Januari 2020 Baby

@ons eerste kindje precies wat ellytje zegt! Iedereen twijfelt wel eens en dat zal nog veel vaker gaan gebeuren, maar volg je gevoel en dan kom je een heel eind! 
Met een kleine veranderd het leven zo erg dat je ook samen als partners je weg moet vinden. Praat er over als je onzeker bent en geef elkaar ook complimenten als het goed gaat. Liefde overwint alles! ?

Ben net terug, hartfilmpje was goed, alleen hij is niet meer ingedaald en ligt weer verkeerd (hoofd niet meer voor ingang  beetje naar links). Ook denken ze dat hij vanaf de vorige echo met 36 weken niet of nauwelijks meer gegroeid is. Er wordt dus niet langer afgewacht en moet me morgen 7 uur melden om in te leiden. Zit er nu wel écht doorheen maar wel fijn dat de onzekerheid straks weg is en er actie komt.

Spannend @Ellytje: tis nu al wel een kleine met een eigen willetje...
@Klaasjee: wat fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad, probeer te genieten van de kleine dingen die goed gaan. Weinig of geen slaap doet veel met je, je moet daar echt een weg in zien te vinden. Hoe wisselen jullie af? Hadden wij ook bedacht maar kleine ligt bij ons op de slaapkamer dus horen hem allebei. Vannacht weer tussen 3-5 bezig geweest, ik leg me er maar bij neer. 

Pim is vandaag alweer een maand oud....pfff gaat veel te snel....maar ik kreeg vandaag m'n eerste lach (was echt geen stuip) en de tranen rolde over m'n wangen, dus heb na een maand nog last van kraamtranen ;) 
Ik heb hiervoor een mirena spiraal gehad en die beviel me eigenlijk heel goed maar na het verwijderen ben ik met spoed geopereerd aan een cyste dus heb een beetje nare herinnering aan die spiraal maar met borstvoeding lijkt het toch het makkelijkste.

Mijn bericht is ook niet geplaatst! Handig zo'n telefoon. 
Het is meer dat ik onzeker ben over het huishouden enzo. Wil graag alles voor elkaar krijgen, maar dat lukt niet. Op het moment zijn de nachten ook niet alles, dus dat speelt ook mee denk ik.
@Ellytje: ben heel benieuwd. Hoe ben je er zelf onder? Geniet er wel van nog thuis!! En laat je lekker vertroetelen. 
@Klaasjee: dat slapen op de borst herken ik. Onze zoon heeft veel de hik en wel een half uur na het drinken. Op internet staat dat ze er niets van merken, nou hij wel. Dus dan houd ik hem ook vaak op mn borst en vallen we samen in slaap. Niet echt de bedoeling, want dan terugleggen in een koud bed werkt ook niet. Kan je niet een andere soort voeding proberen? Spuugt hij het gelijk uit of later? 
Wat fijn dat jullie vannacht zo goed geslapen hebben! Hopen dat het zo blijft. Heb je nog veel bezoek gehad? Tot wanneer heb je kraamhulp? En zijn jullie erna nog een poosje met zn drieen? Hoe heeft je moeder het opgepakt? 
@Calathea: dat gaat echt heel hard! Hopen dat het snachts ook snel beter gaat. Ik ga tegenwoordig naar beneden om te voeden. Moet toch het flesje opwarmen en dan krijst hij beneden maar. Dan kan mn man slapen ;-)
Dank jullie wel voor jullie positieve woorden. Echt heel fijn! Klinkt misschien raar... maar onze vriendschap houdt me wel op de been soms!

@onseerstekindje Aaah wat fijn dat het je zo helpt! Aan deze kant ook hoor. Zo relaxt om ergens je verhaal te doen. Ik probeer morgen ook nog wat berichtjes te sturen over de voortgang. Hoop natuurlijk dat dat niet lukt omdat het allemaal snel gaat, maar houd ook rekening met een lang proces.
Zei gister nog tegen mijn man, goh zou die meiden best eens willen ontmoeten haha lijkt me zo grappig!
Inhoudelijk kan ik (nog) niet reageren over baby's..Hoop dat dat snel gaat gebeuren en dat ik jullie kan verblijden/vermoeien haha met de verhalen over mijn new born perikelen. Dacht misschien is het wel wat om tegen die tijd een app groepje te maken. Dat maakt het reageren wat makkelijker ipv deze irritante website.

Even heel snel tussendoor (zit nog volop in de kraamtranen) heeeeeel veel succes Ellytje! Ik hoop dat je heel snel die kleine in je armen mag hebben! Zet 'm op!!?

Dankjewel lieve meiden! Ze hebben vanochtend het eerste pilletje ingebracht en dan straks om 12 uur waarschijnlijk de 2de. Als dat allemaal niet werkt om 4 uur nog eentje. Dit is om de baarmoedermond te laten rijpen. Voel er vooralsnog helemaal niks van..

Terug
Bovenaan