@mammiesammie: nou, we zijn al een beetje gewend, maar het huishouden doen we liever zelf (ik niet op het moment haha), dus ze is er vooral voor mij en de baby en zodat mijn partner met een gerust hart boodschappen kan gaan doen zonder dat ik teveel ga doen. Ik weet niet goed wat ik mag. Ik heb wel leefregels meegekregen, maar bijvoorbeeld zittend een babywasje opvouwen zou m.i. onder lichte huishoudelijke taken kunnen vallen en die mag je pas na 2 weken. Maar ja je mag wel je baby tillen en verzorgen. Ik kan de tena pants echt aanraden haha... heb mezelf alleen nog niet van de achterkant bekeken. De stuwing begint een heel klein beetje af te nemen ?. Heb ik dat ook meegemaakt. @Klaasjee: ja, idd. heb ik laatst van een vriendin gehoord. De baarmoedermond gaat ik de zwangerschap naar de rugkant toe en is dan ook niet meer(goed) te voelen. Ze moeten er minimaal een beetje in kunnen haken met een vinger om te kunnen strippen. Vaak als ie al wat verstreken is. Sorry als ik niet op alles reageer. Ik lees wel mee, maar doordat we een nachtbrakertje hebben is mijn hoofd een zeef.