Januari 2020 Baby

Klaasjee, oh herkenbaar dat je je eigen grenzen niet kent haha. Maar fijn dat je toch lekker hebt kunnen slapen. Het is ook helemaal niet gek joh, je bent ook nog nooit zwanger geweest.. weet jij veel haha.
Nee het heeft niks in gang gezet haha. Heb wel heel veel hoofdpijn de laatste tijd. Had voor mijn zwangerschap ook heel vaak migraine dus het is niet nieuw maar toch vind ik het in deze fase maar eng. Probeer me er niet druk over te maken en zolang ik niet misselijk ben, sterretjes ga zien, opgeblazen word etc is er ook niks aan de hand. We zijn as we speak onderweg om een kinderstoel te halen via marktplaats. Daarna ga ik denk ik proberen om stuk te wandelen. Wat zijn jullie plannen?

Aah balen dat het nog niks in gang heeft gezet? al ananas en pittig eten geprobeerd??? Gemeenschap schijnt ook goed te werken? Heerlijk al die baker praatjes!
Oei hoofdpijn had ik gisteren ook, maar trok met paracetamol wel weg. Heb je dat al ingenomen? Was je bloeddruk bij alle controles steeds goed? Is het dezelfde hoofdpijn als je hebt bij migraine of anders?
Spannend! Wat voor kinderstoel ga je halen?? Wij zitten er aan te denken om een trip trap stoel te halen. 
Ik moet nog wat boodschappen doen en een gordijn strijken? Misschien als t weer het toelaat een rondje lopen, maar de kleine kans soms heel vervelend van onder lopen drukken dus dat is niet altijd heel fijn. Wandelen schijnt ook wel opwekkend te werken!

Paracetamol helpt bij mij helaas niet. Soms een bak koffie wel.. maar deze keer is het hardnekkig. Ga zo maar even op bed liggen denk ik. We hebben inderdaad de Tripp Trapp gekocht met alle extra's zoals de newborn set en het tuigje voor als ie iets ouder is. Nieuw vond ik het echt niet te betalen, dus vandaar via Marktplaats. Hoes wil ik misschien wel nog nieuw kopen..even kijken hoe duur etc.
Hahaha ja even lekker seksen zou moeten helpen, maar moet er niet aan denken!!!?

@Ellytje:ja qua weerstand misschien wel fijn, haha maar qua bevalling ook wel pittig. 2 keer ingescheurd maar gelukkig was dat snel gehecht en genezen. Ja super gezellig met de kinderen. De oudste beseft ook al echt dat er 1tje komt. Ben 4 feb uitgerekend. 
@onseerstekindje: nee hoor ongev 20 maanden tussen de kinderen in. 
@klaasje: dacht je niet van o hier komt het? Fijn dat je wel goed heb  kunnen slapen. 
Ik heb zelf heel veel druk van onder de laatste week. En loopt best wel zwaar. 
Ben benieuwd wie is er volgende aan de beurt. Hihi probeer alle bakkerpraatjes maat uit. 

Haha, die bakerpraatjes ja! Ik heb zondag wel een blikje ananas op en het is maandag geboren. 
Onze baby weegt nu bijna 4 kg, maar vind wel dat het echt geen kleine baby is. Maar hij kijkt ook heel wijs dus dat scheelt ook. 

@ellytje ja die zijn ook hartstikke duur. Vragen als kraamcadeau ook cadeaubonnen dat scheelt al. En twijfel of we newborn aanschaffen, dat ding alleen al is 100 euro en gebruik je hooguit 6 maanden? Hebben wel een wipstoeltje dus qua hapjes straks hebben we wel iets waar hij in kan zitten. 
Volgens mij zijn die hoezen los te koop voor zn newborn setje. Snap wel dat je zo iets wel wilt vervangen. Weet eigenlijk niet of je die ook van andere merken hebt die er dan op zouden passen of dat alleen stokke die nog maar heeft.
Ai wel "grappig" dat koffie juist helpt tegen je hoofdpijn. Je zou normaal denken dat het het erger maakt. Hopelijk zakt het om ff te gaan liggen ?
@babyfeb nee dat idee had ik helemaal niet. Zat maar aan 1 kant van mijn buik en het was vooral gerelateerd aan lopen. Als ik stil stond of ging zitten zakte het. Heb dit al eerder gehad, maar toen kon ik nog wel doorlopen.
Lijkt me ook wel dubbel zo zwaar met nog 2 kinderen om je heen. Vragen ze veel aandacht of snappen ze wel dat mama af en toe rust nodig heeft? Voor jou begint het inmiddels ook al te korte! Waren jou andere kinderen vroeger of later geboren dat je uitgerekende datum?
@onseerstekindje hahaha misschien moet ik dan toch dat blikje ananas was ik net heb gekocht voor mn vriend maar op eten.. ? 
Hoeveel woog jou kleine bij de geboorte? Past hij nog steeds in maat 50 of zit hij al in 56? Bizar hoe snel het soms kan gaan hoe ze zich ontwikkelen. Lijkt me straks ook een hele leuke fase als je meer interactie krijgt en dat hij reageert op dingen die je doet ipv de hele dag slapen?

Kinderstoel?! Daar heb ik nog niet over nagedacht! Echt heel erg. Ik denk dat ik hem de eerste maanden niets bij ga even, maar lekker laat genieten van zn fles! 
Hij woog met de geboorte ruim 3800 gram. Dus maatje 50 heeft hij de eerste week net gepast. Ik heb nu maatje 56, dat zit net iets lekkerder en de mouwen sla ik een keertje om. Pampertjes is inmiddels maatje 1. Want mama had geen zin om elke poepbroek alles te verschonen :)

Duurt ook wel een paar maanden volgens mij voor ze iets van hapjes mogen maar met zn kinderstoel met new born deel kan je ze bv ook bij je aan tafel zetten zodat ze bij je in de buurt zijn. En als je later hapjes gaat geven kan dat ook, maar dan vind ik een wipstoeltje net zo leuk (ook qua prijs?)
Hmm ik hoop zo dat hij nog wel in maatje 50 past. Heb 1 pakje (omdat iedereen zei dat dat moest) in die maat met alles erop en eraan. Dus oweee! Haha. Pamper maat 1? Ik heb nu al maat 1 voor 2-5 kilo. Heb je pampers of ander merk? Hebben zelf pampers gekocht en van t kruidvat gekregen. Ben benieuwd welke het fijnst bevallen.
Zijn er nog dingen waarvan je nu zegt dat is heel handig om in huis te hebben? Denk dat we alles wel hebben, maar heb geen idee?

Terug
Bovenaan