Januari 2020 Baby

Ook 20-01-2020 gaat m niet worden ben ik bang..
@mamamia ik heb idd altijd een wat hogere bloeddruk maar niet extreem. Als ik het vandaag nog had wilde ik even bellen maar het lijkt mee te vallen. lekker irritant als je juist voor de kraamhulp moet zorgen ipv zij voor jou haha. Nu lekker zonder vreemden in huis, kun je precies alles doen wat je zelf wilt. Ik zal mee hopen dat je borsten snel weer soepel en pijnloos zijn!
@Babyfeb gelukkig slaap ik prima, soms zelfs gewoon de hele nacht door. Vaak moet ik 1x plassen en dan baal ik even dat dat de reden is dat ik wakker word in plaats van door weeën haha. Heel vervelend dat het veel dames niet meer lukt.. slapen jullie overdag dan nog een beetje?
En hoe is t met Klaasjee en Mammiesammie? Ook nog niks gaande?

Dat wachten lijkt me echt zenuwslopend ja! Hopen dat het een beetje opschiet. 
@mamamia: het gaat hier best goed op de nachten na. En het huiluurtje van 6-9 heb al van alles geprobeerd. Maar meneer blijft huilen! Dan maakt hij de buren maar wakker. Mooie tijd :)
Oh die kraamhulp! Verder wel goed? En in het huishouden? 
@babyfeb: mn schoonzusje is ook bijna uitgerekend. En een collega liep gelijk met mij. Daarnaast kregen vrienden ook een baby en die is vorige week geboren. 
Ik vond het heel fijn. Het kan ook met een spiegel, maar dat leek me maar niets. Nu zag ik zelf hoe het vorderde en waar ik het voor deed. En ook om terug te kijken dat het allemaal wel meeviel uit eindelijk. 
@babyfeb: teveel vruchtwater? Hoe kan dat? 
@ellytje: hoe is het met de aambei?
Vandaag heb ik de badkamer en strijken op het programma staan. Ben benieuwd of het allemaal lukt! En vanmiddag een heerlijk middagdutje om er vannacht weer uit te kunnen!

@onseerstekindje kun je er vol overgave van genieten? Lekker dat je een middagdutje kan doen!! Met de aambei gaat het goed, het is nu alleen een stuk los vel, maar doet geen enkele pijn meer. Na de bevalling kan het weer gaan opspelen. Dus we zien dan wel. Ik gebruik nog steeds de curanol tabletten en de crème. Baat het niet dan schaadt het niet. De verloskundige zei dat ik t pas operatief moest laten verwijderen als ik geen kinderen meer wil, anders is het dweilen met de kraan open. Heeft ze wel gelijk in haha. 

@mamamia: ja dat wil ik wel geloven. Wachten word dan extra lastig. 
@ellytje: heerlijk dat je zo goed kan slapen. Ik dus niet. Afgelopen nacht weer wakker gelegen tot half 1 en toen eindelijk in slaap gekomen. En toen werd de oudste om 5 uur wakker. Lekker!!.? haha je weet het nooit of het vandaag komt. Het kan zomaar.
@onseerstekindje: wat leuk. Kon je wel met ze praten over je zwangerschap? Is collega ook al bevallen? Wanneer is je schoonzusje uitgerekend? Kan je het met haar wat vinden? Weet je ook wat hun krijgen een jongen of meisje? Wat heb je vrienden en collega gekregen? Ben heel benieuwed naar hoe het eruit ziet dus zal es gaan denken hoe we het willen zien. Kan je na alles wel genieten van je zoontje? 
Mammasammie en klaasje??? Waar zijn jullie? 

Aaargh eerst even mijn frustratie kwijt! Dacht dat ik vannacht om 1u begonnen was.. Werd wakker met krampen in mn onderbuik even naar de wc gegaan en toen bleven ze nog. Uiteindelijk na 3 kwartier in slaap gevallen en daarna.. helemaaaaal niks meer. Dacht vannacht echt nu begint het! Niet dus.. Weer terug naar de orde van de dag haha
@mama mia hahaa een mislukte boobjob uit tjechie! Ik heb altijd wel grotere borsten willen hebben, maar dan wel op een goeie manier hahahahaha. Apart dat jullie de kraamzorg koffie moeten geven. Die moet dat juist toch allemaal zelf doen en zelf het initiatief nemen. Ze is er juist om voor jullie te zorgen ipv omgedraaid. Wel fijn dat je nu echt met z'n drietjes bent :)
Nee ze gaan morgen niet strippen, dat doen ze bij ons pas vanaf 41 weken. Ik mag dan met 41 weken naar de gyn en als alles daar goed is en de gyn gaat niet strippen kan ik de verloskundige bellen en die komt dat dan doen (mits het kan natuurlijk) maar wil morgen wel vragen of ze wil kijken of er uberhaubt wat gebeurd. Heb namelijk echt geen idee of er wel iets gaande is ja of nee. Dan kan ik me daar namelijk ook op in stellen.
@Ellytje hoe is het met je hoofdpijn? Is die nu wel gezakt? Wat heerlijk als je zo door kan slapen! Hoop voor jou ook dat het niet nodig is om naar de gyn te gaan. Is toch ergens een drempel, heb je de hele zwangerschap alles "zelf" gedaan en dan zou je misschien voor het laatste deel nog hulp nodig hebben (zo voelt het voor mij), maar de gezondheid voor de kleine man gaat voor. 
We gaan er gewoon voor dat het niet nodig is!! :) 
@babyfeb heb wel wat zwangere om me heen gehad, maar niet heel veel over de bevalling gehad. Moet zeggen dat ik hier op het forum heel veel info vandaan heb en eigenlijk hier meer over gesproken heb over bepaalde zwangerschaps dingen dan met zwangere om me heen. 
@ons eerste kindje van 6 tot 9 's morgens? Lijkt me heel lastig als je niet weet hoe je hem weer rustig kunt krijgen. Werkt het ook niet als hij lekker bij jou in bed ligt? Ze zeggen dat je je kleintje nu toch nog niet kan te veel kan verwennen. 
Die strijk zal nu wel snel oplopen haha, Ik heb de 1e keer alles van de kleine ook gestreken, maar weet niet hoelang ik dat vol ga houden. Strijk je alles ook van de kleine? Scheelt wel dat je strijkijzer bijna even groot is al de kleding haha. 

Klaasjee aaaaargh wat balen! Vals alarm. Al denk ik wel dat er wat gebeurt bij jou van binnen, dat is wel positief. Probeer het zo maar te zien! Ben heel benieuwd of ze daar morgen iets over kunnen zeggen. Ik heb t ook veel liever bij de verloskundige idd, al ben ik wel al meer aan het idee van gynaecoloog en inleiden en keizersnede etc gewend omdat dat door de dwarsligging iedere keer door mijn hoofd ging en toen al vaker naar gynaecoloog werd doorgestuurd. Maar inleiden schijnt vaker tot een lange kut bevalling te leiden en dat schrikt me af. Maarja we kunnen er geen ene piep aan doen!!
Hoofdpijn valt vandaag mee, heb helemaal geen afspraken ingepland staan maar ga nu toch mensen appen die misschien vrij zijn om wat te gaan doen want van thuis zitten word ik nu wel redelijk gestoord haha.

Ohh en dat strijken ja!! Ik denk niet dat ik dat ga volhouden hahaha t wordt er iedere keer ook vet lelijk door met allerlei vouwen omdat het zulke kleine kleertjes zijn. Kan me ook niet voorstellen dat dat nou zóveel beter is dan dat je het niet doet...

Oh en een tipje voor de vrouwen die een noppies account hebben, je krijgt deze termijn een gratis rompertje aangeboden, maar omdat je dan alsnog 4 euro verzendkosten moet betalen (omdat je niet aan de 25 euro zit ofzo) had ik dat maar laten zitten. Echter zijn er nu tijdelijk geen verzendkosten waardoor je dat rompertje dus geheel gratis kunt bestellen! Waarschijnlijk is dat niet echt de bedoeling haha maar ik vond het wel slim van mezelf.

Terug
Bovenaan