Januari 2020 Baby

Jahaaa @mamasammie: gefeliciteerd met jullie kleine wonder Sven! Ben benieuwd wanneer je uit het ziekenhuis mag om lekker thuis te genieten. Bizar hè hoe anders al die bevallingen verlopen....
@onseerstekindje: ik geef borstvoeding en volledig op verzoek dus Pim bepaald het ritme. Vaak zit er 3 uur tussen en hij lijkt nu 's nachts er iets langer tussen te laten maar steeds als ik denk dat we een ritme hebben veranderd het weer. 

@Klaasjee: zo fijn dat de oudste zo'n trotse broer is, mijn moederhart smelt regelmatig. Was tijdens mijn zwangerschap nog wel eens bang, zou ik van mijn 2e kindje net zoveel houden als van de eerste maar moederliefde verdubbeld bij de komst van een 2e ? zo bijzonder!
Spannend @Klaasjee hopelijk zet het door en is het geen vals alarm ??

Ben net weer terug van de verloskundige. Als er vrijdag nog niks is gebeurd, word ik gebeld voor een afspraak voor maandag bij de gynaecoloog.
Ik wilde graag een inwendig onderzoek om te kijken wat de status is en dit heeft ze gelukkig gedaan. Ze moest super diep voelen want mijn baarmoedermond zit schijnbaar diep, dus fijn was anders haha maar prima te doen. Ze zei dat dat alleen niet een goed teken was voor een naderende bevalling haha. Wat wel fijn was is dat het slurfje wat normaal aan de baarmoedermond hangt, al wel weg is. Dit is zegmaar voordat je ontsluiting krijgt. Verder zat alles nog helemaal dicht zoals verwacht. Ze heeft wel beetje lopen friemelen zei ze. Ook zat er bloed aan de handschoen wat ook positief was omdat er dan toch iets reageert. Helaas ook veel brokkelige afscheiding dus moet zo'n eitje inbrengen vannacht zo diep mogelijk.
Al met al vind ik het in ieder geval al super fijn dat dat slurfje weg is. Sta niet compleet op 0 nu voor mijn gevoel haha.

Kleine update aangezien ik toch niet kan slapen, gisteren om 23.28u bevallen van een gezonde zoon! 
Korte samenvattjng: Omdat ik zo snel ging met de ontsluiting besloten voor een thuisbevalling, maar helaas wilde de kleine dat niet dus uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis. Ze wilde vacuüm doen maar toen kreeg ik weer pers weeën. En na een knip van de gyn kwam hij! Nu ligt hij heerlijk naast mij te slapen en ik ben al vanaf half 5 gisteren wakker? 
De kinderarts komt bij de volgende voeding kijken omdat hij uiteindelijk bij de bevalling nog gepoept heeft. Maar verwacht dat we straks lekker naar huis kunnen.
Heb jullie verhalen nog niet echt heel goed gelezen. Maar hopelijk begint het bij jou ook nog Ellytje!!

Whaaa Klaasjee gefeliciteerd!!! Wat is zijn naam? Ook weer een heftig verhaal haha, wat ging het snel bij jou uiteindelijk. Heb gister heel de dag aan je moeten denken. Ben je inmiddels al lekker thuis? Geniet geniet geniet!
Ik gisteren geschrokken omdat er na het gefriemel best wat bruin bloed uit kwam. Heel inlegkruisje zat onder. En voor het eerst heeeeeel lichte menstruatie krampjes, maar dit was echt omdat ik het wilde voelen volgens mij haha. Voor de zekerheid verloskundige gebeld maar het is normaal zolang het niet extreem wordt en het helder rood bloed is. Vanochtend weer nergens last van. Gelukkig komt om 10 uur een vriendinnetje voor wat afleiding.

Terug
Bovenaan