Januari 2020 Baby

Het is hier al 4 uur stil... baby in aantocht?
Haha, mn badkamer is gebeurd. Verder nog niet. Heerlijk gekroeld met mn ventje!! 
En jullie?

@onseerstekindje groot gelijk! Andere prioriteiten heb je nu!!! Die badkamer zou me gestolen kunnen worden als ik hier een baby zou hebben. Maar helaas niks in aantocht hier. Begin nu wel te denken dat mammiesammie bezig is.. krijg er gewoon de zenuwen van haha!

@ons eerste kindje haha groot gelijk heb je! Die strijk loopt niet weg (hooguit wordt de stapel groter?) Lekker knuffelen met die kleine man!
Hier ook nog alles rustig. Toenstraks wel weer wat gerommel, maar moest ook weer naar de wc en dat lijkt toch een beetje samen te hangen. Kijken wat de nacht ons gaat brengen.
Wordt in ieder geval geen 20-1-20 meer?
Ben ook echt benieuwd naar mammiesammie! Ze houdt het spannend!

Hier weer niks.. wel weer steken gehad in mn buik maar dat is allemaal weer weggetrokken. Geloof ook niet dat het voorweeen zijn, want de pijn zit maar aan 1 kant en lijkt net of er een mes wordt ingestoken ofzo. Vanmiddag weer controle.  Ben benieuwd. 

@Klaasjee: de oudste slaapt gelukkig goed en door. Hij is zelfs door de hele thuisbevalling geslapen ondanks dat er constant mensen de trap op heen en weer lopen. 

Succes vandaag met controle. Hoe vaak moeten jullie nu op controle @Klaasjee en @Ellytje? 

@ellytje voel je je verder wel gewoon goed? Kan je nog wel gewoon dingen doen of heb je lichamelijk wel last?
@calathea haha door de bevalling heen geslapen? Wel heel fijn! Dat is wel heel erg lekker als hij zo doorslaapt. Is hij wel vroeg wakker of valt dat mee?
Eigenlijk iedere week, maar omdat ik vrijdag  41 weken ben wil ik dan al naar de gyn ipv volgende week. Dus als het goed is krijgen we straks een afspraak mee voor komende vrijdag. Maar hoop zo dat het niet nodig is. Ik ga mentaal echt alle kanten op. Het is niet dat ik het beu ben of niet trek, maar ik ben er klaar voor. Alles in huis is gedaan, ik heb de rust gevonden en nu zit ik gewoon te wachten tot er wat gebeurt.. 

Haha, de stapel groeit gewoon! Maar vind de kleine veel leuker;-) 
Het duurt wel lang bij jullie zeg! Hoe waren de controles? Wat is mamasammie stil! Maar voor haar duimen!!
@Calathea: hoe vind je andere zoontje de baby? @Klaasjee: doe je ook nog wat onder het wachten? 

Terug
Bovenaan