Januari 2020 Baby

Net afspraak ingepland voor maandag bij de gynaecoloog. Meteen even gevraagd of er vandaag wellicht weer even gekeken kan worden voor het strippen. Dat kon! Om 11.40 in het zkh..zo spannend weer. Moet weer alleen dus ben nu echt wel zenuwachtig haha. Kans is klein dat het meteen begint natuurlijk (als ze überhaupt al kunnen strippen) maar toch.. 

Heftig hè die misselijkheid @Klaasjee? Pim had van de bevalling ook wat bloed binnengekregen en was ook misselijk, zo zielig. @Ellytje: bij ons gaf de kraamhulp aan dat ze het zag en en ze slikken erg veel.  

die spierpijn is ook heel herkenbaar, ik heb in de kraamweek ook paracetamol geslikt. Volgens mij bestaan er ook pilletjes van VSM ofzo tegen beurshelderziende/blauwe plekken die je mag slikken, weet alleen niet hoe dat heet.
Succes in het ziekenhuis @Ellytje, hopelijk heeft het gerommel voor meer ontsluiting gezorgd. Jij hebt straks wel langer verlof toch omdat je over de 40 weken gaat? 

Helaas, ben alweer thuis, 0 ontsluiting dus ze kunnen niks doen. En dat klopt, heb wel langer verlof, je hebt standaard 10 weken na je bevalling geloof ik, en ik heb er maar 4 ingezet voor mijn uitgerekende datum dus dan heb ik er 12 na mijn bevalling. Je kunt ook kiezen om 6 weken voor de uitgerekende datum al te stoppen en dan heb je er dus 10 na je bevalling.

@ons eerste kindje ik moest met gillende sirenes naar het zkh? was al een uur of 2 aan het persen. In het ziekenhuis nog 3 kwartier volgens mij. Dus de spierpijn is erg verklaarbaar?
Regeldag, is dat gewoon een dag dat hij "ontregelt" is? Na vannacht kan ik me heel goed indenken hoe je je voelt? Gelukkig dat hij bij papa wel ff lekker kon slapen? gaat t nu weer beter?
@ellytje ohhh wat ***. Hoop zo voor je dat er snel wat gaat gebeuren? trek je het nog wel een beetje?
Je ziet het aan z'n gezichtje en lichaamsbewegingen. En met een beetje gelukt spuugt hij het uit ipv dat hij het weer inslikt. Maar het lijkt beter te gaan. Hij heeft nu 2x een flesje op ?
@calathea die tabletjes worden nu ook gehaald ja. Paracetamol ligt ook al op het nachtkastje? Het is zo zielig dat je niks kan doen als hij zich zo voelt. Moeten hier ff doorheen. Heeft het bij Pim lang geduurd?

@Klaasjee: na een dag ging het alweer een stuk beter, wel hadden we een keer het idee dat ie erin stikte, hij liep helemaal blauw aan. Gelukkig had de kraamhulp ons ook hiervoor gewaarschuwd want je schrikt je rot. 

@Ellytje: hopelijk helpt het allemaal snel, je hebt wel heel lang geperst zeg. Veel last van aambeien door het lange persen? Balen van die 0cm ?

@Klaasjee: dat was bij ons ook het geval. Je zag het ook met drinken dat hij misselijk was. Isnhet bij jullie al over? En hoe voel jij je?
Hoe gaat het met Ellytje en babyfeb? Al vorderingen?
Onze zoon is een ritme aan het zoeken tussen 3 en 4 uur. Ben er wel blij mee. Verder is hij erg helder en wakker. 
Wat denken jullie wat baby's kunnen zien? 

Helaas nog helemaal niks gaande hier! Weer veel gewandeld, bitter lemon gedronken...
We gaan vanavond naar de film..Hopelijk denkt hij jeetje wat een harde geluiden, ik wil eruit! Haha

Hoe was de film @Ellytje? 
Voel je je verder nog wel goed? Lijkt me wel steeds zwaarder worden. 
Ik zie dat ik hieronder naar jou ipv naar @Klaasjee heb gereageerd over dat persen ? Dit forum is niet erg mobiel vriendelijk met terugscrollen enzo...
Hier vannacht een drama nacht ? Pim is van 2 tot 5 uur wakker geweest....pffff we konden hem niet troosten zo zielig. Hopelijk vanmiddag ergens nog even een uurtje slapen ? 
Hebben jullie al nagedacht over anticonceptie? Ik heb hiervoor altijd mirena gehad en dat lijkt met borstvoeding de beste optie. Misschien beetje persoonlijke vraag maar ben benieuwd. 

Terug
Bovenaan