Januari 2020 Baby

@Klaasjee Ik moest gisteren naar de vk voor controle, en heb de pijn benoemd. Zij vermoedt dat het bandenpijn is, dat kan ook vanuit de onderrug uitstralen naar de bil, en ook steken veroorzaken! Ze raadde me aan niet te lang in 1 houding te blijven, dus mocht je bijv. zittend werk doen, dan zeker om t uur even een stukje lopen enz.

@Rockss oh had niet gedacht dat dat ook bij bandenpijn kan horen, omdat het aan de achterkant zit.. vreemd lichaam? haha. Thanks voor het doorgeven. Hopelijk zakt het bij beide snel een beetje weg!

Voelen jullie de kleine al? Ik voel al 2/3 dagen kleine stompjes helemaal onderin mn buik. Maar kan me nog niet echt voorstellen dat dat de kleine is. 

@Klaasjee: Ik heb de kleine nu een paar keer gevoeld! Ben morgen 16 weken, dus heb geloof ik mazzel dat dat zo vroeg al is :) Hoe ver ben/was jij? 

Hoe gaat het verder met iedereen?? 

Hier gaat het goed! Over 2 dagen hebben wij de geslachtsbepaling gepland staan bij 16+1, zo spannend! Hebben jullie ook een geslachtsbepaling gedaan? 

Héy Saartje,

Ik herken mij gelijk in jouw verhaal. Ik had ook in maart een miskraam en in April ook gelijk weer zwanger, zonder uberhaupt een duidelijke eerste menstruatie gehad te hebben.

Ik durfde ook geen afspraak te maken bij de verloskundige, maar uiteindelijk toch gebeld uit angst dat ik weer een miskraam zou krijgen én op zoek was naar erkenning dat het allemaal wél goed zat dit keer!

Gelukkig mag ik mededelen dat ik inmiddels 18 weken zwanger ben. En wij in verwachting zijn van ons eerste mannetje. Uitgerekende datum is 16 januari 2020.
Ik hoop dat jouw zwangerschap ook allemaal goed verloopt tot nu toe en wellicht ook al weet of je in verwachting bent van een jongen of een meisje?
liefs.

Hi Dames,
Zijn er aanstaande moeders  die midden januari zijn uitgerekend zijn én het leuk vinden om deel te nemen aan een groepsapp?
Zelf ben ik 16 januari 2020 uitgerekend en zou het leuk vinden onze ervaringen/onzekerheden/geluksmomentjes met elkaar te delen!
Stuur mij dan een mailtje met je naam & telefoon nr naar: nd.degoede@live.nl
Dan maak ik een groepsapp voor ons aan.
Liefs Niqué.

[quote quote=10234110]Hi Dames, Zijn er aanstaande moeders die midden januari zijn uitgerekend zijn én het leuk vinden om deel te nemen aan een groepsapp?Zelf ben ik 16 januari 2020 uitgerekend en zou het leuk vinden onze ervaringen/onzekerheden/geluksmomentjes met elkaar te delen! Stuur mij dan een mailtje met je naam & telefoon nr naar: nd.degoede@live.nl Dan maak ik een groepsapp voor ons aan. Liefs Niqué.[/quote]
Leuk! Ik heb je een mail gestuurd. 

Hey lieve (aanstaande) mama's! 
Ik word na 9(!) jaar geheel onverwachts weer mama! Moest even aan het idee wennen, maar ben er superblij mee! 
Ondanks ik al een zwangerschap en bevalling achter de rug heb, voelt het allemaal toch 'voor de 1e keer'. Hahaha. Zo nieuw dat ik hier beland ben en veel steun heb aan het lezen van jullie berichten! Toppers!
Ben nu 16w3 dgn en ben uitgerekend op 27 januari 2020.

Lieve kusjes! 

Terug
Bovenaan