Januari 2020 Baby

@mama mia ah ja in bad is dat niet handig nee. Daar is hij dan weer te lomp voor. Ga je nu tijdens je zwangerschap vaak in bad ter ontspanning? 
Dat is inderdaad niet netjes. Dat is dan ook weer het vervelende aan het ziekenhuis. Daar heb je die band niet die je wel met je eigen verloskundige praktijk hebt. Op z'n moment ben je ook weer overrompeld en ga je niet zeggen dat je het eigenlijk niet wilt. 
Hoe werkt het nu bij jou mocht de bevalling gaan beginnen voor je voorlopige keizersnede gepland staat? 
@babyfeb Heerlijk toch al dat bewegen! Nu de kleine hier zo groot is voel ik het bewegen wel, maar is niet meer zo golvend als eerst dat mis ik nu al wel. Vond dat altijd zn grappig gezicht om die buik alle kanten op te zien gaan. Heb je al verlof?
Hier toenstraks letterlijk met heel veel pijn en moeite naar de auto gelopen vanuit de stad. Bij elke stap die ik zette met mijn rechterbeen trok er pijn door mijn buik in. Was zo blij dat ik bij de auto was. Heb het idee dat het misschien het indalen was. Net leek mijn buik anders. De hele ochtend is mijn onderbuik ook al aan het rommelen. Hoop dat hij nog ff blijft zitten.. Ben er nog helemaal niet aan toe haha. Wil nog wat dingetjes opruimen en schoonmaken in huis

Oh jee Klaasjee, dat klinkt niet fijn. Als je nog zoveel gepland hebt hoop ik het ook niet voor je. Was het lang lopen? Was je alleen tijdens het lopen? Nee, ben eigenlijk nauwelijks in bad geweest. Heb er geen rust voor gehad. Nu ga ik me daar niet meer aan wagen haha. Voel me al een walvis op het droge als ik van de bank moet komen. Ik zie het al voor me om nu uit bad te moeten komen. 

Nee was ook echt niet prettig. Wist ook ff niet wat ik moest doen, maar dacht vooral; ik moet bij die auto komen en dan zien we wel. Moest nog best een stukje lopen. Was allang blij dat ik met de auto was gegaan (woon best dicht bij het centrum) anders was ik nooit thuis gekomen haha
Ik zat me ook al af te vragen of je idd fatsoenlijk uit bad zou kunnen komen haha. Heb hier ook vaak hulp nodig om uit de bank te komen. En je moet dan ook nog eens uit het bad stappen, lijkt me ook best eng.
Hmm dat klinkt gek dat je zo lang moet wachten als je weeen hebt. Gevoelsmatig zou je denken dat zodra het begint je naar het ziekenhuis moet en niet zo ver door moet laten gaan omdat je toch niet natuurlijk gaat bevallen. Hoop inderdaad voor jou dat de kleine gewoon lekker blijft zitten en zoals hij nu zit en niet nog stiekem gaat draaien. Helaas hebben we helemaal niks voor het zeggen...

Snap ik. Heb zelf al zo iets van ik wil ze gelijk bellen als het begint (ook al heeft dat totaal geen zin?), maar voor jou lijkt me dat al helemaal. En anders een beetje overdrijven? Misschien dat dat werkt haha

Terug
Bovenaan