Januari 2020 Baby

Haha daar zitten we dan met zn drietjes af te wachten.. wel slim om het op te nemen mammiesammie, heb je morgen wat te doen.
Bij mij staat de badkamer schoonmaken op de planning voor morgen. En stofzuigen. En 100x de trap op en neer. Je kan maar ergens mee bezig zijn haha!
Merken jullie ook dat je je slecht kunt concentreren? Mijn man en ik kijken altijd veel films maar dat lukt me nu echt niet. Heel de tijd afgeleid. Hersenen zijn echt maar bezig met 1 ding, BAREN. ?
Handig trouwens de tips voor in de vluchtkoffer. Dextro check!

Ik ben er weer. Heb een en ander meegelezen, maar ben zo moe dat ik niet aan reageren toe kwam. 
Ah dames, dat jullie erdoorheen zitten vind ik niet gek. Ik kan me niet voorstellen over tijd te moeten lopen. Arme jullie! Het is al even dat de kleine geboren werd en ben nu al de nachtelijke bekkenpijn, het woelen en wakker liggen ver weg vergeten. De meeste misselijkheid is weg.  
Ik had ook (tja vluchttas week 35 ofzo klaargemaakt met het idee dat ukkie nog zou draaien) energiedrank, liga en van die voorgesmeerde crackers en snack a jacks bij ons. Zijn nog steeds van pas gekomen ?.
Wanneer gaan jullie over naar het zh ook alweer? Nog controles eerst staan bij de eigen VK?

@ellytje herkenbaar. Het enige wat er door m'n hoofd heen gaat de hele dag is de bevalling.. Vandaag nog even bij iemand op visite geweest, maar zat toch niet helemaal rustig. Was wel blij om er even uit te zijn.
@mammiesammie heerlijk die hormonen.. maar het lucht wel op om het eruit te gooien merk ik. Ben nu al benieuwd naar mn kraamtranen? Heb je morgen weer controle?
Wij zitten een serie te kijken, maar dat gaat nog best goed? maar toch dwalen m'n gedachten wel steeds af. Ook zo van: misschien is dit onze laatste avond zo met z'n tweeën, de kleine was net aan t bewegen dus ik de hand van mn vriend er weer opgelegd met in mn hoofd misschien is dit wel de laatste x dat hij hem voelt..?
Hier is alles onderhand wel schoon denk ik? vandaag nog een keer gestofzuigd en gedweild en de keuken helemaal gepoetst. Misschien dat ik morgen ook maar eens ga lopen. Kijken of het wat doet? Lukt dat nog om zo vaak de trap op en af te gaan?? Ben dan wel echt buiten adem als ik dat een paar x doe

@Klaasjee: je vertelt het zo leuk dat de spanning tot hier voelbaar is hihi. 
@ons eerste kindje: nog even terug gelezen... leuk zo'n buurman. Hoop dat de onze zich koest gaan houden komende dagen. Eerste dagen dat we er niet uit hoeven voor de kraam. 

Lekker stel zo met zijn drieën he Ellytje, gelukkig  zitten we niet bij elkaar op de bang. Wordt een treurige bedoeling denk ik ?
Ja schoonmaken en opruimen  is een goede bezigheid. Echt de deur uit durf ik niet echt meer. Ben zo bang dat ik ineens een plas met water in de supermarkt achter moet laten ? Picnic is een goede vriend geworden haha. 
Mijn hoofd denkt ook alleen maar aan 1 ding indd. Zelfs wie is de mol kon ik maar net volgen. 
Ja die dextro stond ergens in een vluchtkofferlijstje. Verloskundige had het er ook nog over.

@mama mia oh sorry zie jou andere bericht nu pas! Ook al slaap je misschien wel beter er is zo veel gebeurd en veranderd dat het niet gek is dat je moe bent. Je lichaam heeft nog de tijd nodig om te herstellen. 
Blij dat de kraamzorg weg is of toch wel spannend? Las toevallig vandaag ergens idd dat je flinke borsten kunt krijgen rond die dagen? Gelukkig is het je allemaal meegevallen. Jij gaf wel borstvoeding toch??
Ik heb dinsdag nog een controle staan en vrijdag naar de gyn. Hoop zo dat het allemaal niet nodig is. 

Hahaha nee dat zou geen succes zijn?
Heb ook nog kauwgom in de tas zitten. Weet maar nooit of ik of mn vriend er eentje kan gebruiken?
De kans dat je vruchtwater zomaar breekt is wel heel klein, maar kan zeker gebeuren. Weet niet of de kans groter is nu jij gestript bent?

Ach Mamamia, klinkt heftig zeg die harde tetten ? gelukkig viel het je wel mee. Balen dat je zo slecht slaapt. Ik weet, het is echt verschrikkelijk  echt respect voor mensen met van die slaapstoornissen. 
Ik zou evt. Woensdag als naar de gynaecoloog mogen. Maar denk niet dat ze dan ook meteen zouden gaan inleiden. Zelf zit ik er wel echt doorheen en dat heb ik aangegeven maar wat ze in het zh doen... miss wel, joh vrouw... stel je niet zo aan. We gaan nog niks doen. 
@Klaasjee, morgen indd controle en strippen. En jullie? Ook al nagedacht over strippen? Ik vond de eerste keer wel meevallen. Fijn nee maar onoverkomelijk,  zeker niet. 
Heb de laatste paar dagen wat vaker hoofdpijn. Hebben jullie dit ook. Nu vooral als er druk ontstaat door bijv hoesten of lachen. Lijkt me niet lekker met persen...

Terug
Bovenaan