Januari 2020 Baby

Ja ik hoop ook echt dat de gynecoloog niet nodig is ??????
Ik weet dat je kant niet groot is maar toch... Ik voel  me er niet heel comfortabel bij plus dat ik echt geen zin heb ik boodschappen doen. 
Denk niet dat het strippen invloed heeft op sneller breken van de vliezen. Voor hetzelfde geldt hebben jullie ook ontsluiting he. Waarom vraag je er dinsdag niet gewoon naar... dan weet je in elk geval wat en misschien helpt het wel voor vrijdag. 

Ik moet woensdag weer en heb de vorige keer al aangegeven dat ik dan graag wil dat ze even voelt wat de status is en als het mogelijk is ook al stript. Maakt me niks uit als het pijn doet.
Heb ook heel veel hoofdpijn! Neem er zelfs medicatie voor (paracof) want anders word ik gek. 
Dat zou idd de laatste keer bij verloskundige zijn, daarna naar de gynaecoloog. Hoop ook dat het niet nodig is, maar denk toch van wel op één of andere manier. 

@mama mia succes zonder kraamhulp! Lijkt me ook wel weer even wennen en eng ofzo. Fijn dat de borst situatie uiteindelijk mee viel haha..mislukte boobjob love it ?

Ja indd Ellytje, beter even voelen en weten waar je aan toe bent. Ik ben er niks mee opgeschoten tot nu toe maar toch vond ik het prettig te weten dat er echt wel processen gaande zijn. 
Ow dan heb je er wel heel veel last van zeg. Vervelend! Zwanger zijn gaat niet over rozen... helaas. 
Vaak werd me gevraagd... heb je een gevoel bij een datum? Ik had dat niet behalve dat morgen net als jullie een mooie datum zou zijn. Maar ik dacht meer... Ik heb het gevoel dat ik over tijd ga lopen. Las echter vandaag dat je pas over tijd loopt met 41 weken.

@Klaasjee: is niet erg?. Ach we zijn wel blij met onze privacy, maar we hebben wel goeie tips gekregen. Tis wel mee gevallen. Ik hoop ook voor je dat het niet nodig is. Gingen ze dinsdag strippen? @mammiesammie: ik heb wel eens gehoord dat ze eerst een consult houden en dan pas verdere afspraken maken.   Ja, idd...godzijdank heb ik dat niet. 

10 tegen 1. Is mijn bericht ook niet geplaatst maar maakt niet uit. 
Vandaag weer alles voor de zoveelste keer bij langs om stofjes weg te halen. Een stuk draven misschien. Hahaha die veel vruchtwater maakt het echt zwaar. 
Hebben/hadden jullie trouwens ook in je dichts bij zijnde kring of familie ook iemand die in verwachting is of was waarmee je open kan praten??
Heel handig de tip van drinken en wat te eten in de tas. Zal dat vandaag er maar gelijk in doen. 
We zitten alweer in de laatste dagen van Januari. Wat gaat het hard. Ik hoop dat iedereen die in deze maand is uitgerekend ook in deze maand bevalt.
@onseerstekindje: is dat een aanrader om fotos te laten maken van onder? Ben altijd zelf benieuwd geweest daarover.
De anderen. Laat de tranen maar komen. Even alles er lekker uitgooien. Slapen jullie ook slecht? Krijgt nu al toeschiet reflex in me borsten?

@babyfeb: ik had 2 mensen in mijn omgeving die ongeveer 10 weken verder waren dan mij. Dat was wel frustrerend uiteindelijk toen  zijn allebei hun baby al hadden en ik nog 10 weken moest. Dan duren die 10 weken lang ineens.  

Terug
Bovenaan