Januari 2020 Baby

Gefeliciteerd @Klaasjee met jullie zoon! Wat een hoop adrenaline maakt je lijf aan bij de geboorte van je kind hè? Geniet ervan en hopelijk snel naar huis

@: Klaasjee: gefeliciteerd! En geniet van jullie wonder!! En laat je lekker  verwennen.
@Ellytje: spannend zeg. Hoe ben je er zelf onder?
Alleen jij en babyfeb nog ;-)
Weet je wat me trouwens opvalt! Alle bevallingsverhalen zijn zo totaal anders dan verwacht!! Alleen bij Calathea ging het volgens het boekje!! 
Binnenkort kunnen we alleen nog verhalen delen van slapeloze nachten, poepluiers en huilende kinderen ;-) nee, het is echt genieten met zo'n kleintje!!

Bedacht me vandaag, stel ik word op 31ste ingeleid (ik ga daar toch vanuit eigenlijk) dan kan het nog gerust 1 of 2 dagen duren en dan heb ik zomaar een februari baby!!! Toch ongelofelijk?!
Hoe gaat het met babyfeb eigenlijk?
En met jullie nieuwbakken moeders?? Verlos me van de verveling met jullie geweldige verhalen over poepluiers, flesjes, borstvoeding, slapeloze nachten en kraamhulpen. Alle info is welkom! ?

@Klaasje. Eindelijk he. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Ik hoop dat je alleen maar positief mag terug kijken. 
@Ellytje: oh ja dat kan zomaar. Poeh hopelijk begint het voor jou vanzelf en in januari. Bij mij al heel veel rommelingen gehad maar nog niet dat het doorzet. Was bij de 2de ook zo. Toen heb ik tegen vk gezegd van ik denk ik heb al ontsluiting maar het zet niet door. Heeft ze gekeken had ik al 3cm dus toen gestript.
Morgen hebben wij weer een afspraak dan zullen we horen wat er gezegd word omdat ik nu al zoveel rommelingen heb.
Genieten de verse moeders nog van hun kleintjes????

Dankjulliewel! Het is z'n geweldig mooi mannetje. Alleen hij is zo ontzettend misselijk van t vruchtwater dat hij moet spugen en ook nog niet wil eten. Vannacht heb ik mn breekpunt gehad. In 48u misschien 3u geslapen en hij begon te huilen en steeds met zn armpjes te bewegen en we wisten hem niet rustig te krijgen. Uiteindelijk heeft mijn vriend hem op zijn borst gelegd en is hij in slaap gevallen. 
Nu ligt hij weer heerlijk baby geluidjes te maken? Zelf ben ik bijna van top tot teen beurs. Door dat lange intensieve persen heb ik echt overal spierpijn (zelfs in mn wangen?) nu alle adrenaline weg is krijg ik ook echt meer pijn bij de hechtingen. Vandaag laat ik me maar weer lekker vertroetelen. Ik geef me er compleet aan over
@ellytje oh wat spannend allemaal! Jammer dat het "gefriemel" van de verloskundige toch niet genoeg triggert. Het kan inprincipe zo omslaan. Hoe voel je je verder? Ligt hij nog wel goed? Gaan gewoon proberen voor een januari baby te gaan?
@ons eerste kindje haha ja bijna alle bevallingen zijn anders gelopen? Gelukkig stonden wij er heel open in en hebben we het compleet op ons af laten komen. Waardoor we de hele bevalling ook zo rustig konden blijven. 
Heb dankzij deze man voor het eerst in een ambulance gelegen met gillende sirenes, voor het eerst een infuus gekregen, voor het eerst in het ziekenhuis gelegen? In zijn 32u bestaan heeft hij al heel wat teweeg gebracht 
@babyfeb voor jullie komt het ook al dichterbij! Wat spannend. Ben benieuwd naar de controle vandaag!

Haha, ja inderdaad hè Klaasjee! Hier nog zo'n wondertje. Alleen mocht ik nog met de auto. Die spierpijn herken ik helemaal! Wist ook niet dat ik op sommige plekken zoveel spieren heb! Hoelang heb jij geperst? 
Hier is het hard wennen. Gisteren regeldag gehad. Heel de dag onrustig en verdrietig bij mij. Ging ik savonds even weg, heeft meneer 3,5 uur bij papa geslapen! Dank je wel. Maar hij is nu weer tevreden dus dat scheelt alles. 
Ben benieuwd Ellytje en babyfeb wat er bij jullie nog gaat gebeuren?! Spannend allemaal. Kunnen jullie je nog wel vermaken thuis?

Aaah een kleintje misselijk van het vruchtwater..hoe merk je dat en hoe kan dat? Valt hij nu niet teveel af? Dat houden ze vast goed in de gaten. Logisch dat je na zo weinig slaap even een keer breekt. Ik hoop dat je dat snel kunt inhalen in de tijd dat je kleintje ook lekker slaapt.
Haha zoveel spierpijn, wauw, ja wat een kracht zal er zijn vrijgekomen bij jullie!
Gisteren is er nog een vriendin to the rescue gekomen maar vandaag weer 0 op de planning. Ga een taart maken. Van het weekend ook wat dingen gepland zoals naar de bios enzo want anders word ik echt helemaal gek. Vind het nu echt zo niet leuk meer, maar probeer er ook rekening mee te houden dat het nog tot de 31ste gaat duren. Ik bloed trouwens nog steeds een beetje, echt een gevoelige boel daar beneden denk ik.

Terug
Bovenaan