Januari 2020 Baby

@ons eerste kindje zou niet helemaal goed zijn als je de strijk leuker vindt dan die kleine? Die strijk komt nog wel een keertje! Hoe gaat het verder met je?
Controles waren weer goed. Onderdruk was wel 90 en wilde ze nog een keer meten, maar zijn we uiteindelijk nog vergeten. Ze hebben niet gekeken naar de ontsluiting omdat het helemaal niks zegt. Dat zou me juist alleen maar onzekerder maken.
Moet me nu vrijdag ochtend in het ziekenhuis melden en dan krijg ik een echo en hartfilmpje. En dan bespreken ze hoe of wat verder. Hopelijk is het allemaal niet nodig..
Ik hang 's morgens veel op de bank haha. Heb dan weinig zin om wat te doen en 's middags ga ik vaak nog wel ff op pad of nog wat huishouden. Doe nu per dag boodschappen zodat ik nog lekker ff het huis uit kan. Maar de tijd kruipt nu wel voorbij merk ik.. heb net besloten om maar een stukje te gaan wandelen. Kijken of dat werkt?

@Klaasjee: lichamelijk gaat het heel goed. Vandaag weer gefietst. Echt heerlijk! Wel denk ik veel na over de afgelopen week. Het lijkt al veel langer geleden. Bertus zit een beetje vol. Dus die zit het liefst de hele dag op schoot en ok vind dat ook geen probleem. 
Ik hoop met je mee dat het snel komt en niet nodig is. Hebben ze je bloeddruk met de hand gemeten of met het apparaat? Daar zat bij mij veel verschil in.
Willen ze je ook niet strippen dan of wil je dat zelf liever niet? 
Haha, bezig blijven is maar het beste. Maar snap het gevoel wel!! 

@Klaasjee fijn dat het allemaal goed is. Bij mij moeten ze de bloeddruk altijd 2x meten want de eerste keer is altijd mega hoog. Bij de tweede keer houd ik me altijd stil en dat scheelt. Ik heb lichamelijk nergens last van! Eigenlijk bizar haha. Ook slapen enzo gaat helemaal prima. Ik mag me morgen melden, ben benieuwd wanneer ik dan naar de gynaecoloog word doorgestuurd. Hoop eigenlijk ook al vrijdag. Ik ga wel vragen of ze even kijkt/voelt van onder.. Ben gewoon té nieuwsgierig.

@ons eerste kindje het was heerlijk weer om ff een frisse neus te halen! Lekker dat je weer alles een beetje op kan pakken zo. Kan wel begrijpen dat alles ff moet landen. De laatste weken zijn ook wel heel bizar geweest. En alles en iedereen gaat weer door, maar ergens komt toch wel weer even het besef van wat er allemaal is gebeurd. Laat het lekker over je heen komen en kroel lekker veel met je kleine ventje!?
Ze meten altijd met n apparaat en normaal is de 1e keer ook goed. Ach moet vrijdag toch weer voor controle dus dan zullen ze het nog wel een keer meten. 
Strippen doen ze nu nog niet omdat het 3 kanten op kan gaan. Of het gaat allemaal heel erg rommelen en er gebeurt niks of het gaat rommelen en er komen weeën of er gebeurt überhaupt niks.. dus ze wachten daar mee tot ik bij de gyn ben geweest. Misschien dat hun inwendig onderzoek doen en dan evt kunnen strippen en als ze geen inwendig onderzoek doen dan mag ik daarna de verloskundige bellen. Hun wachten echt tot 41 weken voor ze dat gaan doen
@ellytje vandaag moest ze ook 2x meten omdat ze de 1e keer met mij zat te praten? toen was de onderdruk 97 ofzo. Wat dat betreft wel fijn dat je je zo goed voelt! Dat maakt het wachten wel wat dragelijker. Zeker dat slapen, daar ben ik wel jaloers op? 
Gewoon alles met je verloskundige bespreken. Daar zijn ze tenslotte voor. Of hun dingen wel of niet doen verschilt dus heel erg per praktijk. Maar sowieso bespreekbaar maken. 

Ja vind het vervelend dat jullie slecht kunnen slapen.. zou graag een paar uurtjes aan jullie schenken. Ik ga het inderdaad bespreekbaar maken. Zodra ik ben geweest morgen laat ik het weten. Moet pas om half 5 zodat mijn man deze keer mee kan. Ja praten tijdens zo'n meting zorgt ervoor dat ie mega hoog wordt schijnbaar haha dus ben nu altijd maar stil tijdens de meting.
Mammiesammie is sowieso aan het bevallen/al bevallen...Anders hadden we vandaag al berichtje gehad. Jeetje wat ben ik er veel mee bezig zeg. De hele dag door haha en als ik afspraak met iemand gaat het er alsnog de hele tijd over haha. Beloven jullie wel mij nog te steunen als ik als enige zwangere overblijf hier (heb zo'n voorgevoel haha)???
@onseerstekindje wauw al gefietst joh! Powervrouw! Heb je nog leuke verhaaltjes over je kleintje? Dat brengt me weer in een positieve mood en weten we weer waar we allemaal op zitten te wachten haha

@Ellytje: we blijven jou ook natuurlijk steunen.
@Klaasjee: heb het mss niet goed gelezen, maar vind het toch raar dat je niet gestript wordt door de VK.. Ik bedoel wie weet zet het iets in gang. 

Haha, voel me gewoon goed! Lijkt al maanden geleden dat ik ben bevallen op de ene hechting na!
Een verhaal... o ja, vanmorgen heerlijk onze zoon in bad gedaan. Bij de kraamverzorgster was het huilen, brullen en krijsen. Toen oma het deed ging het iets beter. Eerst keer met mama ging wel, tweede keer met mama plaste hij me helemaal nat. Dus toen was mama niet zo blij. Vanmorgen alle tijd genomen. Tenminste had een uur de tijd. Meneer heeft ervan genoten! Heerlijk haartjes gewassen en gespetterd. Maar hoe hij het voor elkaar krijgt, weet ik niet. Hij kreeg zn beentjes boven het water uit! Echt een prachtig gezicht. Puur genieten zo'n baby!

@onseerstekindje Aaah wat heerlijk zeg! En dan daarna zo lekker afdrogen in zo'n dikke badcape haha. Is het niet gek om een piemeltje te wassen haha, lijkt mij persoonlijk zo gek ? heeft jouw kindje een gevoelige huid? Ik denk dat die van mij dat gaat hebben (mijn man en ik hadden dat allebei vroeger) dus ben benieuwd welk spul ik erin kan doen. En haartjes gewassen, dan heeft hij dus al haar! Wat leuk zeg 

Terug
Bovenaan