Januari 2020 Baby

@Ellytje Wat dat betreft zijn bij jou alle scenario's wel de revu gepaseerd. We gaan er gewoon voor dat het bij ons ook natuurlijk mag gaan. Wat dat betreft zijn we pas 40+3 dus er kan nog zoveeel gebeuren! En dat geldt voor mammiesammie ook! :)
Haha gisteren hebben wij ook last minute besloten om nog wat af te spreken met iemand. Vond het heerlijk om weer even weg te zijn, maar vond het wel hééél spannend. Nu weer lekker veilig thuis.
Ja die vouwtjes hahaha. Om nog gefrustreerder te raken!
Veel plezier vandaag! Lekker even wat afleiding :)

@mamamia: ja dat wil ik wel geloven. Wachten word dan extra lastig. 
@ellytje: heerlijk dat je zo goed kan slapen. Ik dus niet. Afgelopen nacht weer wakker gelegen tot half 1 en toen eindelijk in slaap gekomen. En toen werd de oudste om 5 uur wakker. Lekker!!.? haha je weet het nooit of het vandaag komt. Het kan zomaar.
@onseerstekindje: wat leuk. Kon je wel met ze praten over je zwangerschap? Is collega ook al bevallen? Wanneer is je schoonzusje uitgerekend? Kan je het met haar wat vinden? Weet je ook wat hun krijgen een jongen of meisje? Wat heb je vrienden en collega gekregen? Ben heel benieuwed naar hoe het eruit ziet dus zal es gaan denken hoe we het willen zien. Kan je na alles wel genieten van je zoontje? 
Mammasammie en klaasje??? Waar zijn jullie? 

Slapen blijft een dingetje hoor! 
Ja hoor dat kon wel gelukkig. Het was meer dat het onze eerste is en ik het allemaal maar over me heen liet komen! Mn collega heeft een meisje en vrienden een jongetje. Dus wel leuk! 
Ik geniet volop van onze zoon. Het is een mooi ventje met een grote bos met haar. Heerlijk rustig meestal dus dat is ook fijn. Echt een kroelkindje!!
Hopen dat je er na er bevalling geen last van krijgt, Ellytje!

@Klaasjee: hij ligt een poosje lekker en dan begint hij te trappelen en met zn handjes te maaien. Dus nu leg ik hem in zn wiegje en laat hem even zn energie kwijt kunnen. En dan gaat het beter! Onze meneer heeft heel goed door hoor ;-)

@onseerstekindje: wij hebben 's nachts ook vaak een mopperuurtje. Hij is niet echt aan het huilen maar wil dan echt niet slapen na een voeding, boertjes, schone luier enzo. Ik gok maar dat het de verwerking van de dag is. Gelukkig slaapt ie daarna weer lekker, vanmorgen zelfs 4,5 uur achter elkaar (vanaf 5.30) zo lekker die paar uurtjes slaap achter elkaar ?
Ik heb alleen in het begin gestreken, doe ik nu niet meer. Was ik bij de eerste fanatieker in maar nu niet meer. Ik blijf dan strijken, ga liever lekker naar buiten. 

Vervelend dat jullie de kraamhulp koffie moeten geven, daar is zij nou toch juist voor? Kun je daar niet iets van zeggen? 

jeetje meiden, nog steeds geen babies, jullie geduld wordt zo wel enorm op de proef gesteld. Maar wie weet, 20 januari duurt nog een paar uur en het kan ineens snel gaan....

Ik vind het zo leuk om die babyverhaaltjes te lezen. Kan echt niet wachten tot ik mee kan doen.
Ik heb vandaag een heerlijke dag gehad. Lekkere dingen gehaald en film gekeken met een vriendin. Geen hoofdpijn gehad gelukkig! 
Hoe is het met de andere zwangeren vandaag gegaan?

@ons eerste kindje lijkt me zo heerlijk om een kroelkind te hebben? haha dan lig je niet zo lekker rustig in bed als hij zo ligt te doen. Is het nog gelukt met de badkamer en het strijken??
@calathea haha denk dat dat alleen in je zwangerschap vooral is dat je alles in orde en gestreken wil hebben en dat het straks al een stuk minder is? Zeker met dit weer zoals nu is het heerlijk om er ff uit te gaan. Slaapt jou andere zoontje wel gewoon door 's nachts?
@ellytje heerlijk z'n dagje! Even lekker je gedachten kunnen verzetten!
Jaa wordt echt zo ongeduldig.. dit is een van de eerste dagen dat ik echt denk pff kom gewoon! Voel me na 3 rot dagen weer helemaal top en kan niet wachten! Alleen de gedachten dat hij straks niet meer in mn buik zit maakt me wel weer een beetje verdrietig. Heb zo genoten van mijn zwangerschap, maar na 9 maanden ben ik ook wel erg nieuwsgierig?
Hoe zou het met mammiesammie zijn.. die moest vandaag weer op controle.. 

Ik ben ook zo benieuwd naar Mammiesammie..als ik eventjes niks van jullie hoor krijg ik direct plaatsvervangende zenuwen haha. Klaasjee ik heb dat ook van kom gewoon!!

Terug
Bovenaan