met jouw buikpijn? 

@Annemt,  
Ah oke, dus je zit ook nog wel even op het wachtbankje. Pff dat is wel zenuwslopend merk ik nu zelf.
Ik vind het ook lastig om de nieuwe kwaaltjes te onderscheiden. Is het nu de Clomid of toch mogelijk een zwangerschap. Durf niet al te positief te zijn en me daar aan vast te houden om teleurstelling te voorkomen. Zeker omdat Clomid je cyclus zo door de war kan schoppen, ik reageerde er heftig op (qua bijwerkingen). Hoop dat de dosis verlaagd wordt als het niet is gelukt.
Ah fijn dat je je toch anders voelt. Het kan je onzeker maken maar ook hoopvol. Hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt!
De enorme buikpijn is wel weg gelukkig, moest wel flink drinken en bijna elke 10 min. plassen. Afgelopen maandag had ik wel wat menstruatiepijn en bloedverlies (en gisteren een beetje bruine afscheiding). Gisternacht enorme steken midden in mijn onderbuik, voelde alsof ik weer een HSG echo kreeg (en die was niet te harden bij mij). Opgezette buik heb ik wel nog steeds, pas mijn broek bijna niet. En ben maar 1 kilo tot nu toe aangekomen met de Clomid (voelt wel als meer, voel me echt zwaar). Dus denk dat het vooral vocht en lucht is. 
Ik zit vandaag op CD22, dus nog 6/7 te gaan.

Terug
Bovenaan