Januari 2020 Baby

Vandaag controle gehad en alles is goed! Kleine is inderdaad ingedaald zoals ik al dacht en hij ligt er helemaal klaar voor. 
Omdat ik bang ben om tot 42 weken door te lopen heb ik nu nog 1 controle met de verloskundige volgende week en de controle daarop als ik nog niet bevallen ben zal met 41 weken bij de gyn zijn zodat ze me dan binnen enkele dagen kunnen inleiden. Ziekenhuis hanteert officieel pas 41+3 voor een afspraak, maar dat vind ik veelste spannend en dat snapte de verloskundige? Hopelijk is t allemaal niet nodig, maar kan maar vast liggen?

Fijn dat alles goed was :) . En mooi dat ie ingedaald is! Begrijp helemaal dat je niet wil doorlopen tot 42 weken. Zou ik ook niet willen. Alleen al omdat de placenta achteruit gaat. Heb je je goed geregeld ?. 

Inderdaad. Ben ook niet zo fan van inleiden, maar ben zo bang dat ik als ik zo lang door loop een gezond kindje af moet geven. Dat spookt al heel lang door mn hoofd. Dus dit stelt me gerust, maar hoop gewoon dat het allemaal wat eerder begint?
Zijn jullie het al beu? Ik ben heel nieuwsgierig, maar ergens vind ik het zwanger zijn ook nog wel heerlijk. Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik ook wel een klein beetje bang ben. Soms bekruipt het gevoel me van ohjee was ik hier wel aan toe, heel het leven veranderd, je krijgt een hele nieuwe verantwoordelijkheid, niet alleen nu maar ook de komende tig jaar. Vind het allemaal een beetje spannend worden nu het dichterbij komt..

Fijn klaasjee dat alles nu lekker geregeld is zoals jij het graag ziet! En dat die kleine al is ingedaald, geeft ook een gerust gevoel.
Ik ben niet zozeer bang voor de tijd met een baby, heb eigenlijk altijd al het vertrouwen gehad dat ik dat prima kan. Waar ik wel steeds meer tegenop ga zien is de bevalling en dan voornamelijk de tijd daarna  dus het herstel. Komen soms van die horror scenario's voorbij in mijn hoofd. Maargoed dat is ook helemaal normaal, en ook wat jij beschrijft Klaasjee, denk dat alle vrouwen dat hebben. Maar komt helemaal goed!! En anders gaan we lekker door met zeiken op het andere forum over baby's haha!!

Ik heb nu ook vooral wat Ellytje zegt...horrorscenario's over de bevalling. Die spanning begint nu aardig op te lopen. Zeker sinds een aantal van onze medemoeders van januari al bevallen zijn.  

Ja die bevalling vind ik ook nog wel spannend.. pas een paar verhalen gehoord die zelden zo voorkomen, maar het zet je wel een beetje aan t denken. Ben vooral bang voor hechtingen. Klinkt zo eng?
Het komt ook allemaal wel goed, maar af en toe komt het gevoel ineens naar boven (lig veel te vaak wakker 's nachts om over zulke dingen na te denken?)
Het is wel wat je zegt mama mia nu er steeds meer hier bevallen wordt het ook weer spannender. Komt echt dichterbij ?

Heb sinds 2 nachten ook dat ik zo rond 2 uur wakker word om te plassen en daarna echt klaarwakker ben. Ook met geen mogelijkheid meer in slaap te komen dan...Lig dan maar Netflix te kijken haha. Vannacht werd mijn man wakker van mijn gewoel dus als het vannacht weer zo is dan denk ik dat ik serieus naar beneden op de bank ga chillen ofzo haha. Het is in ieder geval wel relaxt dat je niet naar je werk hoeft oid. Geen verplichtingen!

Terug
Bovenaan