Januari 2020 Baby

@Klaasjee: had nog over wat heen gelezen. Dat van de kraamzorg vragen wij ons ook af. Zeker als het tot een keizersnede komt en er al 2 tot 5 dagen van de kraamzorg af gaan.  @Ellytje: het loopt er idd nu op aan. Die onzekerheid is niet leuk.

[quote quote=10279353]Hallo lieve mensen, even een berichtje vanuit mij; op 31 december om 20:35 uur is onze dochter Emelie Megan geboren! Wij voelen ons goed. Mocht er interesse zijn in mijn bevsllingsverhssl hoor ik dat graag! Succes met de laatste loodjes mensen. [/quote]
Van harte gefeliciteerd met de geboorte. Wat een mooie unieke naam. Geniet er veel van.

@Joosje: ben wel heel benieuwd naar je bevallingsverhaal hoor.
@SharonRJ: hoe is het meid? Geniet je al heerlijk of is het nog niet zover?
@Calathea: tijd vliegt inderdaad heel snel voorbij. Geniet vooral van de kleine man. Hij is zomaar groot?
@Ellytje: wat pittig. Heel lastig dat zejou zo naar huis sturen. Ik ben eerlink gezegd heel bang voor een versie. Haha waarom, geen idee.
@onseerstekindje: hoe is het bij jullie? Rustig of komt er ook wat rommelingen? Hoe is het met je vader? Reageerd hij goed op de kuur?
Wat ik begrepen heb is dat je met een ballonetje nog gewoon op een meerdere persoonskamer kan liggen en als de weeen dan constant en heftiger wordt dat je dan naar een verloskamer gaat. Bij ons ligt het kindje met het hoifd bij me ribben. Over een week horen wat ze willen.
Qua kado voor de kraamverzorgster. Het is geen moet maar denk wel dat ze het enorm veel zult waarderen.

Je ligt hier inderdaad totdat je echt weeën hebt met z’n 2-en op een kamer. Als de bevalling echt begint, wordt je verhuisd naar een kraamsuite. Als er plek is tenminste. Het is hier op het moment erg druk. 
klasgenootje ligt hier omdat bij haar de navelstreng niet goed werkt. Ze ligt hier al een week en moet sowieso nog 3 weken blijven voordat ze gaan inleiden.
Bij mij gebeurt er nog niet heel veel. Heb harde buiken en oefenweeën die ik voornamelijk in m’n rug voel. En ballonnetje voelt nog steeds wat vervelend.
Wat bizar dat buren zo met andermans spullen omgaan.. Bij ons was het ook echt een oorlogsgebied qua rotzooi, maar dat is allemaal netjes opgeruimd. Buurman had zelfs onze auto’s afgespoeld ??

@SharonRJ vind het zo'n apart idee dat jij nu in het zkh ligt haha! Bij ons is het ook al zo druk.. Straks wonen we in dezelfde plaats haha. Denk je dat je nog wel kunt slapen? En is er ruimte voor jouw partner of slaapt hij gewoon thuis? 

Hoi dames, 
Wat een verhalen allemaal. Het verbaast me dat er van jullie active vrouwen in deze groep 3 zijn met een kindje wat in stuit ligt. 
Ik was in de veronderstelling dat dat helemaal niet zo vaak voorkomt. Wel heb ik een kennis die op natuurlijke wijze bevallen is van een kindje in stuit zonder pijnbestrijding. Wat een bikkel. 
Lijkt me wel heel onzeker idee om te horen te krijgen dat het op de dag van de keizersnede nog kan veranderen omdat je kindje dan wel goed zou kunnen liggen. We zijn als mens toch zo geprogrammeerd dat je een beetje wilt weten waar je aan toe bent. 

@mama mia nee ik val niet terug. Ik ben all risk verzekerd en dit kost me ook geen eigen risico en er gaat niks van mijn no claim af. Anders zou ik het ook niet doen.
@ellytje wat slecht dat je zo snel weer buiten stond! Hoop dat je gewoon snel duidelijkheid krijgt hoe of wat, maar vrees dat je het allemaal maar moet ondergaan en af moet wachten ?
@sharonRJ poeh dat is ook spannend voor jou oud klasgenootje. Wel even gezellig om bij te kletsen, maar toch lijkt het me wel raar als je zelf met zn ballonnetje daar ligt te wachten tot er wat gebeurt. Hopelijk gebeurt er vannacht wat meer. Wanneer gaan ze evt starten met weeën opwekkers?

@mammiesammie: Ik denk idd toeval? Het komt statistisch gezien ook maar 3 a 4% voor. 
@Klaasjee: Gelukkig, dan zou ik het ook weer mooi laten opknappen. 
@SharonRJ: Ik hoop dat vannacht je wat op heeft geleverd....Of dat je iig hebt kunnen slapen. Dat wachten is vooral niets. 
Gelukkig lig je met een bekende die je aardig vindt op 1 kamer. Stel je voor, je ligt met een vervelend iemand op 1 kamer.

Terug
Bovenaan