Januari 2020 Baby

Gefeliciteerd Joosje, veel geluk op de roze wolk! 

Ik doe m'n best om af en toe nog wat tijd te vinden om terug te lezen maar de dag vliegt voorbij met een baby. Vandaag was de kraamhulp voor het laatst, een geweldige meid en natuurlijk (kraam)tranen hier. Tis alweer bijna een week geleden dat kleine Pim is geboren. We genieten ontzettend en de kleine doet het super goed maar mennnn wat gaat die tijd snel. 

Spannend SharonRJ, nu echt succes met de laatste loodjes. 

@mama mia Ik heb een vermoeden wie het heeft gedaan. Het leek in de straat wel oorlogsgebied. Alles zat onder, ze zijn zelfs bezig geweest om wc papier te laten ontploffen. Alles zat onder het wc papier en mijn hele auto dus onder het vuurwerk terwijl hij iets verder weg stond (veel auto's in de straat zaten onder). Had dit ook niet perse verwacht. Gelukkig vergoed de verzekering alles. Het is geen ernstige schade, maar ik heb een witte auto en daar zitten wel een aantal kleine plekjes op die ik niet weg krijg en vorig jaar heb ik het ook al gehad en toen kwam ik er later achter dat mijn hele auto vol mini spikkels zat, maar wist niet dat de verzekering dat vergoeden. Dus hoop dat ze de gehele auto gewoon gaan herstellen ben ik er in een keer vanaf :) Volgend jaar maar een veilig plekje zoeken haha.
Haha moet je ook niet doen! Door het thuis zitten heb je te veel tijd om overal over na te denken (merk ik tenminste). Ligt jou kleintje nog steeds in stuit? 
@Calathea Poeh een week al weer! Dat vliegt inderdaad echt voorbij. Je moet ook gewoon lekker genieten van jullie kleine man! :) Fijn dat alles goed gaat en dat je een fijne kraamweek hebt gehad. Ben je zelf ook al goed hersteld?
Hoe gewoon is het eigenlijk om je kraamzorg een cadeautje o.i.d. te geven aan het einde? Is dat gebruikelijk? 

@Klaasjee: Dat meen je niet.... wc papier? Sommige mensen hebben echt te weinig hersens toebedeeld gekregen hè.  Val je niet terug in schadevrije jaren en premie als je dat declareert? Ik heb wat dingetjes maar laten zitten op de auto, omdat ik er in premie/jaren zo ontzettend op achteruit zou gaan.   Laatste check lag ie nog in stuit.

Hey allen! Ben zo benieuwd naar SharonRJ!
Ik net weer echo gehad, kleine ligt nu weer dwars, hoofd in rechterbovenhoek. Eigenlijk nog rotter dan eest, toen lag ie met hoofd linksonder. Ik word echt helemaal gek, ik denk dat ik straks geen kraamtranen meer kan produceren want dan heb ik geen tranen meer over. Het is zó ontzettend frustrerend om van professionals te horen dat je een enorme uitzondering bent. Daarna werd ik trouwens gewoon naar huis gestuurd wat ik erg onbevredigend vond, dus net samen met mijn man naar de verloskundige gebeld. Zij gaat nu weer een gesprek met gynaecoloog inplannen en dan een versie weer eraan vast. 

Dat is ook erg onbevredigend! Is niet heel patiëntvriendelijk geregeld. Ik snap dat je baalt als een stekker. Je hebt em goed willen voorzien met een ruim huisje. Doet hij het verder wel goed? Geen stressfactoren van zijn eigen gedraai? 

@mama mia, ja daar ga ik wel vanuit! Hij heeft ook nog voldoende vruchtwater. Dat is naast de ligging het enige waar ze naar kijken op zo'n echo. Stond binnen 2 min weer buiten. Het is hier trouwens zo druk dat er pas plek is op donderdag voor dat gesprek en die versie. Pfff hopelijk gebeurt er niks raars in de tussentijd. Het begint er nu toch echt om te spannen. Maar al met al denk ik dat ik ook een geplande keizersnede krijg hoor.

Terug
Bovenaan