Januari 2020 Baby

Neem aan dat ze daar niet zo moeilijk over doen? Kan best zijn dat als je ergens een offerte op vraagt bij een bedrijf dat je het geld al krijgt voor de werkzaamheden uberhaubt zijn uitgevoerd.
Wij kregen toevallig vandaag bericht dat ze 13, 16 of 21 januari de meubels kunnen komen maken. Lekkere timing haha. Hebben nu afgesproken dat we bellen als het ons uit komt om een afspraak te maken.
Nee dat klopt. Het kan in theorie bij iedereen ieder moment beginnen... :D

@joosje van harte gefeliciteerd!! Wat een leuke naam!
Nou ik ben aardig geïnstalleerd in het ZH. Lig heel toevallig met n oud klasgenootje op de kamer, dus dat is wel heel gezellig!
Plaatsen van de ballon vond ik ontzettend pijnlijk.. Nu is het afwachten. Ik hoop wel dat het vandaag al wel gaat beginnen en het niet nog dagen gaat duren.. Het voelt allemaal erg ongemakkelijk beneden, ook omdat de baby al volledig is ingedaald. Dus heb aan de ene kant een baby die duwt en aan de andere kant een ballon.. 

@sharonRJ wat spannend allemaal. Kan t me wel voorstellen dat als het dan toch zo moet dat het dan ook maar snel mag gaan en niet nog dagen gaat duren. Bijzonder dat je op een meerpersoonkamer ligt. Dacht zoiets wel op een 1 persoonskamer zou gebeuren. Al is het in deze fase wel gezelliger. Zeker als je dan iemand blijkt te kennen. Succes! Ik denk aan je!
@mama mia gewoon veel uit handen geven aan je partner met dat soort dingen als het jezelf niet lukt. Dat snapt hij heus wel. En als het kan wachten zou ik het lekker na de bevalling doen! Moet hier waarschijnlijk ook nog dingen met mn verzekering gaan regelen. Heb waarschijnlijk schade aan mn auto door t vuurwerk? 
Je moet je niet gek laten maken nu. Lekker genieten van de kleine in je buik! Voor je het weet wordt het pas echt druk?

Terug
Bovenaan