Januari 2020 Baby

Dag dames!
Ik ga zo even rustig terug lezen wat ik allemaal heb gemist, maar ik wilde jullie eerst op de hoogte brengen.
Wij zijn afgelopen zondag ouders geworden van een prachtige zoon genaamd Fynn. Hij is gezond, maar wel heel dunnetjes. Hij is 48 cm en woog 2520 gram.
De bevalling is mij wel tegen gevallen. Weeën waren heel heftig en heb uiteindelijk een morfinepomp gehad omdat de anesthesist niet beschikbaar was voor een ruggenprik. Om 09.00 zijn mijn vliezen gebroken en heb ik weeënopwekkers gekregen. Om 16.05 ben ik begonnen met persen en om 16.16 is Fynn geboren. Er is wel geknipt omdat zijn hartslag te ver daalde. Ook stond de gynaecoloog al paraat met de vacuümpomp. Dit heb ik zelf allemaal niet meegekregen. Dacht alleen maar: Hij moet er NU uit! 
Ik ben 15 hechtingen rijker, maar het gaat goed en ik herstel ook prima!
Gisterenmiddag zijn wij thuis gekomen en dat is echt heerlijk! Kraamhulp is ook een hele lieve vrouw. Omdat hij zo dun is probeer ik wel BV te doen met bijvoeding, maar dat wil nog niet zo vorderen. Ben nu aan het kolven erbij.
ik zal proberen jullie op de hoogte te houden ?

@onseerstekindje en @sharonrj wauwwwww wat een nieuws!!! Krijg iedere keer een shock door me heen als ik lees over de geboortes! Van harte gefeliciteerd meiden met jullie kindjes!! Wist je dat wij de naam Finn willen gebruiken voor een eventuele tweede haha ?
Kan me zó niet voorstellen dat dit bij mij ook gaat gebeuren haha...Ik denk dat ik één van de laatste ga zijn want hier nog helemaal niks gaande. Ik ga iedere dag in bad, vanwege de aambei haha maar ook omdat ik op die manier mn haar wassen chiller vind (ja ben momenteel wat liever lui dan moe haha). In en uit bad, bed etc komen gaat nog helemaal prima hier, ben ook niet heel dik ofzo. Die kleine beweegt hier juist alleen maar steeds meer en met steeds meer kracht dus soms denk ik Jezus gaat mijn huid scheuren of houdt ie het nog haha. Morgen weer controle bij de verloskundige...Ben benieuwd of ze dan kan voelen wat de ligging is. Anders staat maandag weer de volgende echo gepland.
@mama Mia oh ja snap dat dat gek voelt ja om dan volle bak weeën op te gaan vangen als je toch een keizersnede krijgt, dikke doei! Idd gewoon overdrijven en zorgen dat je zsm in dat zkh bent!

@Ellytje: Vind het vooral eng, omdat je niet weet hoe snel er vorderingen kunnen zijn qua ontsluiting. Je hoort de gekste dingen. Het gaat me niet perse om de pijn van de weeën. 
Ik ben ook erg benieuwd wat die kleine van jou in die korte tijd nog heeft uitgevreten! 
Het is idd zo onwerkelijk nu de kindjes uit deze groep geboren beginnen te worden, dat we zelf snel in hetzelfde schuitje zitten. Vind het nu ook wel erg spannend worden! 

Gefeliciteerd @SharonRJ; fijn dat Fynn er is! Heel veel succes met je herstel en geniet van je kraamtijd (het is zo voorbij ?)

@SharonaRJ, gefeliciteerd met jullie knulletje! Lekker genieten. 

Spannend hoor nu er januari baby's geboren worden! Het komt allemaal steeds dichterbij ?

Terug
Bovenaan