Januari 2020 Baby

@Ellytje: Dat meen je niet. Vind het al knap van je dat je alleen bent gegaan. Ik geloof niet dat ik dat had gedurfd. Maar wat een ondeugd! Je kunt nu echt nergens vanuit gaan met die kleine van jou. Die onzekerheid lijkt me niet fijn :( .  

@Mama Mia  ik heb ook telkens geen idee wat ik voel, in ieder geval onwijs veel beweging, maar of dat dan een draai is of een schop of uitrekken, echt geeeen idee. Heb ook het idee dat heel veel snachts gebeurt want die kleine heeft zich dus al heel vaak volledig omgedraaid..kan idd moeilijk te missen zijn. Of het gaat in kleine stukjes dat kan ook nog. Ben super benieuwd of hij nog in stuit ligt bij jou (of was het een meisje Ik ben het even kwijt). Let us know!
En bizar van zo'n pijnscheut. Ik heb dat dus allemaal niet. Wel soms last van mijn liezen..Maar denk dat dat komt doordat alles wat weker wordt in voorbereiding op de bevalling.

@Ellytje: Ik hou het nog even geheim wat het wordt ?. Als het nou eens thuis te brengen was, wat we allemaal voelden, dan vind ik het persoonlijk al een stuk minder erg en minder eng. De beleving van de pijn wordt dan heel anders.  

@Mama Mia oh had je alles in zakken ter bescherming? Ik heb alleen de kleertjes voor in de vluchttas in een pedaalemmerzak, de rest ligt in de commode. Wel gewassen uiteraard. Maar heb maar zó weinig kleren. Wel expres gedaan hoor, dacht ik wacht eerst even af hoe groot hij is en wat we eventueel krijgen van bezoek. Maar ziet er een beetje karig en zielig uit nu haha

Hihi ik wilde plastic over het bedje gaan leggen (soort van poging gedaan om voor het zicht het bedje op te maken) en heb het over de wandelwagen gedaan, maar niet nagedacht om alle spulletjes in een zak te doen? 
Ik heb 1 maatje 50 en de rest 56 of 62 dus hoop dat hij daar nog wel even in kan. Als ik met mn vriend naar de Prenatal ga dan wil hij altijd iets meenemen? Met als gevolg dat er gisteren weer een broekje, 2 shirtjes en een mutsje mee naar huis gingen?
@mama mia is die pijn dan ook in je heupen? Dat heb ik nu ook een paar x gehad 's nachts. deed echt mega veel pijn. Ik denk steeds maar zolang het een keer langdurige pijn is zijn het geen weeën en is er niks aan de hand. 
Weet ook helemaal niet wat ik moet verwachten van weeën. Of je dat in je hele buik gaat voelen of alleen onderin. Ga me ook maar niet te veel inlezen anders zit ik me eigen straks helemaal gek te maken.
@ellytje ach je hebt straks zo kleertjes gehaald en mensen geven idd ook vaak kleertjes. Je kleine zal niet zonder zitten. Die kast vult zich vanzelf wel?

@mama mia volgens mij niet met een harde buik. Maar moet eerlijk zeggen dat ik dan meer bezig ben met hoe ik die pijn weg krijg? 
Haha ja zolang het voor de kleine is vind hij shoppen wel leuk, maar anders niet?
Ik heb de rest al eventjes laten luchten en de verwarming in de kamer staat nu ook al.een tijdje aan zodat alles ook al lekker op temperatuur is. Je zei dat de kraamzorg een check bij jou zus had gedaan, hebben ze dat bij jou ook gedaan? Bij ons is ze wel geweest voor kennismaking, maar toen hadden we onze meubels nog niet. Dat was denk ik rond de 30 weken. Maar verder is er geen "controle" geweest.
Ben benieuwd hoe het met SharonRJ is!

Terug
Bovenaan