Januari 2020 Baby

@Joosje bedankt voor je verhaal! Klinkt als een heftige, maar toch ook mooie bevalling en super fijn dat je je al zo snel weer goed voelt! Geniet van deze mooie periode!
@Calathea fijn dat de jeuk nu helemaal weg is, zal wel een verademing zijn!
Ik heb zelf het idee dat de kleine veel te laat gaat komen, omdat hij dus nog dwars ligt en totaal niet indaalt. Verder ook nooit harde buiken, oefenweeen, krampen oid gevoeld. Maar grote kans dat het een keizersnede gaat worden dus dan heb je sowieso een datum. Hopelijk kan het op 20-01-2020 of ergens anders in de 20, dat lijkt me heel mooi haha.

Jaa dat ga ik inderdaad proberen, heb echt geen idee hoe de regelgeving bij ons zkh is en of je überhaupt een keuze hebt. Maar komende week staat er weer bezoekje aan verloskundige gepland, draai poging en dan zaterdag weer een controle, dus genoeg mogelijkheden om mensen te spreken hierover. Spannend!

Spannend genoeg inderdaad! Vragen staat ja vrij, maar hoop voor je dat de versie permanent effect heeft op die kleine bewegelijke dondersteen ;) .
@Calathea: goed om te horen dat de jeuk weg is nu. Wat hormonen allemaal niet met je doen. 

@Joosje: wat een verhaal zeg. Fijn dat je je weer zo snel goed voelt. Heel fijn zelfs dat je na alles toch positief terug kijkt op de bevalling. Ik zou zeggen geniet nog heerlijk van je kraamtijd het is zomaar voorbij. 
Ben benieuwd wie als volgende gaat/bent bevallen. 
@SharinRJ ik hoop dat je aan het genieten bent.
@Calathea: fijn dat de jeuk weg is. Heb al menig een tegen mij horen zeggen er is niks erger dan jeuk. Dat kan soms wel erger zijn dan pijn te hebben.

Werd vanochtend gebeld dat ik in plaats van donderdag ook al vandaag om 11 uur terecht kon voor de versie. Ik dus gegaan, alleen, want mijn man kan niet vrij blijven nemen..vond het wel super eng alleen. Weer hartfilmpje gemaakt etc, assistente gevoeld en dacht idd dwarsligging. Daarna kwam de gynaecoloog en een co assistent, allebei gevoeld, was beetje onduidelijk. Toen echo, en wat blijkt..hoofdligging. Dit is toch echt bizar!! Ze zeiden dat ze dit ook nog nooit mee hadden gemaakt, zeker niet bij een eerste kindje. Ze heeft ook goed gecontroleerd of er echt niks voor de uitgang ligt waardoor hij niet graag in deze houding blijft liggen, maar dat was niet het geval. Ook niet extreem veel vruchtwater. Maar omdat hij dus extreem bewegelijk is voor maandag weer een echo gepland, met een versie eraan vast mocht het nodig zijn.
Je denkt toch echt dat je nu al in de maling wordt genomen door je eigen ongeboren kind??

@Joosje vervelend dat je alsnog naar het ziekenhuis moest, maar verder klinkt het (op het trucje van de vk na) als een goede bevalling. Mooi om te lezen dat je zo samen mooi het jaar hebt kunnen starten en dat je al zo snel aan het herstellen bent! Gaat alles nog steeds goed met jou en de kleine meid?
@Calathea wat fijn dat die jeuk nu helemaal weg is! Toch stom dat ze niks kunnen vinden tijdens de zwangerschap, maar zodra de kleine geboren is je je gelijk al een stuk beter voelt! 
Ik heb al vanaf het begin het idee dat hij later komt. Sinds mijn verlof heb ik het idee dat hij eerder komt en daarnaast ben ik weer heel bang dat hij lang blijft zitten en dat we straks tegen de 42 weken aanlopen. Dus mijn gedachtes en gevoelens gaan alle kanten op. Wij vinden 20 januari ook een hele mooie datum haha dus daar hebben wij nu op ingezet. Ben in ieder geval al blij dat we de feestdagen over zijn en in 2020 zijn. Verder laten we het maar op ons afkomen :)
@Ellytje Nee dat meen je niet.. Poeh die kleine maakt het wel echt heel spannend voor jullie! Goed dat ze je bij de volgende controle eerst een echo gaan maken, dat geeft toch meer duidelijkheid dan het voelen. Is hij wel aan het indalen of ligt hij echt nog helemaal "vrij"? Ben benieuwd wat die kleine jullie over een paar jaar allemaal nog gaat brengen als hij nu al zo is haha ;)

Terug
Bovenaan