Januari 2020 Baby

Dan zijn wij de volgende!! Wij hebben gisteren een zoon gekregen. Alles is goed gelukkig en de bevalling is goed gegaan! Hoop later meer details te geven!!

@onseerstekindje gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed is gegaan en heel fijn dat je vader dit ook nog heeft mee kunnen maken. Geniet van deze mooie tijd!?

@ons eerste kindje: Van harte gefeliciteerd! ? Geniet ervan. We horen tzt graag meer.  @Klaasjee: Ergens idd probeer ik ook de pijn weg te krijgen, maar kan me dan vrijwel niet bewegen als het op zijn top is.  Haha ach ja, dan moet je maar misbruik maken van dat hij graag voor jullie kleine wil shoppen. Sommige mannen vinden daar ook niets aan. 
Ben ook regelmatig aan SharonRJ aan het denken, hoe het met haar is....  Hier zometeen op controle. Zal mij benieuwen of stuitje nog stuitje is haha. 

@mama mia dan denk ik dat ik andere pijn heb. Doet wel veel pijn maar kan me nog wel bewegen en door te gaan verliggen trekt de pijn wel weg.
Haha kan idd ook nog zijn dat ze vroeg was met wassen of de kraamzorg later op intake. Heb ook niet gehoord dat ze nog een keer langs komt voor controle. Ach en als we iets missen of iets niet goed is hebben we het zo gehaald of besteld?
Spannend! Wat hoop je zelf? Geeft jou het de meeste rust als hij nog steeds in stuit ligt? Of zou je echt nog graag willen dat hij draait? Succes!
Vinden jullie het ook lastig om dingen te plannen? Ik ga vandaag lunchen maar dat heb ik echt pas vanochtend afgesproken. Wil dit weekend best nog iets met vrienden afspreken, maar dat durf ik niet. Hoe gaan jullie daar mee om?

Ukkie lag in nog stuit en van mij mag ie blijven liggen. Boh merk goed dat die buik de laatste week nog veel gevoeliger is geworden. De controle was aardig ongemakkelijk tot pijnlijk.  Ik durf ook niet goed zomaar iets te plannen voor een volgende dag. Je weet het toch maar nooit.  

Hopelijk blijft hij ook zo liggen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Moet je nu vaker op controle of gewoon elke week? 
Vind dat geduw op mn buik ook echt niet fijn zeker onderin niet. Heb er steeds weer schrik voor als ze moeten voelen, maar dat zal niks zijn in vergelijking met de bevalling denk ik?
Ik kon bij medipoint een douchekruk lenen. Dan kan je zittend douchen. Misschien kost het je dan minder energie?

Klopt idd, die kruk heb ik ook, maar hij staat niet stabiel in het bad.
Ja, dat is ook vervelend. Ik moet gewoon wekelijks gaan. Er is op de stuit na geen indicatie volgens mij dat ik vaker zou moeten. 

Mamamia: toch weer stuitje. Hopelijk blijft ie inderdaad zo liggen dan weet je wat komen gaat. 
Het voel wel bij mij of ik een aardbeving in me buik heb en soms lijkt het ook echt zo als de zon goed staat dan zie het heel heel goed. 
Onseerstkindje: fijn dat het goed ging met de bevaaling en dat jullie het allebei goed maken. Nu maar genieten.

Terug
Bovenaan