Januari 2020 Baby

@sharonRJ Goed om te horen dat Fynn al zo goed groeit! Heerlijk om 4-5 door te kunnen slapen. Dat lukt nu zonder baby nog niet eens. Verlang er nu al naar? Gaat de borstvoeding ook. nog steeds goed?
Wij delen het nieuws wel. Kan ook niet verlangen van de familie dat ze een week hun mond moeten houden, maar vele snappen wel dat ze niet meteen hoeven te komen en we kunnen zelf altijd zeggen dat we ff rust willen. Ik maak me er niet zo druk om, maar vind het wel leuker als ze het via ons horen dan via iemand anders. Naaste familie zullen we bellen, maar verder zal het toch via een appje gaan. Voordeel is weer dat je zelf kan kiezen wanneer je weer reageert?
@mama mia gelijk heb je! Eerst zelf ff herstellen en wennen en dan komt de rest wel?

Wauw @SharonRJ 4-5 uur doorslapen? Dat red onze hongerlap niet hoor, die meldt zich keurig om de 3 uur ? 
Wij hebben de eerste 10 dagen alleen maar ouders en broers/zus over de vloer gehad, vond ik heerlijk. En ik lag ook nog in bed en dan blijven mensen ook minder lang hangen. Nu komen er steeds meer vrienden en familie en dat vind ik ook gezellig maar we doen maar 1 afspraak per dag. Of 's ochtends of 's middags zodat we zelf ook nog wat kunnen ondernemen. En dat bevalt goed. 

Ik zag ook niet op tegen de bevalling en is me ook meegevallen en je vergeet het zo snel...dat is echt ongelooflijk. 

Hopelijk kun je snel naar huis @MammaMia: thuis is toch het fijnste. 

Wij hadden nog niet eens een kaartje uitgezocht. Had er in mijn verlof geen puf voor. Maar tegenwoordig is alles er super snel en hebben de kaartjes binnen 2 weken verstuurd. Iedereen wel een berichtje gestuurd of gebeld en ik moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen met mensen die snel willen komen. Meeste hebben zelf ook kinderen en houden er rekening mee. 

Jemig @mamamia, wat heftig zeg. Weg gevallen door de pijn? Gebeurd dit vaker na een keizersnede? En wat Als je  nou straks weer moet plassen, of hebben ze je weer een katheter gegeven? Sterkte meid.?
Betreft het laten weten van de geboorte... ik dacht al. Hoe wil je je omgeving een week hun mond laten houden haha. Het is aan ons zelf om een lijn te trekken natuurlijk. Het kaartje is tegenwoordig indd  een formaliteit. Wel een leuke vind ik zelf ?

@mama mia ah wat balen en heftig dat je zo'n pijn had! Waar kwam die pijn bij het plassen precies vandaan? Na een natuurlijke bevalling moet je altijd water sproeien tijdens het plassen, maar dat heeft bij jou natuurlijk geen effect en is het meer intern wat zeer doet denk ik? Wel balen hoor, ik herken het, maar dan huilen vd pijn bij ontlasting. En dan de angst wanneer je wéér naar de wc moet. Onthoud dat dit snel over gaat! Je bent nu bevallen dus ze kunnen wel meer doen om het op te laten houden met medicatie/ingrepen. Heel veel sterkte!!!
Zeker een leuke formaliteit, het lijkt me ook gaaf om de voorkant een keer groter af te laten drukken en in een lijstje te doen. 

@mama mia take care! Slaapt je man bij je? Hopelijk kun je beetje slapen en hoef je er niet vaak uit om te plassen. Vervelend hè als zo'n 'basisbehoefte' zoveel moeite kost..Maar denk eraan dat als het straks we er beter gaat je ineens kunt genieten van pijnloos plassen haha. Het zijn de kleine dingen ?.
Zo heb trouwens net de website next direct ontdekt voor kinderkleding. Als je dan bij de sale kijkt heb je zulke leuke kleding voor mini prijsjes. Ik heb nog geen flauw idee van maten en of het tegen die tijd winter of zomer is, dus voorlopig bestel ik nog niks, maar ga dit zeker onthouden voor als ik hier een beter beeld bij heb. 

Ja, heb mijn partner bij me gelukkig. Ik zou anders helemaal radeloos zijn. 
Echt ja Ellytje... Ben benieuwd wat ontlasting maken nog gaat geven.... en je hebt helemaal gelijk, we gaan dan pas waarderen, zoiets stoms als zo'n basisbehoefte, als het weer normaal gaat, maar oh wat zal ik dat waarderen!

Terug
Bovenaan