Mijn bericht is ook niet geplaatst! Handig zo'n telefoon.
Het is meer dat ik onzeker ben over het huishouden enzo. Wil graag alles voor elkaar krijgen, maar dat lukt niet. Op het moment zijn de nachten ook niet alles, dus dat speelt ook mee denk ik.
@Ellytje: ben heel benieuwd. Hoe ben je er zelf onder? Geniet er wel van nog thuis!! En laat je lekker vertroetelen.
@Klaasjee: dat slapen op de borst herken ik. Onze zoon heeft veel de hik en wel een half uur na het drinken. Op internet staat dat ze er niets van merken, nou hij wel. Dus dan houd ik hem ook vaak op mn borst en vallen we samen in slaap. Niet echt de bedoeling, want dan terugleggen in een koud bed werkt ook niet. Kan je niet een andere soort voeding proberen? Spuugt hij het gelijk uit of later?
Wat fijn dat jullie vannacht zo goed geslapen hebben! Hopen dat het zo blijft. Heb je nog veel bezoek gehad? Tot wanneer heb je kraamhulp? En zijn jullie erna nog een poosje met zn drieen? Hoe heeft je moeder het opgepakt?
@Calathea: dat gaat echt heel hard! Hopen dat het snachts ook snel beter gaat. Ik ga tegenwoordig naar beneden om te voeden. Moet toch het flesje opwarmen en dan krijst hij beneden maar. Dan kan mn man slapen ;-)
Dank jullie wel voor jullie positieve woorden. Echt heel fijn! Klinkt misschien raar... maar onze vriendschap houdt me wel op de been soms!