Januari 2020 Baby

Fingers crossed @Ellytje ??

Hier slaapt de kleine man 's nachts ook wel eens op de borst. Het mag natuurlijk niet maar soms is het ook heel fijn om te slapen. 

knuffel voor jou @Klaasjee en lekker laten lopen die tranen!
ik ga vandaag voor het eerst weer naar de kapper met de kleine, ben benieuwd of hij het zolang volhoudt, zit er meestal wel 2 uur....
@onseerstekindje: het huishouden is natuurlijk helemaal niet belangrijk maar ik herken wel dat ik het zelf ook opgeruimd en schoon wil hebben, zeker ook met al die kraamvisite. Maar knuffelen of lekker op de bank een film kijken is natuurlijk veel beter voor het herstel ;) 

@Klaasjee,  herkenbaar hoor die roze donderwolk. Het is lastig als je zelf je kindje wilt verzorgen en het niet kan. Ik heb ook jan en alleman  bezig gezien met onze kleine vent terwijl ik alleen maar in bed kon liggen. Jammer ook dat er in het ziekenhuis geen tijd is on dit samen met de vader te doen.  Ik hoop dat het ondertussen al wat beter gaat met je en je lekker zelf wat verzorging op kunt pakken. En ja, die nachten... Ik verbaas me er over hoe snel je bepaalde huiltjes leert kennen en er zo snel op in kunt spelen. Elke dag/nacht een beetje beter. 

Hier zit ik ook midden in de kraamtranen. Ik kan echt huilen om elke scheet. 
Morgen is de kraamhulp er voor het laatst en dat vind ik onwijs jammer. Het is zo fijn om haar hier te hebben. We kunnen gezellig kletsen en lachen en ik leer zoveel van haar. Maarjah, ook hier komt weer een eind aan. Net als ze zwangerschap Ellytje.  Jouw geduld wordt wel onwijs op de proef gesteld. Ik begrijp de mensen om je heen met hun vragen maar ook jouw reactie daarop. 
Hoop dat het inleiden voorspoedig verloopt voor je!

Hèhè eindelijk weer even de tijd gehad ook hier weer even te kijken. De dagen vliegen werkelijk voorbij! Echt niet normaal. 
Ik herken ook wel de zorgen van... Hoe ga ik dit doen zonder kraamhulp. Er zijn toch wel echt een hoop dingen die de kraamhulp overneemt. 
Morgen gaan wij voor het eerst een wandelingetje maken. Best wel spannend moet ik toegeven. Ben benieuwd hoe ver ik kom gezien het herstellen van een keizersnede mij op sommige momenten best wel tegenvalt hoewel ik aan de andere kant weer denk... jeetje, een week geleden had ik niet gedacht al zover te zijn als ik nu ben. 
@ons eerste kindje, nogmaals... Ik vind het mega knap van je hoe jij je door deze tijd heen slaat. 

Ben zo benieuwd hoe het met Ellytje gaat!
En met babyfeb! Daar hebben we ook al een poosje niets van gehoord!
@ mamasammie: dank je wel! Ik probeer maar positief te blijven. Fijn dat het met jou de goede kant opgaat. Eerste keer wandelen vond ik ook spannend. En na een blokje om was ik ook helemaal moe. Nu is het heerlijk om even boodschappen te doen en even uit te waaien van al het binnen zitten! Heb je zelf nog veel last van de bevalling hoe alles is gegaan? 
@ klaasjee: kraamtranen zijn alleen maar goed hoor en ook heerlijk uithuilen!
@ Calathea: gelukkig dan zijn wij niet de enige die hem op onze borst laten slapen. Soms wordt je er zelf moe van  zo onrustig dat ze zijn! Hoe was het bij de kapper?

Hier inmiddels al 2x een pilletje ingebracht voor de ontsluiting. Eerste deed niks, de tweede zorgt wel voor harde buiken. Voel wel dat het flink hard wordt, maar het is nog wel pijnloos.. ben dus benieuwd of het voldoende werkt. Om 4 uur gaan ze weer een nieuwe inbrengen als dat nodig is. Ze zeiden wel dat het mogelijk is dat er morgen weer 3 tabletten worden ingebracht..zo blijven we nog wel even bezig. 

Ik ben ook benieuwd naar Ellytje! Ik gun het haar zo. Ze moet echt lang wachten. 
Ja, de verwerking van de bevalling gaat de goede kant op. Het is allemaal niet niks geweest. Ondertussen is er 3 keer een verloskundige langs geweest waarvan 1 keer met degene die er bij was. Dat is een heel fijn gesprek. Donderdag komt ze nog een keer. Zij gaf aan dat ze er over wilde praten met me en ik dacht (de dag van de bevalling en dus nog helemaal onder invloed van allerlei middelen) ach meid, kan gebeuren. Geeft toch niet haha. Maar de dag na de bevalling was is super emotioneel en ben ik toch wel echt blij met de nazorg. 
Hier wordt ook heerlijk op de borst geslapen hoor. Heerlijk! Ik had niet gedacht dat ik daarvan zo erg kon genieten haha

Terug
Bovenaan