Januari 2020 Baby

Ik zal me ook even melden! Naar omstandigheden gaat het goed. Maar mijn vader is een dag na de geboorte overleden.
De bevalling ging snel! Maar moest uiteindelijk naar het ziekenhuis, om Dat de weeën te snel en te kort waren. De rit was niet fijn, maar verder ging het snel. 
Ik lees jullie verhalen over de kraamtijd en ik dacht hetzelfde... Maar ben erachter dat korte bezoeken wel fijn zijn!!
Succes nog met wachten! Hoop dat het bij jullie, afgezien het verdriet net zo goed gaat als hier!

@ons eerste kindje, gecondoleerd met het verlies van je vader. Wat ontzettend verdrietig. Heeft hij de kleine wel kunnen ontmoeten? Stiekem denk ik dan dat hij het soort van heeft uitgesteld tot dat moment en daarna pas de rust vond om 'te gaan'...of denk jij zo zelf niet? Heb je wel goed afscheid kunnen nemen en kun je straks wel bij de uitvaart zijn lichamelijk gezien? 
Wat ben jij een positief mens dat je nog zo positief praat! Echt heel diepe buiging en respect. Geniet van jouw wonder, ik weet zeker dat je vader je gaat helpen en toeziet op jouw mooie gezin.

SharonRJ: van harte gefeliciteerd met jullie kleine.
Onseerstekindje: jullie ook van herte gefeliciteerd met jullie kleine als ik het nog niet gedaan had. Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Wat een verdriet. De gedachte gaat ook door mijn hoofd net wat Ellytje zegt aksof hij erop gewacht heeft. Heel veel sterkte in deze tijd.
Ik vind het mooi om al de bevallings verhalen te lezen. Ben zo benieuwd hoe heg hier gaat worden.
Kunnen jullie die al bevallen bent je draai wel vinden met een nieuw leventje bij je?

@ons eerst kindje. Gecondoleerd met het verlies van je vader?. Wat een rollercoaster van emoties moeten jullie doorstaan. Hoop dat je vader de kleine nog heeft kunnen zien. Net wat Ellytje zegt het lijkt alsof hij hier op heeft gewacht.
Heel veel sterkte. Dit zullen hele dubbele dagen zijn. Geef het verdriet de ruimte, maar probeer ook te genieten van jullie mooie kleine!♡

@ons eerste kindje: wat erg om te horen, maar je zou idd bijna denken wat Ellytje zegt... Dat hij erop gewacht heeft. Maakt het verdriet om jullie verlies er niet minder om. Gecondoleerd...  hoe voel je je erbij? 

@mama mia whaaaa gaat weer dikke shock door me heen haha alsof een vriendin is bevallen ? van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam. Geen wonder dat je pijn hebt, het is ook een heftige operatie. Was het wel een mooie ervaring? Heb je het idee gehad dat je er bewust bij bent geweest en dat je erna toch direct contact had met je dochter? Hopelijk wel. Geniet van deze bijzondere eerste dagen!!

@mama mia hahaha mooi om te lezen, ik denk dat ik dat ook ga hebben hoor, zo ultra nuchter van, ehh is dit nu mijn kind? Geef je er maar lekker aan over, alle emoties zijn geaccepteerd!

Terug
Bovenaan