Januari 2020 Baby

@Klaasjee: dank je, ik ook.. haha. Tis geen doen momenteel.  Wij gaan voor de fles (beide mee groot geworden) en een ZH bevalling. Ik wil alles in de buurt hebben in geval van nood.  

Hi meiden,
Wat leuk dag er weer een beetje actie is hier! Ik ben er ook weer, net terug van 2 weekjes Portugal. Man, wat was dat zwaar, al die heuvels, een trap van 100 treden on naar het strand te gaan, en ‘s avonds om weer naar het centrum te gaan. Leek wel een hijgend paard haha!
Morgen zijn we 20 weken. Vorige week op het strand hebben we ons meisje voor het eerst van buitenaf kunnen voelen. Best snel volgens mij? Maar op de echo’s is ze ook steeds super beweeglijk!
Ik wil proberen borstvoeding te gaan geven, en ga voor een ziekenhuisbevalling!
Gaan van de week serieus voor kamertjes kijken, super leuk. Jullie al bezig aan de kamertjes?

Hoi allemaal, ik klets graag ook mee op het forum:)
@klaasje, ken je me nog van het voorgaande topic zwanger worden haha? Fijn om te lezen dat het met je zwangerschap goed gaat!
Hier 16 januari uitgerekend van een meisje. Ik vind de tijd echt vliegen! Ik voel haar al best lang, sinds een week of 15. Maar sinds 3 weken echt dagelijks schopjes. Mijn vriend voelt ze ook goed, dus dat is leuk! 
Ik ben flink aan het nadenken wat ik met de babykamer wil, meubeltjes zijn besteld maar komen pas begin november binnen helaas. Jullie al aan het klussen in de babykamer?

@Rockss hihi arm ding. Ik zie het zo voor me met die trappen. 
@Emilyy: het was onze rotzooikamer... dus we zijn nu bezig aan het opruimen haha.
Leuk dat het hier wat drukker wordt! :)

Gezellig ik klets ook graag mee..
eigenlijk hoor ik in de december groep met mijn uitgerekende datum 30december!!!!! ?
Maar ik wil niet in een whatapp groep dat vind ik te persoonlijk. 
Man wat is het idd een raar idee dat zwanger zijn ik had altijd gedacht dat ik het fantastisch iets zou vinden en dat is het natuurlijk ook.. maar wat ben ik toch een vermoeide en buiten adem broeimachine geworden? en dat is echt niet altijd leuk!!!!!! Haha! 
Wij gaan ook voor de flesvoeding en zh bevalling!!
wie van jullie herkent dit? K heb zon enorme pijn onder mijn rechterborst alsof mijn ribben gekneusd zijn ofzo..... maar dat kan volgens mij niet... 

Terug
Bovenaan