Januari 2020 Baby

Whaaa mammiesammie gefeliciteerd!! Ik dacht het al!! Haha geniaal dat de datum gewoon is gelukt!
Jeetje wat een rollercoaster idd jouw bevalling. Wat een uiteenlopende verhalen zeg hier..hoe kijk je er zelf op terug? Je kunt al best snel naar huis, dat is fijn! Gaat het met jou en met Sven allemaal goed?
Geniet ervan!!!
Oehh Klaasjee wat voel je? Hier nog steeds niks..

Om half 5 wakker geworden en nadat ik naar de wc ging kreeg ik buikkrampen. Daarna kreeg ik om het kwartier ongeveer pijn in mn onderrug. Ben om 6u ofzo uit bed gegaan. Wist niet meer hoe ik moest liggen en dat was wel een opluchting. Nu wisselt het een beetje tussen mn rug en buik. Maar er zit regelmaat in ofzo. Dus of het echt al begonnen is.. m'n lichaam is wel iets aan t doen in ieder geval.. maar de meeste pijn zit in mn rug?

Ohh maar dat kunnen dan rug weeën zijn toch?? Sterkte in ieder geval maar ook zeker veel plezier en probeer en ook van te genieten mocht het echt zover blijken te zijn! Ik duim voor je!

Wat leuk! Gefeliciteerd @mamasammie. Dat ging dan echt heel anders dan verwacht! Geniet van jullie mannetje!
@Klaasjee: spannend! Hopen dat het doorzet. Succes!
@Ellytje: hopen dat het bij jou ook snel komt!!

@mammiesammie: gefeliciteerd! En de bijzondere datum gehaald ?.
Hoe kijk je er zelf op terug? Hoe voel je je? Hoop dat jullie een mooie thuiskomst hebben. 
@Klaasjee: duimen dat het doorzet! Spannend!

O ja, nog over het verschil tussen een jongen en een meisje ;-) een meisje plast niet alles nat, hooguit het aankleedkussen! Een jongen kan het aankleedkussen, zn romper, zn kleertjes en papa natplassen in 1x :) en dat als hij net in bad geweest is!
Dank je wel, Calathea! Hoop maar dat het snel overgaat idd. Jij geeft ook flesvoeding toch? Op hoeveel voedingen zit je nu? 

Terug
Bovenaan